Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Green_poison

Iets voor de belgen.

Recommended Posts

Zouden de Belgen onder ons baat hebben bij een online growshop in Belgie?

 

Er zijn wel veel andere online growshops.

En 2 in België, gent en brussel.

 

Maar zouden de belgen dus baat hebben met een nieuwe online shop in België.

 

Waar een goede klanten service telt. En waar je niet zomaar een ordernummer bent.

Waar je steeds terecht kan met je vragen?

 

Graag jullie mening.

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk. IK moet toegeven dat ik nog geen 1 keren bij een belgische growshop of via online heb gekocht. Eerst en vooral omdat hun site op niets trekt, niet gezellig om er rond te kijken, heel beperkt en meestal te duur, ..........met vergelijking bij onze noorder- buren

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker weten dat dit welkom is, als de prijzen schappelijk zijn tenminste en niet overdreven zoals de andere

liefst met een groot uitgebreid assortiment, dan hoeven we niet een hele dag van die shop te rijden naar de andere shop, of te dure verzendkosten betalen

 

meer dan welkom

 

misschien plannen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn belgen met een (online) growshop, maar die zitten dan weer in NL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ racker :rolleyes:

 

Green poison : Ik denk dat niemand ertegen zal zijn voor een Belgische GS.

Zoals eerder gezegd een goed assortiment (of de mogelijkheid om andere zaken op bestelling te kopen) en een goede prijs natuurlijk (tis crisis voor iedereen)

Zou je ook afhaalpunt erbij doen? sommige dingen zijn nogal heavy om te versturen.

 

Voor mij zeg ik JA! Goed plan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Growshop in Gent? Helaas niet :lol:

 

Een goeie growshop in Vlaanderen zou zeker wel succes hebben denk ik, volgens bij ben ik niet de enige die al redelijk wat kilometers naar Nederland heeft afgelegd..

 

Als je echt een goeie service wil geven, waarom dan enkel online verkopen? Is een echte winkel te risky in België?

 

 

Als je dit serieus meent, veel succes :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je er een in gent zet lijkt het me dat je big business kan doen.

 

Alleen zit je dan ook met de gentse rippertjes, je weet zelluf wie ik bedoel.

Edited by get in the ganjabus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan nooit geen kwaad, toch?

Goed assortiment, degelijke verzendkosten/tijden zijn wel een must.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zouden de Belgen onder ons baat hebben bij een online growshop in Belgie?

 

Er zijn wel veel andere online growshops.

En 2 in België, gent en brussel.

 

Maar zouden de belgen dus baat hebben met een nieuwe online shop in België.

 

Waar een goede klanten service telt. En waar je niet zomaar een ordernummer bent.

Waar je steeds terecht kan met je vragen?

 

Graag jullie mening.

 

 

grtz

 

 

http://www.growshop-belgique.be/ hier kan je terecht en er kan ene nederlands praten , prijzen zijn te doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

probleem is hier: echte winkel waar je binnen kan stappen elke dag politie aan de deur voor u deur met gevolg voor klanten die dan niet meer terug zullen keren.

 

Bij mijn weten was er een in gent kan zijn dat die al terug weg is wegens....

 

er kan ene Nederlands dat is dus blijkbaar maar 1 persoon niet vet dus. wat als die ziek valt of dergelijke....

 

assortiment zal groot genoeg zijn, en indien niet aanwezig mogelijk op bestelling.

 

Lever tijden zullen zo snel mogelijk zijn.

 

afhalen zal ook een mogelijkheid zijn.

 

 

Maar helaas geen winkel waar je zomaar binnen kan stappen.

 

Prijzen moeten zo wie zo goed zijn.

 

Het zou dan wel geen "growshop" heten. Maar eerder speciaal zaak in tropische en exotische planten.

 

:rolleyes:

 

Plannen zijn er al een hele tijd, enkel mijn zakepartner nog overhalen.

 

Maar eerst wat polsen of er baat bij is.

 

Jullie worden op de hoogte gehouden.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp dat een 'echte' winkel misschien voor iets te veel aandacht zal zorgen, jammer dat België hier nog niet klaar voor is..

 

Anderzijds, hoe zit het dan met de shops in Brussel en Luik? Worden die veel lastig gevallen door politie? Heb op internet gevonden dat de growshop in Gent afgebrand zou zijn? Ze werden in ieder geval ook goed opgejaagd door het Vlaams Belang (artikel uit 2001)

 

 

Ben er trouwens nog niet ter plaatse geweest in Brussel, wel eens iets online besteld via terra terra. Er zal inderdaad wel iemand zijn die wat Nederlands spreekt, en ik spreek ook wel een mondje Frans, maar echt problemen of mogelijkheden bespreken doe ik toch liever in het Nederlands. Gaat toch een stukje vlotter om mij deftig uit te drukken :rolleyes:

 

 

Hebben jullie al een idee waar het afhaalpunt zou komen? En bestaat er geen gulden middenweg zoals bij PUK? Een anonieme loods op een industrieterrein waar je toch deftig ontvangen wordt en eens kan rondkijken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een ophaal punt is meer dan genoeg, zeker in belgie die smurfen zijn wat ietske nerveuzer dan bij de noorder buren......die hebben geen probleem om er heel de dag te zitten om nummer platen te schrijven

 

 

Dan is je winkel je website, een goede website is je viste kaartje. Terra Terra is 1 van de growshop die het meest uitgebreide assortimenten heeft in Belgie maar ik vind zijn website best rommelig en vrij traag elke keer als je op iets clickt anders vind ik het best ok...qua prijs is het ok niet duur ook niet goedkoop....ik weet alleen niet hoeveel de verzend kosten is...als het duur is dan vind ik het niet de moeite waard....maar voor in belgie vind ik dat terra terra het toch goed doet ( maar ben nogal sceptisch).....

 

 

Ik wens je alvast veel succes ermee

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar in brussel woluwe werden ze wel nerveus en paranoia als je om zaad of stekken vroeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voldoet 123tuintechniek.be niet dan ? 1 van de betere online growshops/importeur

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is volgens mij een gat in de markt , een deftig 'tuincenter' in vlaanderen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zal echt niet de eerste met het idee zijn.... Ik denk slagingskans nihil, omdat je teveel gedwarsboomt gaat worden (gemeente, afgunst bepaalde mensen, noem maar op)

Denk logisch na,.... wat is de reden waarom er nu géén shops zitten, en waar ben je zelf toe in staat om dit wel te kunnen laten slagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat het niet enkel voor de cannabis plant zal zijn, maar ook wel degelijk exoten en tropische planten die in ons klimaat geen slaag kans hebben.

 

En er heus mensen zijn die ook dit op prijs zullen stellen. Er zullen dan ook verschillende planten verkrijgbaar zijn. Behalve cannabis planten, zaden.

 

Zie ook niet echt in waarom je geen planten voeding, aarde etc... zou mogen verkopen en lucht zuivering technieken als mede horticultuur verlichting en alle andere benodigdheden op de cannabis planten/ zaden zelf na.

 

En er zal inderdaad niet happig op worden gekeken daarom ook de reden geen winkel waar je zomaar een kijkje kan komen nemen. Enkel online verkoop.

 

Maar waar wel de optie is om je materiaal af te halen mits er eerst een afspraak gemaakt wordt.

 

Aangezien ik al grotendeels in de groensector zit is de stap maar klein om dit te starten en met een redelijke kans op slagen.

Je hebt altijd het risico dat het niet slaagt is met zoveel ondernemingen.

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
je bedoeld 123tuintechniek.nl?

http://www.tuinadvies.be/

 

erm mijn fout

die bedoelde ik -.- weet ook niet hoe ik op die andere site kwam

 

maaaaaar die hebben wat stukjes laten verdwijnen eerst kon je bij hun ook lampen en plagron aarde bestellen, nu is het een veredelde tuincentrum geworden :rolleyes:

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...