Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokert o' weed

Hond vreet me wiet op

Recommended Posts

Heerlijk om zo die topic's door te lezen als je stoned bent, krijg er spontaan lachkicks van :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
lollig, mijn kat gaat altijd er bij zitten als ik eenblowtje aan t draaien ben, stukkie wiet warm maken aan de kat geven( is dement, wel zielig) Ze gaat helemaal in haar eigen leven leven en ze komt helemaal vrij. Ze gaat spelen en doen, ze word weer jong dan, MAaar na een uur valt ze als een blok in slaap. :whistling

krijg gelijk zo'n vertederd gevoel hehe toch leuk dat zo'n beest zich nog kan vermaken :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
lollig, mijn kat gaat altijd er bij zitten als ik eenblowtje aan t draaien ben, stukkie wiet warm maken aan de kat geven( is dement, wel zielig) Ze gaat helemaal in haar eigen leven leven en ze komt helemaal vrij. Ze gaat spelen en doen, ze word weer jong dan, MAaar na een uur valt ze als een blok in slaap. :whistling

krijg gelijk zo'n vertederd gevoel hehe toch leuk dat zo'n beest zich nog kan vermaken :whistling

indeed... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jointje gedraaid, gerookt en daarna weggezakt op de bank. Na paar uur diepe coma ontwaak ik. Tijdje daarna denk ik laat ik eens jointje draaien..wiet weg

Terwijl ik voor het slapen alles nog op tafel had:S

alle verdachten nagelopen en uitgekomen bij de hond, die heel vakkundig een hoekje uit het zakje had gebeten en vervolgens de wiet had opgevreten...kut hond:P

honden zijn blijkbaar gek erop, alhoewel ze niet aan me planten zelf komen...

Mijn hond viel ervan in diepe slaap en toen ik hem wakker maakte had ie lekkere rode bloeddoorlopen oogjes en heb ik hem maar verder laten slapen....

 

dus laat wiet niet belanden als stront, hou het weg bij je hond.. ofzoiets :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn 2 papegaaitjes willen het ook nog wel eens etenomdat de vogels ooik in de serre staan heeft ons mam ooit tijens het dweilen mijn plant verschoven en er kwam een tkje iets te dicht bij de kooi toen ik keek hadden ze samen 3 takjes verorbert. er zaten al wel kleine topjes aan.. hihi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

men hond vind de geur van wiet niet echt lekker, hij loopt er altijd van weg

maar kheb is ne cake gebakken en toen kwam die hond zielig liggen doen om een stukske te krijgen, ik geef die dus een half lapke

ge had die hond moeten zien, die kon amper op zen benen staan, hem heeft heel den dag liggen maffen

ik dacht eerst dat da geef effect zou hebben,een half lapke, mor hij hing precies wel meurig

was wel grappig alleem was men moeder kwaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hoeft echt niet bang te zijn dan de hond van een paar gram wiet dood zal gaan. Mijn hond kon het afgelopen zomer niet laten het overblijfsel van een te bakken spacecake op te eten. Dat was dus 100 gram top knip afval. De hond heeft een week nodig gehad om bij te komen, en de eerste twee dagen was ie helemaal van de wereld, kon niet lopen, liet alles lopen.... heel sneu... maar hij heeft 't overleeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites
je hoeft echt niet bang te zijn dan de hond van een paar gram wiet dood zal gaan. Mijn hond kon het afgelopen zomer niet laten het overblijfsel van een te bakken spacecake op te eten. Dat was dus 100 gram top knip afval. De hond heeft een week nodig gehad om bij te komen, en de eerste twee dagen was ie helemaal van de wereld, kon niet lopen, liet alles lopen.... heel sneu... maar hij heeft 't overleeft.

ooohhh :wOOt arme hond :execute|

 

 

eety de lieve diertje zo een beetje knip afval op :)

 

geef je hond dan liever meteen een :D dan weet je zekers dat ie zich lekker voelt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey ff serieus, ik ga op 't moment (that is :) ) helemaal stuk om je verhaal. Xie die hond zo voor me haha :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf eens 5 euro wiet opgegeten, en ik merkte er GEEN FLIKKER van... Dat kan ook helemaal niet volgens mij... Waarom zouden dieren er wel wat van kunnen voelen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had vorig weekend nog een feestje waarbij de Bull Terriër van een vriend van me op slinkse wijze een stuk heftige spacecake wist te ontvreemden. Het beestje heeft er de rest van de nacht als een vaatdoek bij gelegen en wilde de volgende ochtend ook niet uit en ook niks eten of drinken. Het enige wat 'ie deed was trillen en we hebben hem dan ook maar lekker warm onder een dekentje gelegd en er is steeds iemand in de buurt gebleven. Tegen de middag begon 'ie weer een beetje bij te komen en is wat gaan wandelen. Om vervolgens om de haverklap weer door z'n achterpoten te zakken! Terug onder die deken dus. 's Avonds was hij gelukkig weer zo goed als de ouwe... :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
Ik heb zelf eens 5 euro wiet opgegeten, en ik merkte er GEEN FLIKKER van... Dat kan ook helemaal niet volgens mij... Waarom zouden dieren er wel wat van kunnen voelen?

LOLLL :P

 

Weed eten heeft geen nut is mij verteld. Ik heb het nooit geprobeerd. Ook geen hasj, ik rook liever. :no Ik heb wel eens een koekkie of een plakkie cake getegen ergens, maar voordat het effect had moeten hebben was ik "rook"-stoned :P En in mijn 8 jarige blowcarriere ben ik 1 keer ergens naar buiten moeten gaan voor frisse lucht (combinatie alcohol maakt bij mij geen verschil.......) en dat was nadat een zogenaamd weedkoekie had gegeten :) :angry:

 

Hoeft dus voor mij niet meer, heb gvd 15 minuten op de stoep moeten zitten toen, zal me niet nog es gebeuren :| :(

 

Maare om terug te komen op waarom die weed niet werkt als je het eet en wel in een spacecake, de thc moet schijnbaar geactiveerd worden dmv verhitting.

Punt 1: ik weet niet of het de thc is of cdb of wat dan ook, maar iets moet verhit worden voordat het psychoactief wordt voor de mens. Horen zeggen theorie.

 

Spacecake wordt gebakken en ruimschoots verhit -> werkt dus

Groene weed : Eet je het op -> werkt niet

Rook je het (verhitting) -> dan werkt het

Hasj: wordt (bijna) altijd verhit geloof ik -> werkt dus

 

Nou mijn vragie: word alle hasj verhit? Manali cream of andere met de hand-van-de-plant-gewreven hars-hasj lijkt me niet dat dit verhit wordt?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit:(ajb niet hele bovenstaande bericht quoten, is nergens voor nodig)

Weed eten heeft geen nut is mij verteld. Ik heb het nooit geprobeerd. Ook geen hasj, ik rook liever.  Ik heb wel eens een koekkie of een plakkie cake getegen ergens, maar voordat het effect had moeten hebben was ik "rook"-stoned  En in mijn 8 jarige blowcarriere ben ik 1 keer ergens naar buiten moeten gaan voor frisse lucht (combinatie alcohol maakt bij mij geen verschil.......) en dat was nadat een zogenaamd weedkoekie had gegeten

 

Dat verhaal vat ik dus niet:P waarom moest je frisse lucht halen? heb zitten kotsen? heb je toen ook gedronken?

Edited by GreenGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

LOL vaag verhaal heh :( ok duidelijker:

 

Ik had niet gedronken toen, wel gerookt en een koekkie gegeten. Halfuur later kreeg ik het warm, steeds warmer, tot ik zwakjes werd en naar buiten moest.

Niet gekotst maar wel 15 minuten op koude stoep gezeten (druk uitgaansgebiedje hehehe), met mijn ogen dicht en toen ging het weer. Wel meteen naar huis gefietst :|

 

Ik noemde dat alcohol erbij omdat veel mensen vaak zeggen dat je van de de combinatie met weed ziek wordt, terwijl ik daar dus nooit ziek van ben geweest. :no :angry: en vermoedelijk wel van dat rotkoekkie! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja als je dat niet gewend bent zo te doen, moet je ook maar heeeeeeeel weinig nemen, spacecake kan hard aan komen!:| of een koekje dan(mss komen die nog wel harder aan:P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

een x had ik mun joint met wiet erin op mun broek laten vallen. Toen ik thuiskwam begon de hond de hele tijd aan mun broek te ruiken en echt lang. Ik denk dat honden dat zo lekker vinden ruiken omdat het sterk ruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was laatst bij een vriend en toen konden we wel gewoon binnen smoken..

hij heeft ook een hond : fancy die is al vrij oud. En die jongens gingen steeds rook in zijn kop uitblazen.. en op een gegeven moment loopt die hond naar buiten en hij is waarschijnlijk verdwaald met zn stonede kop want hij kwam pas de volgende dag weer terug :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat is mij nog nooit gebeurd;) naja mijn nhondje dan.. die zou meteen dood zijn denk ik :| hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...