Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nickk

Kan het nog??

Recommended Posts

Hallo beste mensen,

Ik ga zondag zaadjes halen en ik ga kweken zonder kast en of lampen (waarschijnlijk op balkon, tuin, serre en vensterbank).

Mijn vraag is of het nog nut heeft om het te kweken aangezien het al vrij laat is..

Zo ja, welke soort zou ik moeten nemen om toch nog een redelijke opbrengst te krijgen voordat de temperatuur weer flink gaat dalen... (graag een makkelijk te kweken soort, want ik heb niet veel ervaring.)

 

Alvast bedankt :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

early special zou ik gezegt hebben als je eerder was, nu zou ik toch een laatbloeier nemen, ik weet niet hoe het zit met k2 of top44 ofzo, anders gewoon ff op nirvana kijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zeker.... paar maten van mij hadden vorig jaar pas in half/eind juni stekken gehaald, planten waren uiteindelijk 70 cm maar toppen zaten lekker dicht op elkaar, in verhouding kwam er evenveel of zelfs meer aan, krijg je mooie volle planten van :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het goed is krijgen wij deze week de zaadjes van nirvana binnen, groot zulle ze niet meer worden, maar wiet komt er nog wel vanaf.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) B) :P ja ja oww srry was gwn aant geile op je sign steve en voor ik et wist was ik een reply aant typpe :) :whistling :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zit in de familie he.. :whistling

dan ben jij de uitzondering van de famillie ofwat?? . . . :D :) :D :o

 

ahh en kan je even de nummer van je ma /zus /meerdere zussen hier achterlaten en hun adres (neem aan dat ze nog samen wonen) das handigvoor mij kom ik in een keer langs voor ze allemaal :( :) B) :P :D ;) :rofl :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...