Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wietsmoker93

Feminised niet betrouwbaar, autoflower wel?

Recommended Posts

Ik lees de laatste tijd HEEL VEEL over herma's uit feminised zaad.

De ene soort is er gevoeliger voor dan de andere heb ik ook gemerkt.

 

Maar ik heb tot nu toe niks gelezen over autoflower feminised die herma's worden.

Ik vroeg me dus af zijn er echt betrouwbare feminised zaadje's zo ja welke zijn dat?

En Autoflower feminised hebben die nou wel of niet hetzelfde als feminised ( dat het vaak herma's worden? )

 

Bedankt alvast voor de reacties, kan er niet er veel duidelijkheid over krijgen met de zoekmachine dus vraag het toch maar even.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of een plant herma wordt of niet ligt niet vooraf bepaald bij de genetica van het zaadje hoor. Verre van, misschien een beetje, maar dan moet je echt al ongeluk hebben. Een plant wordt herma wanneer ze onder stress verkeerd. Kan ook aan andere zaken liggen, maar dit is volgens mij de hoofdreden. Toch ergens een externe lichtbron wanneer ze 't snachts volledig donker zou moeten zijn, slecht weer, dan weer goed weer, 8 °C, de volgende dag 16 °C,... Allemaal kleine dingetjes.

 

Heb gisteren een autoflower lowryder #2 die in de tuin stond mogen vernietigen, was ook een herma. Niets aan te doen, die dingen gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar ik heb tot nu toe niks gelezen over autoflower feminised die herma's worden.

 

beter lezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heeft vinden met lezen te maken?

Hoe kan ik het nou lezen als ik de topics niet vind?

 

Nutteloze reactie van je..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo.

 

ik had withewidow auto fem onder een 400hps staan waar hellaas ook banaantjes uit groeide.herma dus..

 

na een paar x met de pinzet aan de haal en het was gelukkig gestopt :specool gelukkig er op tijd bij..

 

maar ik had ze onder de lamp en niet buiten en stress hebben ze niet echt gehad na mijn doen..ze groeide als kool.maar gelukkig een lekker rookertje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je krijgt het sneller bij feminised als bij reguliere zaden .

autoflower heeft niks met mannetje, vrouwtje of herma te maken.

is alleen een pheno gekruist met ruderalis .

 

dus autoflower of normaal .

wanneer ze gefeminiseerd zijn heb je gewoon meer kans op herma

als reguliere zaden :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

helemaal mee eens iets vinden brrrrrrrrrrrrrrrrr .

ik las iets dat ging ergens over en die gast zegd moet je maar ff zoeken in de topics van an a5 .

ik vul dat 3 x in in de zoekmachien jahoor code 12333 contact die admin .

ik denk choochemmerd als ik ben ff google an a5 wietforum ook nix !

dus dat zoeken is nix dus kan je gewoon niet anders dan blijven lezen lezen lezen .

gewoon alles uit het hoofd leren.

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...