Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
leon911

White Whidow uit feminised zaad...toch mannetjes>?

Recommended Posts

Goedemiddag mede liefhebbers...

 

Zaad: Feminized White Whidow (huismerk wietzaadjes.nl)

 

Dit is de eerste keer dat ik op zaad gaat dus ben nog niet zo zeker van wat nou verkeerde zijn, ik zie wel afwijkingen dus vandaar mijn vraag..

hopelijk wordt ik hiero wat gerustgesteld en kan ik rustig verder hobbyen ...

heb de verschillen op google bekeken en het e.e.a. erover gelezen. Dat wat ik er steeds

over teruglees zijn de ballen in de oksels bij de mannenen de welbekende haartjes bij de lady's.

en bij herma's beide. ik zie bij mijn dames geen okselballen en ze hebben gewoon behaarde oksels :)

wat me ongerust maakt is dat witte knopachtige spul in de hoofdtop ( sommige dames hebben dit )

Ik durf niet met zekerheid vast te stellen of ik "fucked" ben.... en zo ja HELPP, hieronder wat plaatjes..

 

 

gallery_36235_15701_252578.jpg

 

 

MVG.

een bezorgde tuinman

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat "witte knopachtige spul" zijn je topjes in wording als het goed is

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit je lamp er dicht op? denk dat je last hebt van stralingswarmte...

 

misschien een goeie close up foto maken? op die collage foto is het niet echt super zichtbaar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan met name die links onder even een betere close up

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over Wietzaadjes.nl heb ik al heel wat dingen gelezen hier op forum

Weet alleen niet meer of ze positief of negatief waren :),...maar ik denk toch echt mannen te zien daar,..maar zeker voor onzekere

even een macrootje maken.

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb me best gedaan wat fatsoenlijke foto's te maken voor zover dat gaat met een samsung telefoon.

 

@ DonBone -- lampen hangen +- op 50cm, wist niet dat warmtestraling voor bloemkooltopjes zorgt?

 

@ 1234 --hoop dat je gelijk heb :)

 

gallery_36235_15701_1048647.jpg

gallery_36235_15701_499685.jpg

gallery_36235_15701_527890.jpg

gallery_36235_15701_48457.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is dan bijdeze een slechte recentie voor wietzaadjes.nl ( zijn veel goede en veel slechte recencies van)

het zijn nog steeds geen goede foto's waar het egt duidelijk op is

maar ik denk dat foto's 2 en 3 laatste post manelijk zijn,

 

mar nogmaals ik kan het niet met zeker heid zeggen kzal zo eens even kijken tussen me adh f2 foto's of ik defetige foto van een heer hed die net geslacht begint te tonen zodat je het zelf kan bepalen

Share this post


Link to post
Share on other sites

was ik weer,

even in me oude foto's gedoken, en tot mijnspijt geen foto's ouder van 1-10-2012 is ergens iets fout gegaan met oude bestanden opruimen emoticons-1.jpg maar heb gelukig voor mij helaas voor jouw elders backups,

 

maar desalniettemin heb ik wel wat foto's waar je mischien veder mee kunt,

 

de soort doet er niet echt toe het princiepe is het zelfde

 

adh vrouw

gallery_34588_15605_1156062.png

adh manelijk (god wat was ik toen nog onzeker :) )

gallery_34588_15605_1421601.jpg

ndb zelfde stadia danwel iets veder

gallery_34588_15605_593035.jpg

 

 

echte herma's heb ik nog niet gehad dus daar geen foto van maar wel een bewerkte herma

 

lesbiandream (sts) herma,

gallery_34588_14756_97675.jpg

(mijn cannon heeft trouwens ook wel eens last van een foutieve gebruiker)

hoop dat je er wat aan heb

en eigenlijk hoop ik dat al je planten op de eerste foto blijven lijken en niks van de "ballen" laat zien

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

en owja, dit zijn geen ballen maar okselzakjes, deze zijn ongevaarlijk en kunnen bij somige soorten zelfs zonder bestuiving in die zakjes zaden krijgen ( bij mijn adh47 f4 heel gebruikelijk dat je daar zaden vind en veder nergens)

gallery_34588_15605_1160099.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst bedankt voor de reacties!

 

Als ik de mannetjes/herma bekijk op de foto's van grow weed dan zie ik duidelijk de zaadballen zitten, mijn plantjes hebben deze niet .

Daarom twijffel, onder de hoofdtoppen ontwikkeld alles gewoon zoals het hoort bij dames, alleen bovenin de hoofdtop ontwikkelen een aantal

Die rare witte tumors..

 

Moet ik nou echt gaan hakken?? Feminized me reet dan...

Had 105 zaden gekocht waarvan er een aantal zijn afgevallen omdat ze zo erg achterbleven of helemaal nooit zijn ontkiemt..

Nu staat 80% daarvan te bloeien de rest is afval..

 

Next time stekken maar weer, vind de zaadplanten er wel robuuster en sterker uitzien dan planten uit stekken..

Maar de gelijkmatige groei van stekkies is toch wel lekker als et zo vol staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaad planten zijn gewoon sterker, darom buiten zaad binnen stekken ,

 

maar hebben ze dit alle 100 ? want als je geen ballen of bananen ziet ( die laatste had ik wel maar niet meer op foto) is er behalve de vreemde hoofdtop opbouw niks aan de hand toch?

 

wat is je lamp wattage op 50 cm ? 600 wat op 60 cm+ houden was het toch?

 

 

als de andere toppen wel normaal groeien kan je de hoofd top er alsnog uit halen , de zij toppen krijgen dan meer energie en zouden nog wel wat kunnen compenseren

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb er een aantal rare snuiters tussen uitgepikt en laten zies bij de GS...daar wisten ze ook niet echt, hij had het niet eerder gezien.."waarschijnlijk een mongooltje" "lijkt wel bloemkool"

denk idd dat het te maken heeft met stralingswarmte, heb ze wat opgehezen (6x600W op superlumen stand) de meeste plantjes staan er nu 60 60cm vanaf maar er heert ongelijkheid dus het is dik +/-

heb me ook nog afgevraagd of het te maken zou kunnen hebben met het feit dat ik met dit weer worstel het onder de 30C te houden overdag...maar dan zou iedereen hier die zonder airco/optie kweekt bloemkooltjes kweken nu..vind het nerges terug op WF i.i.g.

 

maargoed... nu tent nieuw tentje opzetten, mooie stekken hadden ze gelukkig wel voorme :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb al veel dikkopjes gezien maar dit...

 

hermafrodieten zijn vaak dominant in 1 geslacht (een vrouw met ballen of een man met pistels)

dit zou als herma eerder 50/50 zijn...

 

ik weet niet wat het is, maar ik zou graag wel de verdere ontwikkeling van die plant zien indien mogelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zou ik zelf ook willen...maar het zijn onzekere tijden voor deze dames....(heb er een topic over)

 

overleven ze het gezeik dan post ik zeker een pic, heb ze gewoon laten staan.. ben er niet van overtuigd dat het herma's zijn ..

we zullen zien wat t wordt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

inmiddels al wat verder in de bloei weet ik haast zeker dat het geen herma's zijn, de bloemkooltjes hebben haar gekregen :(

desondanks zien ze er nogsteeds raar uit.

 

@ Baekelandt: ik zal morgen een closeup foto maken van wat er van die bloemkoolkutjes is geworden... Was helemaal vergeten hier op terug te komen... :lol:

 

heb uit feminised zaad nog nooit geen banaantjes gehad, niet bij voorgaande (kleine) bestellingen van wietzaadjes.nl en ook deze ronde zijn er van de 80 geen 1 herma,, En daarmee verdiend wietzaadjes.nl ook wel een kleine rectificatie. Eerder dit topic werd wellicht de indruk gewekt dat wietzaadjes.nl slecht fem. zaad verkoopt.

 

:specool wietzaadjes.nl :lol:

 

(echte aanraders uit hun huismerkselectie: "" bubbles"" die druipt nu echt van thc... en de blue berry gaat ook ergg goed. De white widow lijkt een stuk minder potent en produceerd zichtbaar stukken minder thc en harde toppen. maar ik moet nog week of 3,. Ik hoop dat WW een late-aandikker is net als PP. wweet iemand dit toevallig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hitte/overbelicht/te dicht op de lamp idd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest loes

nu jaren later maak ik hetzelfde mee. de helft van mijn plantjes heeft dit.HEEL ERG

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest loes
1 minute ago, Guest loes said:

nu jaren later maak ik hetzelfde mee. de helft van mijn plantjes heeft dit.HEEL ERG

 

en ook white widow fem

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...