Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blazing panda

misvormde WW

Recommended Posts

Hey

Ik ben dit jaar voor het eerst met en fatsoenlijke buiten kweek bezig. Maar nu vormt mijn klein white widowtje enkel een misvormd blad boven de internode, dit is al een week onveranderd, het lijkt erop dat hij niet verder groeit en dan stam gaat gewoon over in dat ene blad. Er kunnen zich zo dus geen nieuwe internodes ontwikkelen.

gallery_37079_15627_7809.jpg

gallery_37079_15627_46455.jpg

Ik denk eraan om ze te probere toppen maar weet niet of dit wel zal werken of kwaad kan aangezien ze nog zo klein is.

Weet iemand wat ik het beste kan doen?

 

hier de link naar het kweekverslag.

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...p;#entry1171396

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afwachten en wat wierook branden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk een bastaard.

Wordt toch niets yoh,..hup nieuw zaad erin of laten staan en een tweede pot vol zetten

voor de zekerheid als dit je enige exemplaar is

 

Maar zie daar meer potten dus zou het even aankijken :)

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon rustig afwachten wat er gebeurt. Toppen lijkt me nu niet verstandig. Niet aan gaan rommelen. Gewoon laten staan en in leven houden, meer niet. Dan zie je zelf wel of er nog wat gaat gebeuren. Als de groei er in komt kan je altijd nog toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelfs je titel is misvormd..............

 

 

gr ejb

 

ps wel aarde uit de growshop dus geen potgrond!

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

is een freak of nature zoals ze dat zo mooi zeggen .

word nix met er helaas .

de vorm van een mus zie ik er zeker niet in .

dan meer een kolibrie .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik noem het gewoon een mongool

eut lijk wel of de ratten er van gevreeteu hebben :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnen zetten en een lampje er boven en wat extra TLC geven.. Mensen met down syndroom worden toch ook niet afgemaakt.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan nog een mooie plant worden heb wel eerder gezien en meegemaakt "mongooltjes" die prachtige planten werden

maar kan natuurlijk ook anders aflopen .... zolang er nieuwe scheuten aankomen die normaal zijn zou ik het laten staan:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pacman83: Het probleem is net dat er geen nieuwe scheuten aan komen

@stone twisted: heb inderdaad enkele andere staan maar dit is mn enige WW dus zou toch graag hebben dat et wat wordt.

@ejb en get in the ganja bus: Ze staan in een mensel van compost, grond uit de tuin die begin deze lente al is opgewaardeerd met wat mest en gewone potgrond. Ik denk dat het daar ook wel in zal lukken tot ze achter 2 weken in de vollegrond gaan?

Maar ik zal dus nog effe afwachten of het toch nog goed komt en anders proberen te toppen als laatste optie.

Bedankt voor de snelle reacties.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt goed maar pas op met compost kan soms zuur zijn......

 

gewoon laten staan!

 

kijken wat er gebeurt, of nog een pot zetten met extra plante erin.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mensen met down syndroom worden toch ook niet afgemaakt.. :)

 

Jawel!

 

Link.

 

Link.

 

Helaas maar waar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang de WW niet in de weg staat, lekker laten staan...

ben altijd wel benieuwd wat vage/freaky plantjes doen , dus zelf laat ik ze staan als ze niet in de weg staan.

of je moet aan je max aantal zitten en er nog wat anders voor in de plek kunnen/willen zaaien,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abortus is geen moord imo, maar een wel overwogen keuze, vooral als het om down syndroom gaat.

 

De misvormde zaailing kan straks goed een mega inhaalslag maken :)

Of hij krijgt een bruine steel, en sterft een vroegtijdige dood, zoals mijn zonnebloemen... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is wel een heel geval apart :) het is een mongol jongu! :)

Maar je mag vrouwen niet mishandelen! :) dus als je haar wilt vervangen, gun haar dan nog een laatste kans in de natuur(guarilla) en kijk hoe het verder verloopt ;)

En je houd er ook nog meteen een spot aan over.

 

Groetjes w33d

Edited by w33d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staat niet in de weg en zal dus blijven staan zolang ze gezond is. Ik heb de link naar mijn kweek verslag toegevoegd in de eerste post.

hier nog maar eens voor de mensen die te lui zijn om te scrollen :)

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...p;#entry1171396

Share this post


Link to post
Share on other sites
Abortus is geen moord imo, maar een wel overwogen keuze, vooral als het om down syndroom gaat.

De baby met de Down Syndroom kiest er niet voor om 'afgemaakt' te worden. Dus er is helemaal geen sprake van 'een wel overwogen keuze'.

Daarom is de beslissing om ze te aborteren niet doorgegaan, juist omdat er geen sprake was van een wel overwogen keuze :)

 

De wietplant lijkt me nog klein, laat het even staan zodat die wortels schiet en misschien een groeispurt doormaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie heeft het over een baby ? Abortus wordt gepleegd op de foetus, en dat is geen baby.

 

De weloverwogen keuze wordt gemaakt door de ouders nog voor het een baby wordt en je het dus al een mens mag noemen, en die keuze kan ik heel goed begrijpen als je weet dat het een kindje met down gaat worden omdat daar veel extra geld zorg en aandacht in gaat zitten, plus vind ik best dat je als ouder mag beslissen of je een dergelijk kind uberhaupt geboren laat worden.

 

Dus er wordt geen baby afgemaakt, dus er is nog steeds geen moord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij vindt dat het geen mens is, maar er zijn genoeg mensen die daar anders over denken. :)

 

Mensen zijn geen planten toch? :)

Edited by TLTG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig niet, anders pleegde de politie massamoord als ze een hennepkwekerij oprollen.. :)

 

Een embryo is menselijk maar heeft volgens de wet geen rechten, je kunt volgens de wet alleen moord plegen op een mens, een embryo is geen mens, dus als je weet dat de embryo zal uitgroeien tot een foetus met downsyndroom is het nog steeds geen moord, maar een wel overwogen dappere keuze.

 

Dus iedereen mag het zijne er van denken wettelijk gezien is het duidelijk denk ik.

 

Maar goed dat ter zijde, dit topic ging niet over abortus :)

En dat misvormde plantje, who the fuck cares, ze vreet geen brood dus lekker laten gaan die banaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wet bepaalt geen moraliteit.

Je kunt via de wet ook gaan beslissen om bijvoorbeeld joden te gaan vervolgen, maar dat maakt zo'n wet niet opeens moreel verantwoord, if you know what I mean. :)

 

En toch raar eigenlijk dat opeens de wet bepaalt wat wij 'horen te doen', terwijl jij en ik stiekem de wet omzeilen door plantjes te gaan kweken :)

Want als 'de wet' allesbepalend zou zijn, dan zouden wij netjes als goede burgers onze medicijn bij de apotheek gaan halen ipv zelf te gaan kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Och ik ben stiekum wel blij dat de rechten van een mens in de wet vastligt. Er is al genoeg onderdrukking op de wereld helaas.

 

En ik ben eigenlijk dat de vrouw nog steeds baas in eigen buik is,zo is het, zo hoort het en zal zou het wat mij betreft altijd moeten blijven, al zie ik nog wel gebeuren dat nazi achtig EU ook daar nog ooit zeggenschap ik zal krijgen.

 

En regels die zeggen wat wel en niet mag, zijn geen regels die zeggen hoe ik moet leven. Moriliteit is subjectief, dat kun je niet toetsen, dat kun je niet opleggen. Een kwestie van goed fatsoen is aan interpretatie onderhevig, en de grootste ruzies ontstaan als iemand jou gaat lopen vertellen dat jouw normen niet deugen, terwijl jij bent opgegroeid met jouw normen. Maar wie van jullie heeft dan de juiste waarden en normen ?

 

We moeten al te veel en mogen al te weinig, we le ven in een keiharde maatschappij met een overheid die zelf niet meer hoe en wat welk regeltje nog goed voor is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar als moraliteit subjectief is, dan kun je dus juist niet zeggen dat de vrouw baas is over haar eigen buik! :)

Trouwens, waarom moet 'mama' voor God gaan spelen? :)

 

Oh we zijn het misvormde plantje vergeten.. water geven + liefde en zon dan komt het goed :)

Edited by TLTG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha toch mooi hoe men zo kan afwijken :) Moet ik het topic mss hernoemen om meer meningen te horen? :) Ik deel alvast de mening van bluebloomer ;)Elke toekomstige ouder moet zelf kunnen kiezen of ze een 'mismaakt' kind ter wereld willen brengen om, al dan niet tevergeefs, daar al hun liefde, moeite, tijd en geld in te steken of liever die kans aan een ander kind geven waarvan men zekerder is voor een goede toekomst van zowel kind als ouder.

Het misvormde WW'tje zal net zoals de rest niets tekortschieten, het weer helpt ook al mee dus wie weet wordt ze ooit nog op een dag een mooi, lekker riekend, bloeiend voorbeeld dat er in elk mongooltje iets moois schuilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...