Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Torsti

Het Grote Zaden Ruil Topic

Recommended Posts

Weet al wie je bedoelt.Hij zit op weedforum volgens mij ook.Niet zo netjes van die ouwe jerkit.gif.5e72a5086008a3215f2a0befd5ccbff4.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien zijn de zaadjes wel onderschept, kwamen ze toen even een kijkje bij hem thuis nemen en vonden ze daar zn wietfabriek met 50 lampen. Zit ie door jouw zaadjes mooi vast :(:(

Edited by Kees Amnees
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is Duitsland niet.Flinke zekering dan met 50 lampen in een huisje & als het meezit kom je er met een kleurtje de deur :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

zat allemaal deense genetica bij niet echt geschikt indoors .

en ze nemen tegenwoordig de smartphone gewoon anaal mee naar het gevang .

hebben ze al vaker gezeten hebben genoeg space om een smart teevee met digitenne door de kringspier te pushen .

die worden daar uitgewoond door grote exotiese ponyboys heb ik van horen zeggen .

dus das geen excuus ik zat vast .

 

op eu heb ik em nooit gezien niet dat ik daar nog veel vertoef want tis nog dooier als hier .

mischien is zn account wel gehakt ?

in dat geval heb ik nix gezegd .

mischien heeft ie wel een ongeluk gehad op de spot is ie doodgebloed of overleden aan slakketapeallergie of door een club cruisers  genomen en eigenmoord gedaan want dat schijnt ook nogal gevoelig te zijn heb ik van horen zeggen ook .

of een boswachter met tbs in de buurt geweest .

of  door een ouder honduitlatend echtpaar vermoord  tegenwoordig is dat allemaal heel gewoon .

de wolf is weer terug en er groeien geen blikjes sjappie aan de boom  dus die krijgen honger .

maar goed ik ben alweer over de klap heen door julie support dus de zaden zijn em gegund .

tis gewoon een beetje een trieste manier van doen .

en ach het is niet de eerste keer en hopelijk ook iet de laatste keer dat ik besojemietert ben .

als ie nog een pm stuur met een goeie smoes zal ik hier op trug komen .

en anders jammer dan en moet ie er maar lekker van genieten .

mischien stuurt god em wel naar het hellevuur .

dan steekt ie er een jonko rooie lieb mee aan .

:verrygood

god bless you 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@macerror wat rook jij? Ik wil dat ook roken. :rofl

Maar  nu ff serieus. Wel sneu. Niet echt fair en respectloos dat hij u zo behandeld. Een beetje  respect zou wel op zijn plaats zijn. Een dank u wel kost geen geld. Zegt genoeg over die persoon, hoe hij is en omgaat met een gunst of iets dat hij heel dankbaar zou moeten over zijn. Tja, sommige mensen, ik snap het niet. 

Edited by Fearghus
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan natuurlijk ook dat er vreselijke Triffids planten uit die zaden gekomen waren & die hem toen maar opgepeuzeld hebben toen die weer ff op zijn spot zijn planten kwam bezoeken of gewoon een tbs-er met enkelband die ff op verlof was in het bos tegengekomen.Alles kan tegenwoordig.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die tbsers krijgen verlof zodat de rechercheurs ook hun job kunnen houden .

iedereen verdiend een tweede kans in nederland .

zelfs als ze al 3 x iemand verkracht vermoord geslacht of erger hebben .

wat een land is me dit joh !

lijkt belgie wel .

dus krijg je mailtjes als deze met deze stijl van schrijven met ……:likken:….. 

 

die schrijfstijl met die vele puntjes kan als oorzaak hebben dat de dader parkinson heeft en hij blijft hangen op de . 

 

 poep gebeurd ……………….

……………..:likken:…………………...

 

ps  ""ik heb het allemaal ff lekker laten bezinken en met zo n heffy aurora indica vind ik het eigenlijks ook een storm in een glas water .

en een paar kouwe kletsjakkers der achteraan dan ga je weer helder denken en relatieverenen zo .

mischien is er ook wel een pausiebele verklaring voor weet ik veel .

ach en tis een gewaardeerd forumlid die ik  hoog heb zitten dus laten we het maar met de mantel der wietbomenliefde bedekken .

mischien komt ie nog wel met een knaller van een guerillaverslag op dit afgeslankte forum wat zn weerga niet loosd ,

mischien is ie wel bekeerd tot monnik en mag ie niet internetten van de hoge priesters of iets .

die mogen ook niet praten die monks want dan gaan ze niet zeuren  van haal die banaan es uit me anus .

ik verwacht er nog wel wat van daar .

heb zn mailtje maar weg ge edit tut .

want dat is nog al prive eigenlijk .

net als een natte scheet laten in gezelschap .

niet dat ik zo ben maar zou kunnen .

die heb je der bij .

maar goed ik hou nu eenmaal van geurillaverslagen dus dat verklaard een hoop .

zelf ben ik er te lui voor en heb de guts niet .

ik zou overal rond de spot ook grote pakken scheit draaien net als zn maat .

en doemdenken van slakken herten dassen luizen lieverherenbeesten schimmelen teek en rupsen  rotten sprinkhanen douwen wilde zwijnen drankcontroles .

en rippers .

een met grote aantallen moeten starten ook link .

het gesleep .

ik kan het niet gewoon .

dus laat het maar zien bro !

:punk:

 

en blijven ruilen 

tis geen huilen 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by macerror
  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rutte kreeg ook een tweede kans... :td

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou je soms schamen een deze dagen Belg te zijn. Ah neen dat was al langer :rofl

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je naar Guy Verhofstad kijkt zou ik me ook schamen om Belg te zijn.Schuim komt bijna uit zijn bek als die vuurrood staat te blaten.:popcorn:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zelfde gevoel dus als ze Wilders op tv tonen. Heb je best niet gegeten, als hij dan nog eens zijn mond opentrekt maakt mijn maag spontaan contracties. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ook zijn dat die lijntjes snuift.Komt meer voor in die kringen.Zijn laatste optreden leek er wel op.

Zou ook kunnen zijn dat de zaadjesontvanger een tijdje van de wereld is.

 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hey. Na lange afwezigheid 6tal jaar op dit forum ben ik terug vroeger was ik gekend als smokymcpott op dit forum maar geraakte niet meer op dit profiel daarmee een nieuw gemaakt. Nu ben opzoek naar eender welke leuk indoorsoortjes heb een hoop zaad outdoor dat ik niet meer kan gebruiken of wil gebruiken omdat ik niet meer buiten kan kweken...... De exacte soortjes zal ik later wel posten want het zijn er een hele hoop.     Ben alvast blij om terug aanwezig te zijn op 't forum

Grtz.. 

Mata hari

Adh47

Cobra 

Dansk bluegrass

Royal dane

Rooster

Eirbei x kaya

Henkes lolland

Automatic mary

Henkeslolland x erdpurt

New Dame blanch

En nog een hoop soortjes zend me een pm dit zijn reguliere zaden.... 

 

Edited by smokymcpott2
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/9/2019 at 7:44 PM, macerror said:

die mensen mailed met de kreet heey ouwe forummakker .

Ik heb die mail ook gehad. Ben even bezig geweest dingen uit te zoeken voor hem dit was december daarna niks meer gehoord. Hij was zeker een voorbeeld voor de guerilla boer en ook erg behulpzaam. Waarom contact er inneens was en daarna abrupt eindigde begrijp ik niet. Ik hoop het beste voor hem verder.

Te ruil;

Regulier;

Alphakronik Genes - Bandana 

Nirvana Seeds - Pure Power Plant 

Outdoorseeds - Heribei

Fem;

Dutch Passion - Power Plant 

Blimburn Seeds - Chemdog #4

Ministry of Cannabis - Mandarin Haze

Gyo Seedbank - Skunk Diesel

Humbold - Trainwreck

Royal Queen Seeds - White Widow

Royal Queen Seeds - Critical

Blimburn Seeds - Tangerine Auto

Ook nog heel veel reguliere buitengenetica en autoflowers soorten.

Ik zoek Sensi Star, Jack Herer, og Raskal, Gage Green, diesel en haze soorten. Oud of iets nieuws als het maar regulier en géén fem of auto is.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/14/2019 at 6:41 PM, Limbic said:

Ik heb die mail ook gehad. Ben even bezig geweest dingen uit te zoeken voor hem dit was december daarna niks meer gehoord. Hij was zeker een voorbeeld voor de guerilla boer en ook erg behulpzaam. Waarom contact er inneens was en daarna abrupt eindigde begrijp ik niet. Ik hoop het beste voor hem verder.

Te ruil;

Regulier;

Alphakronik Genes - Bandana 

Nirvana Seeds - Pure Power Plant 

Outdoorseeds - Heribei

Fem;

Dutch Passion - Power Plant 

Blimburn Seeds - Chemdog #4

Ministry of Cannabis - Mandarin Haze

Gyo Seedbank - Skunk Diesel

Humbold - Trainwreck

Royal Queen Seeds - White Widow

Royal Queen Seeds - Critical

Blimburn Seeds - Tangerine Auto

Ook nog heel veel reguliere buitengenetica en autoflowers soorten.

Ik zoek Sensi Star, Jack Herer, og Raskal, Gage Green, diesel en haze soorten. Oud of iets nieuws als het maar regulier en géén fem of auto is.

 

Voor Sensi Star moet je hier zijn.Voor €20.15

https://nordicgenetics.net/produkt/sensi-star/

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Limbic : klopt dat ie behulpzaam was want hij heeft destijds ook de rooie lieb zaden geregeld via die andere boys hier die ze hebben gecrossed uit die deense leb 27 en die zwiterse zadenbank .

dan had je dus rooie lieb aangepast aan het deense klimaat en het Zwitserse zodat je dus gemiddeld genomen in de buurt van de nederlands klimaats meridiaan uitkomt .

die boys noeemden het lib leb geloof ik .

en die had hij belangeloos voor me geregeld dus dat vond ik ook heel cool van hem .

maar ja wat er loos is ?

je begint je op een bepaald moment ook wel zorgen te maken of denkt met hackers of ander internet psychoos te maken te hebben .

maar goed mischien komen we ooit nog eens achter .

mocht ie nog reageren meld ik het ook .

 

 

at @konopi

ik krijg een rare melding op die link .

mij te link .

 

IMG_2181 (2).JPG

mischien is mn Lenovo net zo paranoia als mezelf maar ik vertrouw dit niet ouwe forummakkers !!

:punk:

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, macerror said:

@Limbic : klopt dat ie behulpzaam was want hij heeft destijds ook de rooie lieb zaden geregeld via die andere boys hier die ze hebben gecrossed uit die deense leb 27 en die zwiterse zadenbank .

dan had je dus rooie lieb aangepast aan het deense klimaat en het Zwitserse zodat je dus gemiddeld genomen in de buurt van de nederlands klimaats meridiaan uitkomt .

die boys noeemden het lib leb geloof ik .

en die had hij belangeloos voor me geregeld dus dat vond ik ook heel cool van hem .

maar ja wat er loos is ?

je begint je op een bepaald moment ook wel zorgen te maken of denkt met hackers of ander internet psychoos te maken te hebben .

maar goed mischien komen we ooit nog eens achter .

mocht ie nog reageren meld ik het ook .

 

 

at @konopi

ik krijg een rare melding op die link .

mij te link .

 

IMG_2181 (2).JPG

mischien is mn Lenovo net zo paranoia als mezelf maar ik vertrouw dit niet ouwe forummakkers !!

:punk:

Op tel geen last van, maar hier een andere, maar na checken wel :tu

https://seedheaven.net/product/sensi-star/

Edited by konopi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Hallo.

Eventjes wat zeggen hier  het gaat hier niet zo goed als jaren geleden toen had je  wel binnen de week mensen die een ruiltje met je wou doen.

Vertrouwen de mensen het niet meer ? of zijn nu echt zo weinig mensen die zaad op overschot hebben om te ruilen ?

 

Zoals hier boven al vermeld in mijn zoekertje heb een hele hoop genetica buiten maar ook binnen die ik graag wil ruilen tegen liefst Fem zaad voor binnen de genetica maakt niet zoveel uit.....      Heb regulier zaad maar ook Fem zaad wat ik wil ruilen  stuur maar een pM dan kunnen we bespreken wat er voor wat te ruil is....

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te ruil: 

Auto Hindu Kush (Fem)
Royal Medic CBD (Fem)
Bruce Banner 3 (Original Sensible Seeds) (Fem)
Super Silver Haze (Fem)

Ik ben opzoek naar een regulier (autoflower) en Gorilla Glue.

 

Edited by Banaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/20/2019 at 3:08 PM, cannabusinesss said:

Oke ik heb wat te ruil vers van de pers van de guerilla locatie!

 

Heribei Regulier.

zaden rechtstreeks bij sannie besteld bleken regulier, 2 seizoenen later besloten om deze prachtige genetica te vermeerderen.

Mooie donkere rijpe zaden die tegen een stootje kunnen.

Ik zoek mooie buitensoortjes die compacte mooie toppen geven.

Of wat anders leuks!

Heb je wat laat maar weten via pm.

 

Greetz!

:popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heribei regulier,

Het verhaal als volgt:

Zaden heribei besteld bij Sannie maar iedereen weet wat er destijds gaande ging. Een tal van leden kregen i.p.v. de vertrouwde fems een zooitje regulier,

Daar kwam ik dus achter in ik dacht 2014 na een mislukte guerilla wegens regulier.

De zaden die ik van die bestelling over had, originele heribei dus maar regulier, een bedoelde zadenkweek mee gedaan.

19 stuks overgezet naar de guerilla locatie, geen verzorging poten en terugkomen wanneer klaar.

Bij terugkomst 3 pheno's geselecteerd eind oktober met de meeste schimmelresistentie. Waarom eind oktober? Iedereen weet dat zaaddragende planten langer moeten staan.

Dit was echter een zacht jaar wat betreft de winter, maar een guerilla locatie overleven zonder verzorging zegt genoeg over de genetica an sich.

 

Ik zoek leuke buitenfems, geen deense soortjes, RQS soortjes zijn wel leuk,

Ook durban poison of varianten daarvan altijd leuk, hollands hope of als je wat anders leuk heb roep maar we komen er wel uit.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben opzoek naar Burmese Kush.
Als iemand deze heeft zou die dan graag mij kunnen contacteren?

Edited by Banaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de aanbieding 2 feminised zkittlez zaden van growers choise. Ruilen tegen feminised zaad die in de hoogte kan gaan samen met haze soortjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zoek buitensoorten 

guerilla gold danish gold lowyder potchronics, arnes , rocket chunk funk nom het maar op .

ik heb mexicaanse haze kruisinen van alchemistic (ik denk dat ie wou dat mensen mex haze konden proberen :) ) (crockets hazex amazng haze       .... x mexican haze etc etc)

himalaya kush 5 fem 

nadia van omni 

en wat oldfarmer nepal al wil ik kijken hoe die het doen dit jaar. groetjes!

 

Edited by S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...