Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

leon911

welk soortje is dit?

Recommended Posts

Goedendag

 

Naast de 80x WW zaadjes heb ik ook een aantal zaadjes geplant waarvan ik niet weet wat het soortje is..

Echter ontwikkeld deze zich op een manier waar de WW'tjes een puntje aan kunnen zuigen...had achteraf de verhoudingen

liever andersom gezien... want vergeleken met de WW ruiken ze sterker groeien de toppen sneller, dikker en compacter en het THC

gehalte licht zichtbaar hoger.. het druipt er bijna vanaf terwijl dat bij de ww niet het geval is. heb wat foto's hieronder...

De groen als gras plantjes zijn de WW's en de donkergekleurde ht onbekende soortje ( duidelijk kleur verschil ook!)

ben benieuwd of iemand deze soort herkend.

 

gallery_36235_15701_2197202.jpg

gallery_36235_15701_1363658.jpg

 

hier van een afstandje ,, links aan de rand staan de onbekende plantjes,,

 

gallery_36235_15701_935539.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij regulieer zaad is ongeveer 1 op de 1000 een superplant.

deze Freaks of Nature zijn de basis van het zaadveredelen.

 

Ik zie op de foto gewoon een heel erg mooie indica-dominante hybride.Ik denk niet dat iemand jou kan zeggen welke precies.

De geur kan wel eens helpen , maar geuren laten zich lastig online plaatsen...

 

Mijn tip :

Stekje nemen ( kan nog steeds- als het gaat om bewaren genetica).

Dat stekje op 24 uur tl licht zetten , en 3 generaties lang onder 24 uurs licht stek van stek van stek trekken.

Dan heb je na een paar maanden een goede moeder die zuiver in de groei is.

Kan je lekker je hele hokkie met die toverplant vullen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nog eens wat navraag gedaan en het schijnt 1 van de volgende 2 soortjes te zijn..

Het is of Blueberry of Bubble gum....

 

Ik gok op Blueberry (door de donkere kleur t.o.v. de WW's)

Iemand 1 van de 2 ooit in gehad? Zou het BB zijn, worden ze dan paars? Zag namelijk foto's op google staan vaan Blueberry's , en de meeste daarvan waren paars....

(en dan stond er geen LED op nee :verrygood )

 

@ meneer jansen, zal wat stekkies trekken, wist niet dat je van een in bloei staande plant stekkies kon halen..

Hoe zit dat dan qua groei / bloei fase? Je zou zeggen dat door de bloeihormonen echte (nood)wortelgroei uitblijft...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je hier van 1 van de onderste takken een stek van haalt komt dat wel goed hoor,

 

ze zullen echter heeeeel langzaam wortelen, duurt echt langer dan normaal bij bloeiende planten,

maar door de 24 uur licht word het bloei hormoon afgebroken en weer groei hormoon aan gemaakt,

 

wat je ook nog kan doen,

 

alles oogsten op de onderste 2 takken na waar nog blad aan zit dan gewoon op 22/24 uur licht zetten,

word het in eerste instantie ook geen beauty van maar kan je ook mooie stekken van afhhalen na een paar weken om een moeder mee te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb in vorige reaktie de methode beschreven om zuiver groeiende stekken te maken.

duurt 3 generaties stekken voor je alle restjes bloeihormoon kwijt bent..dat is verreweg de snelste betrouwbaarste methode.

dan reageren de stekken precies volgens schema.

Ga je direct stekken maken zodra de oer moeder weer in groei SCHIJNT te zijn kom je toch ALTIJD weer bedrogen uit.

Op den duur degenereert zo'n moeder.

Ook wanneer je met een van de directe nakomelingen blijft werken.

Minimaal 3 generaties stekken van de oerplant verwijderd is de veiligste methode.

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuttige tips in dit topic!!! Bedankt mannen! Hier kan ik wel wat mee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het de blueberry is.

dat is als het goed is een kush kruising en daar lijkt ze wel op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...