Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sharkattack

mengelmoes op het dakterras

Recommended Posts

Zappie heeft al geprobeerd wat ik ook bedacht had?

Ik dacht ze met wit LEDlicht ze beter te kunnen zien.... dat hoop ik dan....

Ze zijn bruin-grijs, niet zo handig voor mij te vinden, bovendien is de plant met pot 240 cm.

Zelfs met een stoel zie ik de bovenkant van de plant niet goed.

 

Dus halen we er een ladder bij...

 

Ik hou jullie op de hoogte hoeveel ik er nog uit vis :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig , zo'n rups had ik eergister ook op 1 van mn planten zitten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet wachten op het laden van de lampen batterij en zat wat op die rups te googelen en te surfen.

Ik kan de soort niet zo snel achterhalen, wel dat er soorten zijn die laat in het seizoen voor komen.

Ik ken deze soort niet, normaal heb ik ook geen planten meer zo laat in het seizoen.

 

Ze zitten ook niet in de Thai en Jack's of Lady Burn's. Misschien heeft de rups een dure smaak? :lol:

(Oja, de PP is gister naar de kapper gegaan, 225 gram nat. Niet slecht voor een 7 liter potje)

 

Laterrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjongejongejonge.... Kwekers, wat hebben onze dames het slecht.....

B) :lol: ;) ;)

 

Regen, koude en wind.

 

 

Bij de Lady Burn stamrot ontdekt in twee takjes, dus er zijn al wat topjes geoogst. De tak ruim afgeknipt en geïsoleerd met kaarsvet.

 

Van de rupsen heb ik niks meer vernomen. Vandaag één tak van de Haze moeten halen in verband met het knikken van de tak onder haar eigen gewicht.

De rest heb ik bij elkaar gebonden. Onder de loep lijken de trichomen allemaal melk, nog niet zo slecht om te roken waarschijnlijk.

 

We moeten deze regendag maar even uitzitten onder de partytent. (Geldt niet voor de Haze, die pot is te zwaar om te verplaatsen)

 

Fijne zondag en tot van de week, met pics!

 

Groet, Shark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaak zijn dat rupsen van nachtvlinders. Vreten ook aan de paprika's en jonge takken. Vandaag zo'n dik mormel

gevonden en zin spijsvertering naar de tering geknepen. Natuur is slim en ze hebben niet voor niks schutkleuren

die hufters.

Ziet er naar uit dat ik niet zonder preventief spuiten om kan volgend jaar, want zo heb ik er weinig aan over.

 

succes met de laatste weken.

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach paar van die rupsjes niets om je druk over te maken. Die beesten kauwen wat op het blad en geef ze eens ongelijk,. Dit jaar meer als andere jaren, volgend jaar zie je ze vast minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ach paar van die rupsjes niets om je druk over te maken. Die beesten kauwen wat op het blad en geef ze eens ongelijk,. Dit jaar meer als andere jaren, volgend jaar zie je ze vast minder.

 

Ik maak mij daar wel druk over, het waren er vijf van bijna drie centimeter.

Dat is 12 centimeter toppen etend tuig. Want ze zaten niet op het blad.

 

Nu zijn ze volledig verdwenen! Joepie!

 

Hopen op beter weer voor onze dames!

 

Groet, Shark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo kwekers we zij weer een paar daagjes verder met een schriftelijk verslag, ik heb geen pics.

 

De Big Bang is geoogst. Ze vertoonde meer kleine beetjes rot, bovendien had ze ondertussen, minimaal, meeldauw.

Ze is nu vier weken overtijd en had +/- 30% trichomen amber. Ze ruikt heerlijk rijp.

Ze was nat 185 gram. Houdt niet over, wel heel solide toppen, ik verwacht toch 35 gram minimaal.

 

De noord europese Jack Herrer en de Lady Burn zetten iedere dag nog wat aan bij redelijk weer. Op de regendagen houden ze pauze. Geen enkele rot, net een 10% amber. Ze genieten de laatste dagen nog dus ze blijven. :wacko:

 

De Thai wil niet verder meer, staat stil. Een kleine bonzaï PP is omgehakt. Ze vormde ineens ballen. Ik heb vorige week per ongeluk bloeivoeding meegegeven. Dus ik denk mijn schuld... ;) :whistling

 

En de Haze tot slot. Ze heeft haar toppen nu op 240 cm boven de grond en de takken beginnen te buigen onder het gewicht. Ze is nu helemaal donker paars. Alleen het jongste blad is donker groen. Ze is nu ruim 30% amber, gezien de vooruitzichten blijft ze nog even. Ze heeft totaal geen rot of problemen, behalve het luxe probleem van gewicht. :D

Bovendien ruikt ze nog niet rijp, of hoort dat zo?

Ze ruikt nu heeeel vreemd, ik ga er over nadenken hoe het te omschrijven, zo vreemd.

 

Ik heb gezien dat de weervoorspelling niet echt om te janken is dus ik verwacht dat de meisjes nog wel veertien dagen blijven staan. Op de regendagen onder de partytent, de andere in de zon :blink:

Behalve de haze, die is te zwaar om te verplaatsen.

 

Van de week wel weer pics!

 

Veel kweekplezier, voor diegene die nog doorgaan tenminste....

 

Shark

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Storm nog overleefd??? Prachtige paarse kleuren trouwens, maar hoe zit het met de geur???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij wachten geduldig op de mooie pica s van je :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...