Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
IDIOOOOT

herma trek in autoflower

Recommended Posts

hallo forum leden.

 

heb 4 x withewidow auto maar heb uit de planten gele banaantje geknipt totaal al 8 :)

ze staan onder een 400watt hps en staan nu bijna 5 week in bloei.

 

snap er nix van, zou toch zegen als je ze bij een bekende zaadbank hebt gekocht dat je tog kwaliteit krijgt. :) nee dus herma trek in de planten...

 

zijn er meer die dit hebben ervaren bij whitewidow auto?

 

weet ook niet of dat ik de zandbank mag vermelden hier? het waren huismerk zaden,neem aan dat dit nix uit mag maken

 

 

M.v.g .. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn zoveel meer factoren waardoor je herma's kan krijgen dus om nou meteen een bekende zaadbank in diskrediet te brengen vind ik wat ver gaan.

 

Ga eerst eens bij jezelf te raden:

 

Temperatuur schommelingen

Vals licht

Andere factoren die stres kunnen geven?

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo casto

 

wist niet dat het mee speelde .temp is wel vrij stabiel nacht rond 20gr met lamp aan 27gr.

vals ligt is er niet.

 

geen auto weer voor mij. :)

 

 

 

M.v.g...

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik zou er graag een phootootje van zien .

en welke andere stressfactoren gaat het over dan ?

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo macerror.

 

ik heb er geen foto van.maar als ik er weer 1uit zie groeien maak ik er ff een foto van.

 

maar ze zien er kern gezond uit mooi donker groen blad.en ze groeien super.maar helaas herma trekjes er in :)

 

probeer het zo goed mogelijk in de gaten te houden .en de banaantjes er uit knippen.

 

wist niet dat als die stress heeft een herma word.komt dat alleen voor met fem en auto??.

 

anders gewoon weer regulier zaad voor mij.

 

 

 

M.v.g... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is je afzuiging wel op orde en krijgen ze wel genoeg frisse lucht ? Als je niet genoeg lucht aan kan voeren dan kunnen je plantjes al vanaf dag 1 aan het overleven zijn, met de banaantjes tot gevolg.

 

Ik heb nog een topic gezien waarbij de plantjes het maar miserabel deden, en uiteindelijk bleek het ook te gaan om te weinig frisse licht.

 

Het is pas een paar dagen lekker weer en ze bloeien al zo lang, en het is flink koud geweest, misschien toch wat temperatuursschommelingen gehad ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...