Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ganja_stickie

6 x Blueberry Gum ( G13 Labs Seeds )

Recommended Posts

Dat weet ik nu ook. Maar is jammer genoeg te laat. Hieronder een foto van mijn vorige kweek. Toen zat ik in de problemen met de hoogte daarom heb ik ze vroeger in bloei gezet.. niks aan te doen. Ik verwijt het me zelf al een tijd dat ik ze langer had moete laten voorgroeien. Dat het niet een opbrengst ga zijn als vorige keer is nu ook wel duidelijk :lol:

 

gallery_33873_15088_1342859.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreemde foto.. is dat wel goed gegaan die oogst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoor, juist een beetje verlies door toprot van de plant die rechtst vanvoor stond. Voor de rest was het een goede opbrengst en een lekker wietje. het kweekverslag staat hier onder in de handtekening .

Share this post


Link to post
Share on other sites

update,

We zitten nu aan dag 17 zicht baare bloei. Alles gaat goed, juist maak ik me wat zorgen over de vergeeling van sommige bladeren. meestal vanonder aan de plant waar ik de laatste 5 dagen last van heb. Ik geef ze elke dak 200ml water en soms een dag niks. Ook geef ik vanaf zichtbaare bloei canna flores mee maar wel iets minder dan op de fles staat. Vraag me af of het van over voeding of een voeding tekort is. Ook heb ik gezien dat een paar van de gele bladeren beetje bruine plekken hebben. Ik weet niks over de ph en de ec va de planten. Ze staan op grond van canna. Moest jullie een idee hebben of het met overvoeding kan te maken hebben of juist ondervoeding?? De 2 amnezen die er later zijn bijgekomen die in het midden staan groeien goed door en zullen even groot worden als de rest zodat al de planten ongeveer gelijk zijn en ik ze mooi kan afbloeien. De eerste bloemverschijnselen moeten wel nog komen bij de amnees..

 

gallery_33873_16200_1255496.jpg

 

gallery_33873_16200_837525.jpg

 

gallery_33873_16200_1079540.jpg

 

gallery_33873_16200_579780.jpg

 

gallery_33873_16200_914838.jpg

 

gallery_33873_16200_1054391.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overvoeding. In het begin van de topic stond dat je was overgestapt van minerale voeding naar bio. Dus zou je gebruik moeten maken van een actief bodemleven. Waarschijnlijk heb je geen buffertabs, deze regelt je ph waarde. Dat is het ideale aan organisch kweken. Welke componenten heb je toegevoegd aan je aarde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik nog de gewoone minerale voeding zoals vroeger. Ik had in het begin 2 flessen minrela voeding gekregen van een maat die gestopt was. Daarom dat ik deze ronde nog met de minerale voeding ga doen en volgende ronde met bio ga beginnen. Het leek me zonde om die canna flores en canna vega van me maat wegtedoen. Was dit vergeeten te vermelden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb je je antwoord. Ph waarde zal ik controleren van je medium. Je zult het verschil gaan merken bij een organische ronde. Ik zou in iedergeval nu even rustig aan doen met voeding. Ze hebben nu denk ik voldoende daar onder. De twee amnezen stralen mooi gezondheid uit, of lijkt dat zo. Ze krijgen ook toch dezelfde

Voeding doses mee?

 

Op de bovenste foto's is te zien dat ze ook stretchen? Of is dit vlak voor de lamp aan ging gemaakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ik zal ze wat minder voeding mee geven. De 2 amnezen krijgen nog geen bloeivoeding aangezien er ook nog geen kenmerken van bloei en beginnende bloemetjes aanwezig zijn.

 

@ sparta-rotterdam: hoe bedoel je met stretchen? ze staan rond de 40 cm van de lamp. Ik neem altijd foto's als de lampen juist uit zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er slecht bij. De 4 buitenste die gelijk in de kast zijn gekomen zijn de grote bladeren geel en verdroogt en verdort. Ik hoop dat ik nog alles kan af te bloeien. Ik geef ze 200ml water om de 2 dagen.. Ze nemen ook bijna niets meer op want de pot sta juist droog als ik nieuw water geef na 2 dagen. Het zal inderdaad een n tekort zijn maar ik weet niet of het nog ga helpen om bv stikstof bij te geven. Voor alle duidelijkheid de 2 planten ( amnesia haze) die in het midden staan die zijn er veel later bijgezet en hebben nog geen bloeivoeding gehad en kregen minder water. Ik kan dus niet die vergelijken met de 4 slechte om zo te kunnen achterhalen wat er mis is gegaan. kan ik hieraan nog iets doen?? Zoals bloedmeel bij geven of zo? Ik heb ze 5 dagen geen voeding gegeven omdat dit me was afgeraden maar heb vandaag een beetje terug bijgeven..

 

gallery_33873_16200_1148035.jpg

 

gallery_33873_16200_844761.jpg

 

gallery_33873_16200_1751521.jpg

 

gallery_33873_16200_1937264.jpg

 

gallery_33873_16200_345759.jpg

 

gallery_33873_16200_650872.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan nu op 53 dagen (7,5 weken). De Blueberry Gum en de White Widow zijn bijna klaar. Ik denk wel dat de White widow nog iets langer als de Blueberry Gum zal moeten blijven staan. Met de 2 Amnesia gaat ook alles goed. juist een tekort aan stikstof denk ik. Heb vergeling zoals met de andere 4 planten. De 2 Amnesia moeten nog 6 weken dus ik zal dit verslag na de oogste van de Blueberry Gum en de White Widow blijven verder afmaken. Hieronder de foto's

 

[sharedmedia=gallery:images:554404]

IMG 2391

[sharedmedia=gallery:images:554253]

IMG 2384

[sharedmedia=gallery:images:554397]

IMG 2402

[sharedmedia=gallery:images:554399]

IMG 2410

[sharedmedia=gallery:images:554402]

IMG 2409

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Blueberry Gum is gedroogd en ligt nu al 2weken in glazen potten die ik elke dag 5minuten open zet. Zoals jullie weten waren de plantjes aan de kleine kant. Ik denk dat ik ongeveer 20g per plant had. Wat veel minder is in de andere rondes die ik heb gedraait. Het is wel een lekker wietje. Je smaakt de invloed van de Bubbelgum. Wat heel lekker is. De white widow ligt nu ook op zijn kop te drogen al 6dagen. Binnen een dag of 8 alles bijknippen en in potten plaatsen voor te curen. De Amnesia Haze ben ik beginnen spoelen van vandaag. De Amnesia Haze ziet er echt lekker uit. Zeer mooie kroppen vol met kristallen. De volgende ronde ga ik de kast vol zetten met die Amnesia. Echt een pracht soort van Royal Queen Seeds. Ik zal morgen wat foto's in dit topic zetten met de verschillende soorten.

 

Greets Ganja_Stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...