Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
greenf1ngers

Santa Maria [Lekker in Bloei]

Recommended Posts

santavol.JPG

 

 

dit is de plant in zn geheel

zoals jullie mss zien zijn enkele hoofdtoppen minder ontwikkelt dan een paar zij toppen iemand een id hoe dit komt?? 2 hoofdtoppen zien eruit of ze een week achterstand hebben ... :whistling

 

gr33tz :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verduister je de plant nog ?

 

Heb je misschien foto's ? 1 van de minder ontwikkelde hoofdtop en eentje van de goede lager gelegen toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 1e foto hierboven is van de laagste zijtakken!!

 

ik ben gestopt met verduisteren en foto's van een hoofdtop maak ik morgen wel want nu komt het water met bakken uit de hemel !!! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

danku :whistling maar @ Atmos op de laatste foto die ik hier plaats van de gehele plant is het tog ook al duidelijk te zien?? de bovenste toppen zijn allemaal onder ontwikkelt :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja , dat is zeker wel te zien inderdaad . Misschien heeft het te maken met het feit dat je niet meer verduistert nu . Je kunt dan ff voor de zekerheid weer een paar extra uren donker creeëren( nu hoeft dat maar 1 of 2 uur per dag )

 

van wanneer tot wanneer heb je verduisterd ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het een hele nette compacte plant. Van dat vrij 'kleine' plantje zul je toch een hele aardige hoeveelheid weed oogsten.

 

Is dit jouw enige plant, of heb je er meer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dit is de enige .. had er graag meer gehad ook binnen maar me ouders zitten steeds te zeiken beetje zielige zijn het :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

santatoppen.JPG

 

Geen ID waarom de kwaliteit van deze zo slecht is

 

 

 

 

top.JPG

 

 

Hier een top aan de onderkant van de plant.

 

 

 

(week 6)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Phuuuuu lekkere toppen zijn dat man boeie dat die fotokwaliteit slecht is zolang die andere kwaliteit maar goed is :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
zoals jullie mss zien zijn enkele hoofdtoppen minder ontwikkelt dan een paar zij toppen iemand een id hoe dit komt?? 2 hoofdtoppen zien eruit of ze een week achterstand hebben ...

ja ik zie bij mijn plant hetzelfde gebeuren.. de onderste takjes zijn een stukje verder in bloei dan de hoofdtoppen, is dit normaal??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja misschien.... De hoofdtak zit bovenin dus die krijgt veel meer te verduren dan de kleinere takjes onder....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal zijn de toppen vlak onder de hoofdtoppen het eerst klaar , dus

die knip ik ook het eerst . Vaak zijn de bovenste stukken van de hoofdtoppen het laatst rijp, zo is dat bij mij in ieder geval vaak geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd bij mij zijn nu zelfs de onderste takken het verst !

De onderste ga ik binnenkort kappen ! de rest laat ik nog staan

Edited by gr33nf!ngers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...