Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Randax

Ik moet dit ff delen

Recommended Posts

Een 33-jarige verstandelijk beperkte man heeft een voorwaardelijke werkstraf gekregen, omdat hij meerdere malen heren enkelspel in een lijnbus in Leeuwarden gespeeld heeft.

 

De bananenpeller werd gesnapt toen hij op 25 maart 2011 een meisje lastigviel. Hij stootte, vermoedelijk met zijn Jaap Stam, tegen de stoel van de vrouwelijke passagier die voor hem zat. Een andere passagier merkte hierbij op dat de kerel zijn sloopkogel door de lucht liet dreunen. Toen één van de vrouwen de kroniek aan een vriendin vertelde, bleek dat de bustrekker wel vaker avondstudie bezigde in de laatste bus van Leeuwarden naar Burgum. Dat meldt WaldNet.

 

De Friese hermandad stelde een diepgaand onderzoek in, waarna uit snel bewegende beelden bleek dat de de kleine generaal inderdaad zijn roede beroerde. De handgymnast werd ingerekend.

 

Dranklust

De verstandelijk beperkte man moest vrijdag voor de rechter komen. Hij kwam echter niet, omdat hij naar verluidt de stress niet aankon. De onverlaat zou ten tijde van de rukritjes veel alcohol tot zich genomen hebben. Inmiddels zou hij van dit probleem af zijn.

 

"Dit reikt verder dan zijn eigen gerief. Dit raakt anderen wezenlijk in hun gevoel van veiligheid", aldus de officier van justitie. Doordat de zaak van de handkarrer al jaren op de plank ligt, de man onder begeleiding staat en niet meer beetgepakt is door de politie sinds het incident, kreeg de fierljepper slechts een voorwaardelijke straf.

 

Ik heb hier echt zo om gelachen :verrygood

 

P.S bron GeenStijl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een onzin !

Verder dan regel 2 kom ik echt niet ...

 

O ik zie het al ..... De domme verslaggeving van g**n stijl :verrygood

 

Zonde van de opslagcapaciteit

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ben je toch nog verder als regel 2 gekomen!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...