Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Update :

 

Zoals ik reeds zei voor ik vertrok, komt er iedere dag iemand mijn tuin onderhouden en mijn kat eten geven. Dus is er wel degelijk iemand aanwezig...

 

Ik ben dus terug na 18 dagen verlof en alles ziet er prima uit! Lekker grote toppen ondertussen, morgen laatste week groei en dan oogsten!

 

Foto's volgen nog!

 

GrZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ok , als er iemand naar kwam kijken no problem.

 

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe foto's de planten zagen er enkele weken geleden al mooi uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK WW terug en het huis staat nog :verrygood

Kijk uit naar je foto's.

En leuke vakantie gehad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahahaha tune dacht prsies zelfde :) :D :) met het naar onder scrollen dacht ik ook hahaha.... sja, gelukkig stelde onze ww ons gerust n heeft hij het toch tot een mooie einde weten te brenge zou wat zijn !!! :verrygood ken je ook nog brndweer bellen ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals beloofd hier wat foto's van de dames. De vakantie was geslaagd! Kroatië is een prachtig land, zeker een aanrader!

 

Vandaag zijn de dames in hun 7e week, het ziet er wel redelijk ons volgens mij, alle toppen zien er gezond uit. De grootste top is wat verbrand, die zat letterlijk bijna tegen de lamp, dus die heb ik nog met touw omgebogen. Aangezien ik er de laatste 18 dagen niet ben bij geweest, vroeg ik mij af of het verstandig is om nu nog wat te snoeien, daarmee bedoel ik de grote bladeren erafdoen, vele bladeren hangen volgens mij in de weg... Iemand advies?

 

Foto's :

 

IMG_1382_zps6872066d.jpg

 

IMG_1381_zps74d4fa24.jpg

 

IMG_1380_zps74f7cda4.jpg

 

IMG_1379_zps595e1c03.jpg

 

IMG_1378_zps54b1d2e0.jpg

 

IMG_1377_zps42f7a10f.jpg

 

GrZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heya WW,

 

Gelukkig heb je een goede vakantie gehad, en is er niets ernstig gebeurd in je tentje. Ik begin je verslag steeds met meer interesse te lezen,

aangezien ik ook zo'n tentje wil aanschaffen als ik mijn huisje heb.

 

Succes met het afbloeien!

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij hebben ze even genoeg water gehad :verrygood en zeker geen bladeren weghalen dat brengt schade en die bladere doen iets....wat weet ik niet maar NIET DOEN!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE :

 

De oogst is binnen, alles is gedroogd, ziet er cava uit...

 

Ik heb nu een totaal van 73gr van 2 dames, moet er nog 1tje knippen.

 

Ik ben over het algemeen tevreden, ik heb veel geleerd voor de volgende kweek, vooral ook nog het feit dat ik 18 dagen weg ben geweest, alles samen vind ik het wel ok!

 

De zaadjes voor de volgende kweek zijn reeds toegekomen, deze keer Northern Lights Automatic.

 

Ik heb geen ervaring met autoflower zaadjes, zijn er hier mensen die mij tips kunnen geven of interessante links ofzo? Alle hulp is welkom!

 

De geoogste dames (Shiva Skunk) zitten momenteel in potten om te 'curen' ... Foto's volgen vlug!

 

Bedankt allemaal in ieder geval!

 

(Zou ik hier ook mijn tweede kweek op posten denk je?)

 

GrZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben tevreden, ik zeg niet dat het goed is ;) Het kan altijd beter!

 

Aangezien dit mijn eerste keer was, moet ik zeker nog veel bijleren, daarom zit ik hier natuurlijk ;)

 

We gaan voor minstens 400 gr! Hehe

 

GrZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat gaat hem helaas niet worden met de genetica die je nu wilt gebruiken..

gok dat je al moeite krijgt om 250 gram te trekken van die auto's...

 

maar hoop het voor je, als het maar lekker is.! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...