Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

get in the ganjabus

Coffeeshop de groene hemel in koewacht (tegen belgie)

Recommended Posts

Naar mijn weten is en was de groene hemel altijd al een growshop. Maar gisteren googelde ik ze even en blijkbaar hebben ze nu een website waarop staat dat ze ook een coffeeshop zijn.

 

http://www.growshopdegroenehemel.nl/

 

Is iemand al ervaring met de nieuwe coffeeshop? btw voor de belgen, ligt 500m van de grens en er staat dat ze open zijn voor iedereen.

 

Het zou me verbazen mocht dit mooie verhaaltje waar zijn. Aangezien ze eerst de checkpoint sluiten, dan 2g regel opleggen voor miami, dan weedpas. en nu blijkt er in een keer een nieuwe te zijn in zeeland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er was vroeger iets verder in de straat een shop toestand, aan die 'weegbrug' misschien trug daar? of is het effectief in dat pand van de groene hemel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan me niet herinneren dat er een weegbrug was aan de groene hemel.

 

Maar als ze effectief wiet verkopen, dan zou je toch denken dat het daar nu al vol met fransen en belgen zou zitten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben verbaasd dat ik er nooit iets heb van gehoord of iemand van mijn colegas, het is idd maar 45 km van uit vlaanderen ( belgium)

 

Ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd voor informatie

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan me niet herinneren dat er een weegbrug was aan de groene hemel.

 

als ge met u rug naar dat pand staat die straat ertegenover inrijd,denk 500m op u linker zijde is een weegbrug .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neen geen antwoord terug gekrgen uit de groene hemel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook nog een mailtje gestuurd. Ook nog geen antwoord gehad. Ik heb ook mijn bedenkingen dat het een coffeeshop zou geworden zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal niet verbaasd zijn dat het een coffeshop is maar om koffie te drinken, voor wiet dan hadden de belgen die zeker niet overgeslagen om naar rotterdam te gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik woon daar in de buurt,en had er nog niet van gehoord het lijkt me ook stug want koewacht valt onder de gemeente terneuzen en die gedogen dat niet,ik moet wel zeggen dat die site er wel oke uitziet,binnenkort eens langsrijden.

 

www.urbangardenshop.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urban@ Ben je er al langs geweest....of de eigenaar van die zogenaamde coffeeshop, bij u :lol: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is niks veranderd daar,niks te coffeeshop in ieders geval,ik denk dat het is om mensen te lokken ghehehehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...