Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Leo

Indoor en Outdoor

Recommended Posts

"Op naar dikke toppen, Deel 4!! :o

 

Opperhoofd, Bedankt voor dit schitterende commentaar!! :) Het meeste werk zit er op. Op foto's...zitten er zeker tussen!

Amelvow, Zoek die rust m8!! Bedankt voor het foto's, maar houd die rust dus als het nog wat langer kan in dat klimaat ;) , wacht dan nog even met knippen!! B)

Gilegend, Bedankt voor je aanwezigheid! Hoop het wel, heb het tenslotte niet voor niets op potten gezet! en BAC gebruikt..De eerste geuren en snaken zijn veel belovend! ;)

Ingrade, Jah Bless! ;) Great sound...

Dj, M8, ziet er inderdaad wat bedroevend uit. Wel mooie foto's, maar dat gaat je opbrengst niet redden! Blinkend wit dat wel, mogelijk ice :lol: Het verschil gaan we proven... :(

Krasi, Het is inderdaad of er nog nooit geen regen is gevallen...man man man, breek me de bek niet open..regen of.. :o al dan niet, de lang bloeiers gaan er na inspectie aan komend wiekend aan!

 

4 dagen gelede foto's geschoten en gister de laatse inspectie gedaan.. Kan nog wel een paar dagen mee.. Liban-Haze:

gallery_1598_3788_2344431.jpg

 

gallery_1598_3788_1107071.jpg

 

gallery_1598_3788_680513.jpg

 

De WARZONE is zoals verwacht helemaal afgebloeid rond 10 oktober! 1 van de mooiste dingen van dit seizoen! ;) en ze is zeker hard genoeg om het lang vol te houden:

gallery_1598_3788_1335496.jpg

 

gallery_1598_3788_493392.jpg

 

gallery_1598_3788_586845.jpg

 

En de verschillende ice voorraden. Het wordt tijd dat we zelf tot aanschaf van een Buble-ator over gaan!

 

"Daarom wil ik vragen of iemand voor mij de mooiste aanbieding kan posten! En dat praat ik over minder dan 194 euro voor een trommel met 3 zeefzakken en een opvangzak!???"

 

gallery_1598_3788_37727.jpg

Warzone met wat verse knip,

gallery_1598_3788_2693385.jpg

 

gallery_1598_3788_624653.jpg

 

gallery_1598_3788_1845692.jpg

 

 

Peace Leo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die heb je goed uitgezongen Leo, lekker hoor. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Op naar dikke toppen!! Deel 5, vergeet de lang bloeiers niets!! :D "

 

Krasi, De laatste heb ik vandaag omgehaald!!! Het is niet te geloven maar de Liban-Haze hebben het volgehouden tot het bittere einde! :D

 

Helaas is het buiten weer gedaan. Wel kan ik goed leven met het feit dat het op 20 oktober klaar is. Nu is het afwachten wat dit jaar de smaakjes zijn van de buiten wiet. Maar daar heb ik de eerste goede voortekenen al van geroken...

 

LIBAN-HAZE/1:

gallery_1598_3788_1152760.jpg

 

;) :blink: ....

gallery_1598_3788_795701.jpg

 

LIBAN-Haze/2:

gallery_1598_3788_3297615.jpg

 

 

 

Peace Leo :whistling :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal! Na een tevreden buiten seizoen, binnen verder.... :D :wacko:

SuperSilverHaze x CheesDiesel samen met de Uruzgani en Katsu Kush mogen het weer gaan maken...

 

gallery_1598_3838_381768.jpg

 

gallery_1598_3838_977773.jpg

 

Ook wordt er na gedacht over mooie genetica voor de tweede tent ;) (misschien wel Blue Chocolate)

 

Over het algemeen ben ik geen Hip-Hop fan, maar deze plaat is gewoon lekker,,, :blink:

 

Allen bedankt voor de goede tip van de Ice-O-Later! Gister avond heb ik samen met een goede vriend de nieuwe aankoop getest. Het was een feest om met nieuwe zeefzakken te werken. Die waren zo doorgelopen. Tenslotte mag het resultaat er ook zijn. Mooie zuivere Ice. De foto's volgen snel! :D

 

Peace Leo :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo te merken heb je het naar je zin. ;) Succes met de binnen ronde.

 

Ben eens benieuwd naar het effect van de libanhaze. Rook verslag?

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuw gewas, nieuwe kansen.

Mooie plantjes weer Leo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

k ben weer van de partij leo alle drie te gekke soorten :D

 

buiren is zeker ok gegaan man ezo te lezen weinig last van rot gehad? ik ben een erg lui kadaver dus ik ben niet helemaal gaan terug lezen maar ehmm waarom zijn ze zo geel :D was da ineens :lol:

 

laten weten hoe die smek smaak!! zal er een licht haze smaakie an zittuh :) ;)

 

ik heb zelf de buiten wiet bijna op nog wel een paar leuke toppen auto mazar misschien is van elkaar proeven? het mijne heeft nu 2 maanden gecured qua smaak just a weed weed smaakje maar qua looks knetters :) mooi compact lijkt net binnen heb dat zelf nog niet van buiten mogen ervaren.

 

hoop weer mooie lange kaarsen bij je te mogen zien

 

hou em in de broek

 

peace hemoy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Great Midnight Brothers,, :D

 

Zappie, Zit ik toevallig net aan de Warzone van buiten, na een 3 weken wekpot. De smaak van de meest Libanees pheno die ik zelf heb gegrowd dit jaar smaakt zoals verwacht naar Libanees! Heel erg zacht met die wel bekende droge afrook van het prachtige landras. Wel zit er meer pit in bij het roken wat toch echt van de RIP Afgaan komt. Na het roken bedenk ik me, zacht zepig wietje met donkere pit! Maar verre van een doffe veeg, waardoor je er echt nog 1 wil draaien. Pracht spulletje... :rofl

 

Krasi, Zo is dat maar net m8! :)

 

Hempy, Bedankt man! Echt weer grandioos dat commentaar! :) Proeven doen we zeker snel een keer! Dat gele komt omdat ik bij die planten bijna geen voeding heb gebruikt...Dat is de Libanees zeker ten goede gekomen in smaak. ook echt zacht en puur, een verbeterd landras. ;) :)

 

Zoooo, zit nu gelijk er achter aan, de eerste Ice uit de blauwe zak te roken...Jongens jongens jongens, das niet te roken... :D Ook weer het wat zachtere spul met meer smaak..Persoonlijk vind ik de zwarte zak vaak veel te pittig....

gallery_1598_3788_940757.jpg

 

Blauw,

gallery_1598_3788_294027.jpg

 

Zwart,

gallery_1598_3788_1686286.jpg

 

Peace Leo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Leo ,

 

tydje geleden in je topic geweest Ziet er smaakelijk uit al die soortjes zo afgebloeid te zien

 

En die hasj ziet er ook netjes uit , zal wel zeker smaken

 

Ook binnen druk bezig , gaan we volgen Intressante soortjes weer

 

Suc6 met de ronde en aankomende Blue Choc ronde leuk soortje

 

Smookse

 

Gr. B

Share this post


Link to post
Share on other sites

leven we nog ome leo :lol: dacht komen ff budpurn bekieken maar sta hier aardig droog.

 

kom op met di pica's tissue hek al bij de hand :rofl

 

ge editttuh: vieze bruin roker daar ;) helemaal plat op eigen stuff. :D

Edited by hemprenaissance

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...