Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
redgi

Herijuana feminized

Recommended Posts

heeft er iemand ervaring met Herijuana feminized van Sannie's Corner.

zou er twee per oogst kweken wegens mijn beperkte oppervlak van 60/60/120 is wel van alle randapparatuur voorzien

weet wel dat ze zouden moeten geschrogt worden,

alle info is welkom

dank bij voorbaat he,

redgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik nou AUB es een keer de zoekfunctie

Share this post


Link to post
Share on other sites

HIER

 

staat een kweekverlag van > 2x Herijuana SCROG in 11,6l-smartpot, 2x150W TNeon in DP90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi redgi,

Ik heb ze zelf nog niet gehad, maar ik lees dat ze nogal herma-gevoelig zijn :lol: .

 

Hier 2 topics :lol: .

http://www.wietforum.nl/4x-Herijuana-in-DR40-t101002.html

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=99381

 

Groeten Beaker ;)

 

Edit:

@Frits Bom: dat is niet de feminized versie :D .

Edited by Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi redgi,

Ik heb ze zelf nog niet gehad, maar ik lees dat ze nogal herma-gevoelig zijn :lol: .

 

Hier 2 topics :j .

http://www.wietforum.nl/4x-Herijuana-in-DR40-t101002.html

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=99381

 

Groeten Beaker ;)

 

Edit:

@Frits Bom: dat is niet de feminized versie :j .

 

 

Hoi redgi,

Ik heb ze zelf nog niet gehad, maar ik lees dat ze nogal herma-gevoelig zijn :D .

 

Hier 2 topics :j .

http://www.wietforum.nl/4x-Herijuana-in-DR40-t101002.html

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=99381

 

Groeten Beaker :lol:

 

Edit:

@Frits Bom: dat is niet de feminized versie :j .

 

 

bedankt allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze nu staan, over een week mogen ze geoogst worden..

Mot zeggen een pracht wietje!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb ze nu staan, over een week mogen ze geoogst worden..

Mot zeggen een pracht wietje!!

blij dat te horen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier op het forum lees ik nogal een aantal tegen tegenstrijdigheden.

vind het tof van je om een deel van mijn onrust weg te nemen.door mijn verloren eerste kweek met white widow wil ik er alles aan doen om het nu goed te doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Redgi,

 

Ten eerste, jammer dat er steeds geroepen wordt dat de zoekfunctie gebruikt moet worden. Iedereen weet inmiddels wel dat de zoekfunctie voor geen ene meter werkt en zwaar onoverzichtelijk is. Geef liever een helpende hand dan een nutteloze snauw waar men geen ene ruk aan heeft.

 

En dan nu terzake: Ik ken iemand die 10x Herijuana IBL regular heeft neergezet. Hiervan bleven uiteindelijk 3 vrouwen over, pech maar kan gebeuren. Vervolgens werden deze 3 allen sterk herma vanaf bloeiweek 2. Ik heb daarom flink gezocht op het internet en kwam ik erachter dat dit niet incidenteel gebeurt. Nu wil ik niet zeggen dat het een herma lijn is want er was een minimale lichtlekkage bij ons en heb ik ook succesvolle grow reports gelezen, maar Herijuana van Sannie is in ieder geval wel herma gevoelig. Ik raad je aan om een andere strain te zoeken die wat stabieler is als je geen trek hebt in herma's.

 

Kronocaine van sannie heb ik ook flink onderzocht en tot zover ben ik nog geen verhalen tegengekomen van herma's. Misschien zou je die eens kunnen proberen? Het is een kruising tussen Herijuana en Amnesia Haze.

 

Daarnaast, als je echt zo veel mogelijk factoren wilt wegwerken die eventueel herma kunnen veroorzaken, neem dan geen Feminised zaden, daarmee zal je altijd een hoger risico hebben dan bij reguliere (normale) zaden. Dat is nou eenmaal de aard van het beestje wanneer er chemisch mee geklooid wordt om er voor te zorgen dat ze "vrouwelijk" worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Redgi,

 

Ten eerste, jammer dat er steeds geroepen wordt dat de zoekfunctie gebruikt moet worden. Iedereen weet inmiddels wel dat de zoekfunctie voor geen ene meter werkt en zwaar onoverzichtelijk is. Geef liever een helpende hand dan een nutteloze snauw waar men geen ene ruk aan heeft.

 

En dan nu terzake: Ik ken iemand die 10x Herijuana IBL regular heeft neergezet. Hiervan bleven uiteindelijk 3 vrouwen over, pech maar kan gebeuren. Vervolgens werden deze 3 allen sterk herma vanaf bloeiweek 2. Ik heb daarom flink gezocht op het internet en kwam ik erachter dat dit niet incidenteel gebeurt. Nu wil ik niet zeggen dat het een herma lijn is want er was een minimale lichtlekkage bij ons en heb ik ook succesvolle grow reports gelezen, maar Herijuana van Sannie is in ieder geval wel herma gevoelig. Ik raad je aan om een andere strain te zoeken die wat stabieler is als je geen trek hebt in herma's.

 

Kronocaine van sannie heb ik ook flink onderzocht en tot zover ben ik nog geen verhalen tegengekomen van herma's. Misschien zou je die eens kunnen proberen? Het is een kruising tussen Herijuana en Amnesia Haze.

 

Daarnaast, als je echt zo veel mogelijk factoren wilt wegwerken die eventueel herma kunnen veroorzaken, neem dan geen Feminised zaden, daarmee zal je altijd een hoger risico hebben dan bij reguliere (normale) zaden. Dat is nou eenmaal de aard van het beestje wanneer er chemisch mee geklooid wordt om er voor te zorgen dat ze "vrouwelijk" worden.

[/quote

 

bedankt he,maar heb de Herijuana fem van Sannie besteld en betaald,nu maar hopen dat het een beetje meegaat en geen herma's krijg.alsook bedankt voor je comentaar op de zoekfunctie ;)

greetz,

redgi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ten eerste, jammer dat er steeds geroepen wordt dat de zoekfunctie gebruikt moet worden. Iedereen weet inmiddels wel dat de zoekfunctie voor geen ene meter werkt en zwaar onoverzichtelijk is. Geef liever een helpende hand dan een nutteloze snauw waar men geen ene ruk aan heeft.

 

Of je leert gewoon hoe je moet zoeken, gemiddeld 4 pagina's resultaat waarbij de 1e 15 post exact de kernwoorden en de rest 1 of meerdere hits geeft niet genoeg?

 

En dan nu terzake: Ik ken iemand die 10x Herijuana IBL regular heeft neergezet. Hiervan bleven uiteindelijk 3 vrouwen over, pech maar kan gebeuren. Vervolgens werden deze 3 allen sterk herma vanaf bloeiweek 2. Ik heb daarom flink gezocht op het internet en kwam ik erachter dat dit niet incidenteel gebeurt. Nu wil ik niet zeggen dat het een herma lijn is want er was een minimale lichtlekkage bij ons en heb ik ook succesvolle grow reports gelezen, maar Herijuana van Sannie is in ieder geval wel herma gevoelig.

 

Week 2 en dan herma?

100% lichtlek of zo zwaar lopen stressen dmv voeding/ph anderzijds dat ze zo vroeg al gaan herma'en

 

Heb aardig wat kweekjes onder de riem met herijuana en ja er zitten 2 pheno's in de lijn die bij minste geringste wat mannelijke bloemen tonen, doe je het goed fout dan heb je volle herma maar dat wordt pas zichtbaar eind week 3, eerder zie je echt geen bananen als omgeving in orde is en doe je het goed dan heb je 1 banaantje op node 6 en her en dr een 'Soma' banaantje tijdens afbloei (je hebt dan echt puist op puist golfballen al).

 

@redgi

zorg dat ze vanaf jongs af aan niet te vaak droog komen te staan met de voetjes, ze zullen hierdoor iets meer strek tussen de internodes hebben (knakken helpt goed) maar veel minder last van stress (lees herma trekjes) hebben.

geef ze vanaf 5e bladpaar maar voeding mee (laag beginnen), ze kunnen veel, heel veel verstouwen die Herijuana's indien je gedoseerd opbouwt en ze zullen er ook om gaan vragen indien je te laag zit, dan is in rap tempo je grote blad onderin leeggetrokken en valt af.

 

succes en verkijk je niet op de groote vd zaadjes (zitten ienieminie bij hoor maar die zijn het snelste :lol: ) ;)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lostchild

Daarom zei ik ook dat het niet betekent dat de hele lijn herma is, maar wel gevoelig. Op internet is ook te zien dat het wel vaker voorkomt bij deze strain.

 

Mijn kennis had bij nader inzien tussen week 3-4 bloei ineens in elke oksel, ook elke oksel tussen de toppen, ballen en bananen. Zo veel het niet doenbaar was om ze allemaal te verwijderen. Lichtstress is een mogelijke boosdoener maar mogelijk niet het enige probleem.

 

Zoals je zegt zie ik dat je al veel ervaring hebt met Herijuana en dat respecteer ik maar dat betekent ook dat jij weet waar je op moet letten bij deze plant. De kennis die deze Herijuana's heeft staan is een beginner die nog niet de ins en outs weet en heeft waarschijnlijk ook een paar fouten begaan. Daarnaast is Redgi ook naar eigen zeggen een beginner met 1 mislukte kweek op de teller. Ook hij zal niet de ins en outs weten zoals jij dat doet en is de kans ook groter dat hij eventuele foutjes kan begaan.

 

Daarom is een stabielere soort aan te raden en die zijn er genoeg bij Sannie. Echter heeft Redgi ze nu al besteld dus kunnen tips wel handig zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@lostchild

Daarom zei ik ook dat het niet betekent dat de hele lijn herma is, maar wel gevoelig. Op internet is ook te zien dat het wel vaker voorkomt bij deze strain.

 

Mijn kennis had bij nader inzien tussen week 3-4 bloei ineens in elke oksel, ook elke oksel tussen de toppen, ballen en bananen. Zo veel het niet doenbaar was om ze allemaal te verwijderen. Lichtstress is een mogelijke boosdoener maar mogelijk niet het enige probleem.

 

Zoals je zegt zie ik dat je al veel ervaring hebt met Herijuana en dat respecteer ik maar dat betekent ook dat jij weet waar je op moet letten bij deze plant. De kennis die deze Herijuana's heeft staan is een beginner die nog niet de ins en outs weet en heeft waarschijnlijk ook een paar fouten begaan. Daarnaast is Redgi ook naar eigen zeggen een beginner met 1 mislukte kweek op de teller. Ook hij zal niet de ins en outs weten zoals jij dat doet en is de kans ook groter dat hij eventuele foutjes kan begaan.

 

Daarom is een stabielere soort aan te raden en die zijn er genoeg bij Sannie. Echter heeft Redgi ze nu al besteld dus kunnen tips wel handig zijn.

 

bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...