Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ShopRonnie

Bloei autoflower White widow

Recommended Posts

Hoi allen,

 

Mijn autoflower white widow is nu bijna 9 weken oud en bloeit bijna niet.

 

De plant blijft snachts buiten op het balkon staan, er is best veel straat verlichting, zou het kunnen dat de straat verlichting te sterk is dat ze niet kan rusten?

 

Ik geef haar nu ongeveer een week Plagron Terra Bloom

 

Foto's:

 

2jcd5rq.jpg

 

2qapwl3.jpg

 

2z8oos9.png

 

Moet ik me zorgen maken? Of geduld hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat het een auto is, die zou na 9 weken al klaar moeten zijn.

En betreft de straat verlichting, dat zou niks moeten uitmaken als het een auto is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt me raar als dit een autoflower zou zijn. De autoflowers die ik heb gekweekt van RQS waren na 10 weken klaar voor de oogst (Royal AK)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterker, het is geen autoflower en het ziet er niet uit als WW. Wel een dame die geslacht/voorbloei heeft getoond, maar om dan al bloeivoeding geven is een beetje prematuur. Waarschijnlijk gaat deze pas in augustus of misschien wel september echt bloeien, mits de straatverlichting niet te opdringerig is. Misschien kun je beter overwegen haar te verduisteren, vraagt een hoop discipline maar levert wel mooi resultaat op met de hele zomer nog voor de boeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

True that, ziet er zkkr niet uit alls een ww, bij mij worde dat altijd van die bolle struike met dikke grote bladere en niet van die slanke am achtige bladere die jij heb. Mischien is er een zaadje verdwaald geraakt en verkeert verpakt.

Maar het lijkt me sterk dat de ruderalis kant niet lkkr is door gekome, omdat het geen eens op ww lijkt >.<

Wil je snel toppe luister naar groen gif en verduistere, en dan zou je teveel straat licht idd in de donkere 12 uur wel uitmake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dankjewel voor de reacties,

 

Zal ik nog contact opnemen met de leverancier? Ik heb namelijk een autoflower zaadje gekocht omdat ik zo hoopte dat ik optijd klaar zou zijn... nu kan het dus nog wel even duren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ik doen gwn alleen al om te kijke wat voor reactie je trug krijg >.<

Ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat dit in verre weg een widow is en zkkr geen autoflower ;)

Wie weet krijg je wel een paar nieuwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

RQS verteld me dat het weer de oorzaak is. Autoflowers hebben daar toch geen last van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL , daar heb ik nog nooit van gehoord , en kweek ook niet lang , daar niet van , maar dit slaat volgens mij toch wel alles ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik houd jullie graag op de hoogte, ik kreeg zojuist dit binnen

 

 

___________________________________________________________

 

Ik heb het voor de zekerheid nog even nagevraagd bij mijn collega.

Maar ook een autoflowering heeft last van de weersomstandigheden.

Hij zal een week of 3 later bloeien en hij zal wat kleiner blijven.

 

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens je nog een fijne dag.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

_________________________________________________________________

 

 

Mijn autoflower is juist best groot geworden heb ik het idee?

Ik heb verschillende autoflower veslagen terug zitten lezen maar die blijven toch wat kleiner..

 

beetje apart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt maar dat die wat later in de bloei gaat is wel duidelijk

en dat tie groot is is alleen maar mooi

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker heeft een auto ook last van het weer, het licht daarintegen is het probleem niet, een auto groeit en schiet daarna in bloei ongeacht de zonuren, een normale groeit en schiet in bloei als er genoeg zonuren zijn.

 

grtz

 

gezelligheidsroker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...