Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Viva la guerilla

Recommended Posts

Super mooie gezonde planten, iets anders kan ik er niet van maken. ;)

 

Maar ik hoop toch wel voor je (en nog meer voor je blowende maat) dat ze nu toch wel gaan bloeien, anders zit je al aan eind oktober voor dat ze klaar zijn. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha het was een aardig grote snoek, wellicht groot genoeg om een konijn te verorberen. :P

 

Een snoek kan prooien aan tot wel 70% van z'n eigen grote. Dat wilde konijn zal wel gedomesticeerde ouders hebben.

Want normaal gesproken hebben ze van nature een minder opvallende kleur.

Hier in de natuur komen dit soort verwilderde konijnen vaker voor B)

 

Ook hier net als bij vele andere op het moment, gaan je planten wel lekker zo te zien ;)

 

Ene ik wilde nog even toevoegen dat ik je foto's ook erg mooie kwaliteit vind hebben, lekker scherp B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was laatst naar me spot ik kijk 1 x in het water hap weg was de eend

ja krasi ik hoop dat alles dicht groeid

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn wat ben jij een druk baasje. :P

 

Staan er allemaal mooi bij man ;)

 

Zie dat de uru's bij jou ook nog wachten op de bloei ?

De gene die bij mij in de volle grond is gegaan laat ook nog op zich wachten.

Gelukkig dat dat bij jou ook het geval is..dacht al dat ik iets verkeert deed.

 

Nu maar hopen op een mooie na zomer. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny_Sack, thanks, ik hoop het ook, zelf heb ik het iig niet in de hand. B)

 

Sjorzz, ik vond de kleur ook speciaal, vandaar de foto, de nadere konijnen hadden een "normale" kleur.

Ik had deze keer m`n camera mee ipv m`n telefoon, dat is aan de foto`s wel te zien idd. :D

 

Tijsplantje, snoeken zijn aan het jagen momenteel, ik heb een donkerbruin vermoeden dat het wel vol komt op de spot. ;)

 

Achterlijke Harry, druk druk druk B) dankjewel, m`n Uruz moet ook nog in de bloei schieten ja, ik merk dat de dagen al iets korter worden, `t zal wel anyday now zijn. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een prachtige planten zeg. Mooie kleur, bladstand en weinig tot geen vraat. Diepe buiging voor Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miramar, thanks, qua uiterlijk hebben we idd weinig klagen. :D

 

Update van onze urban guerilla:

 

Na een redelijke pauze zijn hebben we ons weer eens naar de spot begeven.

Toen we aankwamen en richtin de spot liepen viel ons al iets op.

Namelijk dit, :lol:

 

gallery_30844_13649_1568010.jpg

 

Iets dichterbij.

 

gallery_30844_13649_2479002.jpg

 

Dit is gelukkig wel de verborgen kant van de spot. :wub:

 

Dus we wisten al dat het monsters van planten zouden zijn.

Eenmaal op de spot werd dit vermoeden bevestigd.

Enorme planten, tot ruim 2,5mtr hoog.

En alles nog groen.

 

Helaas weinig tot geen bloei nog, als dat maar goed gaat komen.

De Uruzghani maakt al meer bloeiharen aan, dus die kan elke dag beginnen met toppen aanmaken.

 

gallery_30844_13649_800519.jpg

 

De Amg`s vertonen wel vrouwelijke bloeiharen gelukkig maar nog geen bloei.

 

gallery_30844_13649_1181613.jpg

 

De planten worden bewaakt door verschillende roofdieren, elke plant zit iig vol met spinnen.

 

gallery_30844_13649_758304.jpg

 

En vliegende roofdieren.

 

gallery_30844_13649_2228907.jpg

 

Met een week of 2 willen we de rest van de topdressing rond de stammen strooien.

Ook denken we aan het dieven van de monsters.

Eerst maar eens foto`s van de planten.

 

Uruzghani.

 

gallery_30844_13649_624864.jpg

 

Willekeurig.

 

gallery_30844_13649_4064956.jpg

 

gallery_30844_13649_5241229.jpg

 

gallery_30844_13649_1873538.jpg

 

gallery_30844_13649_5171265.jpg

 

gallery_30844_13649_2420105.jpg

 

gallery_30844_13649_3815356.jpg

 

Het vage is, ze zijn op de Uruzghani na allemaal ongeveer even hoog, de Uruz is ongeveer 1.65mtr.

M`n maat, ruim 1.90mtr en een arm omhoog voor de impressie.

 

gallery_30844_13649_5544561.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou net gaan vragen of je AMG's buiten ook man waren geworden maar dat valt mee dus. Ja het is wel laat nu maar als oktober een beetje meezit kun je met dit formaat planten nog genoeg oogsten, damn ze zijn echt groot man. :lol:

 

Blijft een raar fenomeen dat de zelfde stekken/moeders onder andere omstandigheden verschillend geslacht vertoont. Ben benieuwd hoe deze zich verder ontwikkelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is btw wel 1e generatie stekken, de zich als man uitende indoor waren een generatie later.

Wellicht is er in de tussentijd iets gebeurt waar ze spontaan van zijn gaan ombouwen. :lol:

Ik zou echt niet weten wat er precies is gebeurt.

Maar als het redelijk weer blijft en ze bloeien mooi vrouwelijk af ben ik alsnog een gelukkig man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi J-Player, heel toevallig zijn we vandaag weer eens gaan kijken.

We troffen reusachtige planten aan, 3,5mtr en de meesten knalgroen, een paar die ietsje lichter waren.

We hoopten eindelijk bloei te spotten, en die is er ook, zeer pril dat wel.

Alleen ben ik bang dat we niet heel gelukkig gaan worden van de bloei, ik heb nl het vermoeden dat er maar 3 vrouwen tussen zitten, en 1 daarvan is de Uruzghani.

Die overigens ietsje verder is in de bloei.

 

Zeker weten doe ik het nog niet maar het vermoeden is daar, het volgende bezoek moet uitsluitsel geven.

Het zou jammer zijn want de meest uitbundige en meest groene planten zouden dan man zijn, de Uruz is daarnaast ook erg groen, zij is ongeveer 1.90cm.

Het zou wel jammer zijn als we 9 planten moeten omleggen.

 

Iig heeft het me duidelijkheid gegeven dat de AMG`s indoor ook mannen waren, en geen hermannen door stress.

Volgend jaar wil ik vroege haze soorten zetten en/of yielding auto-flowers.

Suggesties altijd welkom.

 

Foto`s.

 

Eerst 2 dazen, door de dreiging van regen minder actief.

 

gallery_30844_13649_1009972.jpg

 

gallery_30844_13649_248604.jpg

 

De planten dan, zeer mooi en echt groot voor stekken en die stammen zijn dik. :verrygood

 

gallery_30844_13649_4571983.jpg

 

De AMG rechts, links Uruzghani, ruim 1,5mtr verschil.

 

gallery_30844_13649_908165.jpg

 

gallery_30844_13649_3604120.jpg

 

De iets lichtere, wel vrouwelijk.

 

gallery_30844_13649_3048014.jpg

 

gallery_30844_13649_1187103.jpg

 

gallery_30844_13649_1622177.jpg

 

gallery_30844_13649_3468069.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo goos, dat zijn idd flinke dames geworden :D

 

Hier bij mij achter staan ze ook nog maar 1 week in de bloei, ook niet echt uitbundig ze nemen er de tijd voor dit jaar.

 

Neem volgende keer is een foto van een paar dikke stammen, vind ik leuk :verrygood

Dikker als de stam van Green Lee's mexican haze zijn ze toch niet? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg leuk verslag wat ik met veel plezier heb gelezen. Jammer dat je planten zo laat bloeien en dat er mogelijk mannetjes bijzitten, zeker gezien het formaat. Misschien volgend jaar met gefeminiseerd zaad proberen en een soort die wat vroeger bloeit zoals durban poison?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er goed uit hoor, lekker hoog. Zou inderdaad erg jammer zijn als er zoveel mannen tussen zitten. Ik dacht dat je stekjes had gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer man maar je zag het na die binnen ellende denk ik wel aankomen. Maar van 3 vrouwen kan ook wat leuks komen. :)

 

Easy sativa lees ik goede verhalen over, ik had hem ook alleen in cocos van de action ontkiemend en dat is geen goed idee kan ik je vertellen. :verrygood

 

Uit Canada schijnen ook mooie soortjes te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde dat er zoveel mannen tussen zitten!,volgende x zou ik zeker met feminised zaad gaan werken of met stekken.

 

Mijn voorkeur gaat uit naar stekken omdat je ze binnen al kan voorgroeien en je weet iig zeker dat je dames in huis hebt.

 

Je plantjes staan er erg mooi bij 3,5m hoog is niet mis!!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ziet er goed uit johnny nu nog afbloeien dat zal de kunst worden denk ik dit jaar .

Ik heb er een hard hooft in dat ze af kan bloeien buiten ,ze zijn allemaal zo laat ,ook de heribei .

We zullen het zien ,ik volg je op de voet ,hahaha :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Heribei bloeit bij mij super vroeg. 2 weken geleden heb ik het grootste deel al geoogst, onrijp maar dikke toppen. morgen doe ik de rest dan is ie helemaal klaar. Frisian dew loopt 1.5 a weken achter op de heribei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit. Mooie spot ;)

 

Hoezo heb je niet voor gefeminiseerd zaad gekozen? Dan sta je niet voor verassingen..

 

Zelf bij mijn plant, ook ruim 2 meter, een flinke zijtak afgescheurd door het weer. Ik denk dat ik ze maar ga vastbinden met lose touwtjes aan de schutting zodat we we mee kunnen veren maar er niet meer van afgescheurd kunnen worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ziet er goed uit johnny nu nog afbloeien dat zal de kunst worden denk ik dit jaar .

Ik heb er een hard hooft in dat ze af kan bloeien buiten ,ze zijn allemaal zo laat ,ook de heribei .

We zullen het zien ,ik volg je op de voet ,hahaha ;) ;)

 

Jij bent in de war. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

verek ja johnny ik reageer hier op de verkeerde ,dat zie ik nu ook . ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_30844_13649_5544561.jpg

 

Kijk hoe ver dit persoon achter de stam staat van die plant, zeker 2 meter... ;) dan lijkt alles groot als er zo een afstand op de foto tussen zit :( :)

 

 

heerlijke dames hoor !! ;) heb je deze amg al gerookt?? snap dat er pheno verschil is maar valt ze over het algemeen meer de amnesie kant op of de andere ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miami, Thanks, de AMG`s beginnen nu pas met prille bloei, ik denk veeeeeel te laat. :wave:

Stammenfoto onderaan de fotoreeks.

 

Dilago, dank je, het uitvoeren van guerilla is best een werkje, zoals de meesten hier wel weten, als alles goed gaat beleef je er veel plezier aan, helaas was m`n vermoeden juist, 9 volledig mannen en 3 vrouwen, waaronder de Uruzghani.

Volgend jaar wil ik zeker vroege soortjes, de Poison is idd een mooie, ik heb ook veel andere soortjes in verslagen gezien die me wel aanspreken. ;)

 

J-Player, ze zijn idd groot en breed, vooral de mannen... :rofl ....en idd stekken gebruikt, door test aangewezen als vrouw maar bijna allen man, ook m`n indoorgrow is daardoor abrupt beëindigd.

 

Johnny_Sack, idd maar er is altijd de hoop...vandaag duidelijk als mannen naar voren gekomen en allen uit de grond getrokken.

Over blijven 2 AMG dames, magere slanke meiden, en 1 dikke wat kleinere Uruzghani, die al redelijk bloeit.

Easy Sativa is idd 1 van die soortjes die m`n aandacht trok.

Canadese zaadjes?....welke zoal?

 

Cannafox, thanks, steks zijn idd ideaal, moet je wel ff ruimte voor hebben.

Anders is een fem ook wel te doen, volgend jaar iig vroege soortjes. :tu

 

Daily_smoker, Uruzghani, van Fusion Seeds, een prachtige zeer witten en lekkere Afghaanse Kush. :(

 

G-O, ik had nog een mooiere methode, dachten wij.....dus mooi niet, ik ga geen gal meer spuwen richting, passiert ist passiert.

De planten kunnen vaak veel hebben en met touw of ductape kan je een hoop herstellen. :lol:

 

Groenefingers, thanks, de Uruzghani KAN het wellicht gaan redden voor de herfst. :P

 

3.0, grappenmaker, weet je hoe breed die planten ook zijn, hij staat er echt niet ver vandaan hoor, kijk maar eens goed :) ..... ik heb helaas nog geen AMG gerookt, en ik denk dat het nu ook niet gaat gebeuren, ik zie ze niet voor november afbloeien.

De Uruzghani waarschijnlijk wel wat eerder, ik wil haar ook heel graag met die extra outdoor dimensie proeven. :D

 

Topic Update:

 

Dus vandaag 9 mannen uit de grond getrokken, allen mooie vitale groene planten, doodzonde.

Maar ik wil niet net zoals vorig jaar planten vol zaad op deze spot.

 

De AMG`s zijn dus net aan de bloei begonnen, ik vrees voor hen het ergste.

De Uruzghani zou evt nog wel kunnen wanneer het weer een beetje meezit, wel vreemd dat ook zij zo laat is gaan bloeien.

 

Ik ga gelijk over op de fotoreeks.

 

Ground zero, lege vlakte.

 

gallery_30844_13649_3761788.jpg

 

Uruzghani. :rofl

 

gallery_30844_13649_3430548.jpg

 

AMG`s.

 

gallery_30844_13649_265789.jpg

 

gallery_30844_13649_2122943.jpg

 

Uruzghani bloei.

 

gallery_30844_13649_1140315.jpg

 

gallery_30844_13649_1637062.jpg

 

gallery_30844_13649_793602.jpg

 

AMG bloei.

 

gallery_30844_13649_530170.jpg

 

gallery_30844_13649_595574.jpg

 

gallery_30844_13649_816473.jpg

 

Mannen-kerhof.

 

gallery_30844_13649_3308191.jpg

 

Mannen-aquaponics. :)

 

gallery_30844_13649_2488380.jpg

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...