Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Sterkte Snipert! Het weer zit hier ook totaal niet mee. Tis dat alle plantjes van mij mannetjes waren, anders kon ik ze wss nu ook wel opgeven.

 

Maar wees sterk! Het einde is nabij!

 

eNjoyz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij rijmen en roepen en zingen in koor:

Banaantjes zijn beter als balletjes hoor!

 

Maar ach! Dat zaad zal nooit groeien,

de plant staat al te lang te bloeien,

binnenkort is het tijd om te snoeien...

 

Dus pak je een stoel en zet je erbij:

Knipt Sniper, zit Baekie op d'eerste rij

 

Leghende Der Antwaerpse Kweekers, 37;420 (1/7)

 

 

 

Fantastisch Loeke, you've made my day today.

 

 

Enjoyz, eigenlijk heb ik deze week niet mogen klagen hoor,

 

 

die paar bevruchte topjes (overigens wel leuk om te zien, gaat snel, je ziet nou al de vorm van de zaadjes zitten) wegen echt niet op tegen de andere topjes.

Wat er wel af te wegen valt is of er nou dan toch eens wat trichjes op komen, Niet veel en niet wouw, maar misschien haal ik er toch wat rookbaars af.

 

De kleine Ak staat ook nog, gisteren hare pot eens doorgespoeld en de laatste supplementen toegediend om haar de laatste boost te geven. Het zijn haar laatste dagen

 

 

Straks prentjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen uitleg, die staat hierboven, beeldjes was wel valavond dus motte flitsen.

AK

gallery_37919_15761_3108410.jpg

gallery_37919_15761_490645.jpg

gallery_37919_15761_1481055.jpg

gallery_37919_15761_2865674.jpg

gallery_37919_15761_3840252.jpg

gallery_37919_15761_2351685.jpg

gallery_37919_15761_1104973.jpg

 

Stek WW/NL

Het bevruchte topje, de fot eronder is zelfde shot maar scherp gesteld op het topje ervoor.

gallery_37919_15761_3402902.jpg

gallery_37919_15761_2463093.jpg

Random nuggets

gallery_37919_15761_677282.jpg

gallery_37919_15761_2188703.jpg

gallery_37919_15761_537797.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komen nog een paar mooie zonnige dagen aan, elke dag is meegenomen Sniper.

Zou willen dat we het hele jaar buiten konden kweken hier in Nederland.

 

Succes nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, der komen nog wat mooie dagen aan, hier geven ze tot woensdag nog goed. echter spot ik net enkele bruine oksel balletjes op de kleine die me toch zorgen baren.

Heb ze deruitgehaald en de dame nagekeken en niks meer gevonden. Maar ook al is het goed weer, de RLV hangt rond de 65-70% buiten. Ik houdt haar goed in de gaten en ga dadelijk ff tellen hoe oud ze is (8-9 weken volgens RQS, my ass doe maar vlotjes 12 en kijk dan nog eens)

Maar dit gezegd zijnde, uiterlijk woensdag hangt ze met haar voetje omhoog, integraal en enkel ontdaan van de fanleaves. Heeft vandaag ook haar laatste spoeling gehad.

Spot ik morgen nog wat dat me niet aanstaat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je widow en je rus zien er goed uit!

Rusje kan om, widow nog even, maar ze begint wel haar verloren tijd in te halen!

 

Groeten,

 

Loeke

 

ps: bij herlezen zie ik dat het de WW is die bevrucht is, ik dacht de AK, daarom dat ik zei 'plant staat al te lang te bloeien'.

 

Bij je WW zal het afbloeien, fijn, hermazaad, stuur maar wat! Baekie draait al 3 rondes bananenzaad en Baekie's bananenzaad is op nu. Dus Baekie heeft bananenzaad gekocht bij Sannie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Avtomat Kalashnikova staat voorlopig nog (gisteren een Duveltje teveel gesloeberd :) ), vandaag en morgen geven ze nog goed weer, Straks geen tijd, ik denk dat ik der morgen van haar voetje licht.

Net ff gaan na tellen, week 11 geleefd, begin week 12, iets sneller als haar grote zus.

 

Tis idd de WW/NL die aan zelfbevlekking heb gedaan, en daar zit inderdaad wel wat zichtbaar zaad in, als ze ze kan afrijpen krijg je zeker wat van hoor Bakie.

Overigens heb je goed gezien dat die slet heel, heel hard aan het bijbenen is nou. Kijken dat ik een dezer nog eens bij men maatje geraak di me de stek gegeven heb, die heb der ook nog een paar buiten staan en de indoor oogst zal nou wel droog zijn.

 

Had ik trouwens al vermeld dat ik uit de eerste AK ook enkele zaden heb gehaald, uiteraard geen idee wie de vader is dus dat wordt een verassing volgend jaar. Als er uit die stek nog wat uitvalt heb ik voor volgend jaar in elk geval gorillazaad om mee te spelen.

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje in tweestrijd, knip ik of knip ik niet.

Hoeveel knip ik?

De kleine AK meet 44cm en ik opteer eigenlijk om haar integraal omhoog te hangen wat volgens ik lees de smaak ten goede moet komen. Echter zijn de nootjes niet echt groot, wat het lastig knippen maakt na drogen, de kleine nuggets krimpen immers nog eens de helft.

Fanleaves en aangevreten blaadjes heb ik deze middag al geloosd (konijn erg blij) dus enkel het kristal houdend blad en de nuggets hangen er nog aan.

 

Heb wel beeldjes geschoten maar geen zin om deze vanavond nog in de laden, dus die krijg je morgen wel.

 

Maar dus de vraag, integraal naar boven dan knip ik ze zo af, anders wordt het wat voor morgen.

Snaaiper is met Miss uiteten geweest en is volgevreten dus weinig zin om nog wat te doen nou

Share this post


Link to post
Share on other sites

en doe je al knippie knip ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee man, die staat hier nog lekker te stinken.

Ben op youtube verzeilt geraakt en toen was het plot half 2 dus ben ik maar gaan pitten.

Misschien straks, en denkelijk pluk haar maar ineens kaal, kan ik sneller aan men ijsje beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren is ze dan toch onder het mes gegaan, de kleine Ak.

 

Laatste fotoshoot dinsdag

gallery_37919_15761_895275.jpg

gallery_37919_15761_705460.jpg

gallery_37919_15761_898526.jpg

gallery_37919_15761_3647042.jpg

gallery_37919_15761_2472917.jpg

gallery_37919_15761_3731021.jpg

gallery_37919_15761_1370249.jpg

gallery_37919_15761_1824659.jpg

gallery_37919_15761_2992637.jpg

 

De onbekende stek gaat erg hard nu, denk trouwens meer en meer dat het Northerlight is.

gallery_37919_15761_2541963.jpg

gallery_37919_15761_639661.jpg

gallery_37919_15761_1237912.jpg

gallery_37919_15761_1785673.jpg

gallery_37919_15761_2905770.jpg

Het bevruchte topje, al zal er vast wel meer zaad in zitten.

gallery_37919_15761_2038057.jpg

Een van de hoofdtakken

gallery_37919_15761_300800.jpg

Beide nog eens samen

gallery_37919_15761_3294642.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan de kleine nog eens.

gallery_37919_15761_1649654.jpg

eerste kappersbeurt

gallery_37919_15761_1835002.jpg

Rookpauze tijdens tweede kappers beurt, heb ik een paar keer moeten doen, al was het maar om het hars van men vingers te schrapen wat me overigens een heerlijk stickie met vingerhasj als dessert heeft opgeleverd. Wauw wat een smaak, dat beloofd als ik baek-o-lator ga maken.

gallery_37919_15761_1077025.jpg

gallery_37919_15761_3568769.jpg

gallery_37919_15761_1193935.jpg

En klaar

gallery_37919_15761_755972.jpg

Van boven naar onder

gallery_37919_15761_26814.jpg

gallery_37919_15761_3223646.jpg

gallery_37919_15761_3522949.jpg

gallery_37919_15761_61383.jpg

gallery_37919_15761_2992624.jpg

Zelfs de borrelnootjes onderaan zijn helemaal afgerijpt

gallery_37919_15761_892705.jpg

gallery_37919_15761_81158.jpg

 

Aangezien ze integraal van haar voetje is gesneden en zo is opgehangen geen nat gewicht, who cares, tzal zeker gene kilo zijn.

Ik denk een kleine 10gram droog te gaan overhouden, veel minder als de eerste maar het ziet er verdomde lekker en potent uit, dat heeft de vingerhasj al bewezen.

 

Laat maar lekker drogen nou en volgens mij gaat die stek ook niet meer te lang recht staan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeer mooi geknipt!

Je zaadzakjes zijn echt vettig dik ;) dat komt helemaal goed

 

Die stek, nu is het een kwestie van dagen, geen maanden meer :lol:

 

Groeten

 

Baek-o-lator

 

edit: en 10 gram is ook weer 2 gele briefjes uitgespaard, om nog te zwijgen over de benzine

Edited by Baekelandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ik denk, mooi knippen is meer ijs. Alhoewel ik her en der wel kleine blaadjes heb laten zitten hoor, zaten zo dik in het kristal dat het amper blad te noemen is.

Vingerhasj leek zo wat op die dikke vette zwarte afghaan, het water loopt uti men bek als ik der aan terug denk (is die knip nog niet droog???, moet het perse droog zijn om ijsjes te maken.)

 

Gele briefjes welke waren dat ook alweer :lol: en verder rijdt ik diesel ;)

 

En die stek gaat echt heel hard nu, heb geen foto's van vandaag maar met daarstraks de fotos te uppen zieje toch duidelijk het verschil. De herfst zit er stevig in en de plant is duidelijk aan de laatste loodjes bezig.

Komend weekend is er maar rotweer voorspeld, maar volgende week ziet het er dan weer vrij goed uit en das meegenomen.

Het komt nu inderdaad op dagen aan, geen weken meer.

Voor alle zekerheid heb ik haar vandaag dan toch weer eens supplementen bij haar water gedaan. Volgens Bionova zit daar zeker geen voeding in dus alles om het haar naar haar zin te maken.

Weet niet of ik dat al vermeldt had, volgens Bionova mag hun Roots ook gegeven worden als er een hoge stressfactor is. Heb ik dus afgelopen weekend haar een dosis van gegeven en al bij al heeft het haar toch deugd gedaan, en de zon deze dagen natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker netjes geknipt, je kan zien dat het met liefde gedaan is :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Miami, ben heel zachtjes doch doorgedreven te werk gegaan ;)

 

Valt me net op bij het naar beneden scrollen

Bericht 162 foto 2 en 3 passen net niet perfect op elkaar en tonen het hele hoofdtoppie samen.

En dat zonder photoshop :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaat als een speer met vermoedelijk meer zaad in dan me lief is. En aan het tempo dat ze gaat zal dat zaad nooit rijp geraken denk ik.

Want stekkie haalt aan dit tempo einde volgende week niet :lol:

 

Geen prentjes genomen, wel veel geel blad geplukt en een topje om eens te proeven waarvan wel een prentje.

gallery_37919_15761_1153668.jpg

De dame heeft de laatste dagen ook een paarse blos over zich gekregen, vraag me af wat dat nu weer te betekenen heeft.

 

Hier en daar zit nog wel wat blond haar in, ze mag nog ff blijven staan maar lang zal het niet zijn.

Hoe lang mot zaad in een plant hangen om kiemkrachtig te zijn en later zelf een plantje te worden?

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoo dat ziet er lekker uit zeg

Dat zal wel prikkelen in je keel zo sterk ziet het eruit!

En dat kleine topje dat plantje lijkt me wel klaar denk ik

Of miss of 1a2 dagen maar meer ook niet

 

Alvast veel rook plezier

 

//Green Lee :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat toch nog wat lekkers brengen zo, :lol:

 

Paars komt vaak van de kou, en zaad duurt ca. 6 weken tot het rijp is.

 

anders laat je wat topjes met zaad aan de plant zitten en laat je haar wat langer staan als dat nodig is.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 weken zeg je huh :lol: dat redden we nooit.

Paars door kou, tja ik leef in het zuiderse Belgiek hee

Toch snel 2 dingen geleerd

 

Ik plande dinsdag te knippen, morgen plan ik lol te hebben.

Of nee we zijn al morgen, verrekte youtube, tijd om te pitten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist dat topje nog eens goed bekeken, en ja hoor ertussen zat een verdord geknapt banaantje. En een stuk of 5 zaden die nog heel erg groen zien.

Ga dadelijk de dame nog eens bekijken maar weet het nu eigenlijk al zeker. Dat hele ding zit vol en daar gaat verder weinig rookbaars aan zitten. alhoewel het vrouwelijk gedeelte klaar is om geoogst te worden is het vele zaad dat erin zit verre van klaar.

Dus wat doe ik ermee, verder laten rotten voor het zaad, oogsten en Gumby van draaien (voor wat er op zit van kristal) of een beetje van de 2?

Zaad zou ik enkel gebruiken om "in the wild" te gaan zetten en een enkeling mee gelukkig te maken. Voor mezelf ben ik al wat aan het zoeken naar een snel soortje voor volgend jaar wat ik nog lekker vindt en wat deftigs opbrengt.

 

Moet trouwens aan men maatje nou toch eens gaan vragen waar hij dat zaad vandaan heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi geknipt, daar heb ik het geduld en tijd niet voor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zappie als je maar 1 plantje van amper 45cm moet knippen, dan heb je wel tijd om het goed te doen.

Goed knippen is in dit geval meer ice en minder wiet.

 

Maar iemand nog een antwoord op de vraag: hoe of wat knip aan Stekkie? Het is dat er nauwelijks onderscheid is in de toppen, en een random geknipt topje zit een ontploft banaantje in en wat zaad.

Als dat in elke bloem is gebeurd :lol:

Ze is nu wel zover uitgedunt dat ik alle toppen zie maar om alles nog eens te checken op bananen, zaad en rookbaar of niet en om dan selectief te gaan oogsten pffff daar heb ik nu eens geen zin in.

 

Bay ze waai als ik dan toch zaad wil afrijpen (of poging tot met ons klimaat) moet ik dan niet terug gaan voeden?

 

 

 

Zal zien dat ik er nog eens een prentje opgooi morgen. Maar ik kan helaas niet genoeg in de top fotograferen om het gebeuren fijn vast te leggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...