Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SindaCate

Afghaan / Haze Kruising

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Ik had een kweekje met de echte afgaan strain !! 20 stekken van de stekkenboer nu had ik nog een feminized Purple Haze over deze laten ontkiemen en gewoon weg voor de lol mee laten groeien. In deze ruimte waren veelal schommel in de temperatuur, en andere factoren die niet liepen zoals gewenst was, dit leverde stress op. Toen is wellicht de feminized haze ontplooit tot een herma en heb ik hem natuurlijk verwijdert na alleen dit bleek al te laat ze zijn en heb ik een hok vol met zaden dom is het ja maar tis niet anderes nu vraag ik me af wat ik met deze zaden kan en of deze zaden bruikbaar zijn voor kweken.

 

De vraag is of deze zaden dus bruikbaar kweek zaden ofdat ik toch nu nog nogmaals een zaden kweek moet doen met de beste man en vrouw, ? om vervolgende aan beter zaden te komen omdat er nu nog onderlingen verschillen zijn en het toch stekken zijn die afghaan ? had dit ook niet een vrouw uit zaad moeten zijn of heb ik dat dan verkeerd.

 

Alle hulp is welkom !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

De zaden hebben ook een verhoogde kans om hermas te worden.

Ik adviseer je om ze weg te smijten, kijken of de wiet te roken is en anders hasj van maken.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Gewoon 100 zaden uitzaaien & uiteindelijk hou je er door selectie er 5 over, waarmee je verder gaat.Ook gefeminiseerde zaden kunnen wel eens uitgroeien met alleen mannelijke bloemen.klik

De Haze zelf heeft nooit herma-eigenschappen gehad, maar de afghaan was ook al bekend bij Skunk#1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@christiaan : ik had inderdaad gelzen dat ze gevoelig waren voor herma's dus wanneer ze alleen in de juiste omgeving met temparaturen en andere factoren die stabiel zijn kunnen ze het goed doen majah dat is nogal kunst dus vroeg ik meook af of ik ze neit ergens gewoon nog buiten moet strooien en dan kijken wat het wordt weet nog wel wat spots kan altyd kijken of er in ieder geval iets uitkomt nog beter dan weggooien lijkt me.

 

@Elmanito: haze vanuit zichzelf niet maar stress en andere onstabiele factoren kan dit toch wel veroozraken waardoor het herma wordt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
@Elmanito: haze vanuit zichzelf niet maar stress en andere onstabiele factoren kan dit toch wel veroozraken waardoor het herma wordt ?

Nooit geconstateerd bij de kenners, maar wil niet zeggen dat je Haze niet kan selfen dmv STS.:)

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...