Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokert o' weed

Hond vreet me wiet op

Recommended Posts

laatst zat ik bij een vriendin van me die gaf een feessie, en de gezellige hond was er bij. je mocht binnen niet blowen en ik draaide er buiten ff 1tje en de hond ging mee naar buiten, ik haal me wiet tevoorschijn en ik verkruimel het, zit die hond me aan te staren en heel nieuwsgierig te kijken wat ik in mijn hand had. ik laat hem ff ruiken...en opeens SLURP in 1 lik al mijn wiet opgelikt! :blink: dat meen je tog niet hij had gewoon mijn joint opgelikt! met de gedachte dat dat niet goed zou gaan had ik er maar snel nog 1 gedraaid en gerookt om een half uur later de hond op zijn zij tussen alle mensen ligt te chillen ;) . springt ie opeens op om alle gevallen chippies op de grond te eten, toen d8 ik van jah ik zeg het maar tegen die meid, ik d8 dat ze me eruit zou schoppen zegt ze met haar bezopen kop: WHAHA hij is stoned. zie em die chips eten!! haha!! en dat beest vroot egt alles op behalve zijn voer, gelukkig was hij daarna erg rustig en hij heeft het overleefd, maar ik was egt bang dat het fout zou aflopen omdat het een beste hoeveelheid wiet was. Het was een leuke ervaring van jewelste en ik vond het goed genoeg om met jullie te delen, hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
laatst zat ik bij een vriendin van me die gaf een feessie, en de gezellige hond was er bij. je mocht binnen niet blowen en ik draaide er buiten ff 1tje en de hond ging mee naar buiten, ik haal me wiet tevoorschijn en ik verkruimel het, zit die hond me aan te staren en heel nieuwsgierig te kijken wat ik in mijn hand had. ik laat hem ff ruiken...en opeens SLURP in 1 lik al mijn wiet opgelikt! :D dat meen je tog niet hij had gewoon mijn joint opgelikt! met de gedachte dat dat niet goed zou gaan had ik er maar snel nog 1 gedraaid en gerookt om een half uur later de hond op zijn zij tussen alle mensen ligt te chillen :D . springt ie opeens op om alle gevallen chippies op de grond te eten, toen d8 ik van jah ik zeg het maar tegen die meid, ik d8 dat ze me eruit zou schoppen zegt ze met haar bezopen kop: WHAHA hij is stoned. zie em die chips eten!! haha!! en dat beest vroot egt alles op behalve zijn voer, gelukkig was hij daarna erg rustig en hij heeft het overleefd, maar ik was egt bang dat het fout zou aflopen omdat het een beste hoeveelheid wiet was. Het was een leuke ervaring van jewelste en ik vond het goed genoeg om met jullie te delen, hehehe

;) hehehhe leuk verhaal :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zalig, nen hond die stoned is wil ik ook wel is tegenkomen ;)

 

dien hond weet wat goed voor hem is

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Hoor je wel vaker dat honden de wiet / hash opeten of aan de planten knagen...

Misschien omdat het sterk ruikt en ze veel en weer eens wat anders proeven dan brokken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep en die weet zo direct zijn ete te vinne

;)

 

What a fuckin smart dog

:blink: :D :smoke :smoke :smoke :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit soort verhalen lees en hoor ik wel vaker. Volgens mij kan het niet, THC moet sterk verhit worden voordat het werkt. In een sigaret brand het, en in voedsel word het verhit waarna de THC zich aan vet bindt. Als je zelf ruwe wiet of hash eet gebeurd er niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
www.xs4all.nl/~khooyman/Wetenschap%20en%20onderzoek/ Apen%20op%20zoek%20naar%20rum.doc

nice ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit soort verhalen lees en hoor ik wel vaker. Volgens mij kan het niet, THC moet sterk verhit worden voordat het werkt. In een sigaret brand het, en in voedsel word het verhit waarna de THC zich aan vet bindt. Als je zelf ruwe wiet of hash eet gebeurd er niks.

ben ik het niet mee eens!!

 

per ongeluk plukje wiet in caviakooi laten vallen.

 

resultaat.

 

cavias 3 dagen van de leg!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het zijn eigenlijk mongole cavia's maar die kunne eieren leggen.

 

Als mijn kat mijn plant niet aan het opeten is bewaakt ze hem wel goed maar als ze hem aant opeten is dan wil ik mijn kat echt doodslagen :whistling :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja het zijn eigenlijk mongole cavia's maar die kunne eieren leggen.

 

Als mijn kat mijn plant niet aan het opeten is bewaakt ze hem wel goed maar als ze hem aant opeten is dan wil ik mijn kat echt doodslagen :whistling :D

ZOT kind doe is normaal

 

soms ebt ge echt spaste in de moderne samenleving, sjies

 

ik leef echt mee met die kat

 

 

:) :) BARBAAR B) :P

 

allegeluk da mijn kat et niet eens waagt :D want oww die zou er pas van langs krijge :rofl :lol: :D :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij hadde een keer een kat in huis wij stomen, af en toe naar die kat blazen (jaja...tis wel zielig) maar die kat wilde nooit bij je zitten ofzo, altijd lopen enzo, nu kwam ie naast je op op je liggen ooggies dicht, kopje rolde wat haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

lollig, mijn kat gaat altijd er bij zitten als ik eenblowtje aan t draaien ben, stukkie wiet warm maken aan de kat geven( is dement, wel zielig) Ze gaat helemaal in haar eigen leven leven en ze komt helemaal vrij. Ze gaat spelen en doen, ze word weer jong dan, MAaar na een uur valt ze als een blok in slaap. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had een keer een space cake gebakken, best een goeie, alleen we hadden hem laten aanbranden in de oven. dus wij alle verbranden korst eraf gehaald en rest zelf opgegeten, maar de volgende morgen, had de hond blijkbaar al die korst opgevroten, want als hij probeerde te lopen viel ie om, ook bij t plassen enzo. Gelukkig heeft ie t overleefd :whistling was best veel cake wat hij had gehad

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie laat er dan ook een spacecake aanbranden als ik er een bak zit ik de hele tijd erbij om te kijken offie er al uitkan :whistling :) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...