Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Lousdy

Eindelijk is gelukt

Recommended Posts

Aanrader bij ernstige slaap problemen Painkiller en beetje Trainwreck, iig bij mij werkt het !

 

 

Eindelijk is een keer zon 6 uur geslapen in mijn leven, wel niet aan elkaar vast maar dat maakt me helemaal niet uit.

Gewoonlijk moest ik het altijd doen met 1 uurtje en dan weer half uurtje en dan weer een uurtje of kwartiertje, en dan droomde ik ook altijd nog in zon korte tijd. Ik weet nu zelfs mijn droom niet meer, wat ik altijd zeer goed ken navertellen, omdat ik heel licht slaap. Nu gebruik ik voor overdag Wietthee die me lekker rustig maakt in mijn bol en in de avond een vette joint om te gaan slapen

 

De slaaponderzoeken wezen uit dat ik niet in een normale diepe slaap kwam, zon 14 min was het maar en zat daarna meteen in mijn remslaap.

Nu voel me ik heerlijk uitgerust.

 

Het zijn echt heerlijke zachte wietjes om te gebruiken, je voelt je relaxed en heel helder qua geest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je slaapt onder invloed van wiet.

 

Kom je toch helemaal niet in je remslaap meer of juist andersom ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat staat er toch niet ?......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je slaapt onder invloed van wiet.

 

Kom je toch helemaal niet in je remslaap meer of juist andersom ?

 

Cannabis heeft een ontspannende werking. Daarom gebruiken veel mensen cannabis dagelijks voor het slapen. Er zijn mensen die daar jarenlang mee door gaan. In slaap vallen onder invloed van cannabis bevalt meestal goed.

 

Als je 's avonds voor het slapen aardig wat cannabis gebruikt, kost het opstaan 's ochtends meestal wat meer moeite.

Dat dromen klopt ook, Als ik een periode geen cannabis rook valt het me op dat me dromen weer op komen zetten. Dat heeft te maken met de REM slaap die je overslaat wanneer je cannabis heb genuttigd

 

+ sneller in slaap vallen

+ langer uitslapen

+ Je hoofd is lekker rustig voordat je indommelt

 

-wat suffig wakker worden, sneller verslapen

-REM slaap overslaan

 

Liever een jointje dan een Benzo!

dat is hoe ik het ervaar, heb van kleins af aan al problemen met in slaap komen.

ze konden me om 10 uur naar bed sturen, maar dan lag ik nog rondjes te draaien in bed tot uurtje of 2 en dan kon ik pas slapen. Als ik een sterke haze soort rook voor het slapen gaan dan val ik binnen 10 minuutjes weg.

op wietvrije periodes maak ik warme melk met honing &cacao en neem ik melatonine van de drogist. en dat werkt prima

@lousdy fijn dat je zo goed hebt geslapen.

Edited by GroeneShizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zo groeneshizzle :lol: , het lijkt wel of je deze keer weet waar je het over hebt :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat bedoelde ik ja.

 

Ik slaap nu al 2 jaar met assie.

 

Maar word de laatste tijd echt verrot wakker en de hele dag sloom en lamlendig :rolleyes:

Ik heb ook is gehoord dat als je niet in je remslaap komt dat je lichaam bepaalde dingen niet kan herstellen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je lichaam voert ''afval'' weg in je ''diepe'' slaap, ik heb bijvoorbeeld fibromyalgie, waar 1 van de sympthomen is dat je niet meer in een diepe slaap kan komen en je dus altijd moe wakker word.

maar een groter nadeel van het niet afvoeren van die stoffen is dat het stress en erg veel pijn geeft in je spieren. (ook wel weken delen reuma genoemt)

ook dingen als spieraanmaak en spier herstel is geremt daar door.

wel zorgt blowen er bij mij voor dat ik makkelijker in slaap val, en tijdens het wakker zijn minder pijn heb na het blowen.

maar genezen doet het helaas niet. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nooit goed slaapt krijg je allerlei kwalen/ziektes kado bij, je lichaam hersteld nl helemaal niet ! Ik weet echt niet wat mij overkomt nu...valt met geen pen te beschrijven voel me goed en uitgerust, opgewekt, een grote opluchting dat er toch iets is voor dit het mega grote probleem , zag het al jaren niet meer zitten en het werd met de dag erger.... nu zie ik weer licht in het duister, maakt mij geen zak uit als de remslaap door de wiet word overgeslagen, als ik maar lekker ken pitten.....daar ben ik zeer dankbaar om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.0

 

Ik heb een vraag aan je waar ik echt mee zit en ik zie misschien een verband.

 

Ik heb laatst wat problemen met mezelf gehad toen ben ik gaan lezen op internet.

Daardoor kreeg ik een soort paniek aanval.

 

Elke avond voor het slapen rook ik een assie.

 

Maar als ik wakker word blijf ik sindsdien maar gestrest wakker worden en behoorlijk veel last van me spieren rondom mijn nek.

Het klinkt alsof ik jouw verhaal kopieer in mijn eigen situatie maar daarom viel het me op wat je zei.

 

De dokter zegt dat blowen voorlopig beter kan blijven doen omdat ik al kut in me vel zit en dat stoppen bijwerkingen geeft.

 

Maar ik heb zelf het gevoel dat me lichaam gewoon de stress niet meer kwijtraakt.

 

Door wat jij zegt net zie ik opeens een gigantisch verband...

 

Wat vind jij hiervan.

 

Ik vind het echt toevallig dat ik dit hoor....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ojaa excuses lousdy dat ik zomaar in je topic val met een probleem van mijzelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieder mens heb zijn rust nodig. Ik weet van mezelf hoe rot je je kunt voelen als je maar een uurtje of 3-4 hebt geslapen. Dan ben je jezelf niet.

Als Lousdy dmv Cannabis MEER slaap per nacht kan pakken en zich overdag fitter voelt dan zou ik er zeker mee doorgaan.

 

 

 

zo zo groeneshizzle :lol: , het lijkt wel of je deze keer weet waar je het over hebt :rolleyes:

 

Stikkie is back?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3.0

 

Ik heb een vraag aan je waar ik echt mee zit en ik zie misschien een verband.

 

Ik heb laatst wat problemen met mezelf gehad toen ben ik gaan lezen op internet.

Daardoor kreeg ik een soort paniek aanval.

 

Elke avond voor het slapen rook ik een assie.

 

Maar als ik wakker word blijf ik sindsdien maar gestrest wakker worden en behoorlijk veel last van me spieren rondom mijn nek.

Het klinkt alsof ik jouw verhaal kopieer in mijn eigen situatie maar daarom viel het me op wat je zei.

 

De dokter zegt dat blowen voorlopig beter kan blijven doen omdat ik al kut in me vel zit en dat stoppen bijwerkingen geeft.

 

Maar ik heb zelf het gevoel dat me lichaam gewoon de stress niet meer kwijtraakt.

 

Door wat jij zegt net zie ik opeens een gigantisch verband...

 

Wat vind jij hiervan.

 

Ik vind het echt toevallig dat ik dit hoor....

 

Pijn in de nek en altijd erg moe wakker worden ook al slaap ik 10uur dat probleem heb ik ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik weet dat dat voor 100000en van toepassing is.

 

Alleen heb laatst een stres iets meegemaakt en kom der niet meer uit.

 

Elke dag heb ik last van me nek en spieren het gaat gewoon niet weg.

En de hele dag heb ik een raar gevoel in mijn hoofd dizzy tintelingen enz enz.

 

Dokters zeggen spanning bla bla slik nu ook oxezepam.

 

Maar 3.0 kwam met een paar dingetjes waarmee mijzelf kan vergelijken ;€

Maar daar zal ik dit topic niet mee lastig vallen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magnefiek 'k maak er geen punt van hoor, ... ga je gang in deze topic :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lousdy.

 

Ik ben klaar :)

 

Hij is weer helemaal van jouw hahahahah.

 

 

Bedankt voor je medewerking :lol:

 

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit wietje is zo rustgevend al word deze hele topic verpest.... :rolleyes: :lol: ik maak me niet druk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook nu al een maand of 5 een jointje, soms 2 voor het slapen gaan. Eigen kweek Big Bang indoor (250WHPS) van vorig jaar. Ligt al sinds oktober te curen en pak er elke maand wat grammetjes uit, maal ik fijn en daar rook ik van tot het op is.

 

Wat mij opvalt is dat ik juist veel levendiger droom, en mijn dromen zelfs onthoudt ! Dit had ik voorheen nooit. Als ik dan opstond was ik binnen 2 minuten alweer vergeten wat ik droomde, met wiet kan ik nu nog terug halen wat ik afgelopen nacht gedroomd heb. Dus... niks mis mee met mijn rem slaap :rolleyes:

 

Nu moet ik ook zeggen dat ik 2 gram wiet in de shop heb gekocht waarvan 1 gram Amnesia, maar die lijkt me zelfs wakker te houden, geen brandende oogjes, geen big smile geen vreetkick, alleen een headrush.. Zal wel geen amnezia haze zijn, maar de wiet stinkt echt naar koeiestrond (betere benaming kan ik niet vinden) en ik slaap er totaal niet op !! Op de eigen kweek BB gelukkig wel.

 

Ik heb last van RLS (restless legs syndrome) en moet medicatie slikken omdat mijn onrustige benen me anders uit de rem slaap houden (slaap onderzoek voor gehad) en die amnezia haze lijken die klachten te verergeren. Big Bang gelukkig niet.

 

Painkiller en trainwrek he ? Ik ga ze toch eens googlen, en kijken waar ik ze kan kopen en anders dan maar zaadjes kopen. Ik blijf ook verschillende wietjes proberen om die ene perfecte te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bluebloomer

CBD rijke Indica's staan erom bekend dat ze je spieren ontspannen

Niet iedereen heeft baat bij hetzelfde soortje

En je moet trouwens geen waarde hechten aan namen van soortjes in de shops

ga eens naar een grote stad en koop bij verschillende coffeeshops amnesia, je zult zien dat ze allemaal verschillend smaken/ en verschillend effect hebben.

 

 

White Rhino/ Medicine man

 

A proven Medical marvel for those in need of high levels of the most active cannabinoids such as CBD. Almost toxic at times, so handle with care and don't abuse the medicine, man . It has won many awards since its introduction as the white rhino in the late 90's. An incredible strong genetic heritage stemming from a Brazilian sativa/South Indian hybrid combined to a prodigious-yielding Afghani. It is in the Widow family and a proven champion for the sick and terminally -ill patients. For those who prefer indoors, then expect an incredibly resinous and compact Indica look from this plant. It has an expected flowering time of 56 to 60 days. For outdoors in the northern hemisphere expect harvest around October and in the southern hemisphere by May. The yield should be at least 600 grams a square meter... but be careful how you handle the Medicine, Man!

Edited by GroeneShizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks for the info Shizzle. Ik moet zeggen dat de Amnesia toch wel een grote teleurstelling was, maja ik heb er zelf nu 3 staan als autoflower, hopelijk wordt dat een beter rokertje.

 

Helaas is het lastig om bij de bekende online winkels duidelijk het zaad te sorteren op hoog/laag THC/CBD en ik kan me niet voorstellen dat CBD Crew de enige is die dergelijke zaden aanbiedt. Ik zal dus even goed mijn huiswerk moeten doen om een degelijk soortje te vinden dat aansluit bij mijn lichamelijke klachten.

 

Mijn gehele bekkenbodem is verkrampt, en aangezien de bekkenbodem 1 grote spiermassa is zoek ik dus een soortje zoals jij omschrijft; een indica met hoge cbd en (wat ik zelf ook wel prettig vindt) een redelijk hoge THC. Al ben ik bang dat de hoge THC waarde de werking van de hoge CBD tegengaat, of zie ik dat helemaal verkeerd? Kun je van beide werelden een pak krijgen ? Dus relatief hoge THC om een lichte high te krijgen en toch de pijnstillende werking van de hoge CBD ?

 

Enne ik ga nooit meer naar een shop om wiet te kopen.. Ik wilde White Widow en Skunk hebben, die hadden ze beide niet, al jaren niet meer. Silver Pearl zou het dichtst in de buurt komen, en de Amnezia sjah, zonde van mn 21 euro, had ik net zo goed wat zaadjes kunnen kopen.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je je soortjes gevonden hebt Lousdy.

Er gaat niks boven een aantal uren slaap achter elkaar, ook ik kan er over meepraten.

 

Zelf slaap ik goed op een Kush, of plakje cake, of olie. Van Amnesia wordt ik te actief.

 

Het is echt een persoonlijke zoektocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep zo moet ik 100% indica hebben en dan niet te zwaar, of goede hash, sommige werkt beter met thee, andere weer met tabak etc etc...eindeloos gepuzzl....en heb je het gevonden? dan na een tijdje heb je weer wat anders nodig

 

aaaaaaaanrader is de Ortega Indica!!!! dit ivm het zonder kater opstaan!!!!!

 

 

werkt echt.

 

lousdy ik ben blij voor je !!!!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ejb

 

Jij gaat dus ook liever voor een goede Indica..... ik ben blij dat deze me baad geeft, ik ben ook nu aan het puzzelen wat het beste resultaat geeft thee/ blowtje, hoop wel dat het lang zo blijft werken, moet er niet aan denken dat ik naar een tijdje weer wat anders nodig heb.

 

 

@Blowsterke

 

Ben erg opgelucht hoor werd erg crazy van het slaap gebrek...ken goed koken ect....... maar cake maken is niet mijn ding. Die Kush wat is dat voor een soort wiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dit is geen indica slaap nee,,ik heb het ook hoor,,,,,,,,de TW lijn sloopt mij ook :rolleyes:

 

greets!

Share this post


Link to post
Share on other sites

herijuana niet iets voor je loudsy? de vond ik narcostisch effect letter slaapmiddel ( dit was buiten wiet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na het lezen van jullie verhalen wil ik toch een tip geven die niets met olie te maken heeft maar wel met een medisch aspect.

Ik maak al jaren met enige regelmaat gebruik van Floaten, en voor diegenen die dit niet kennen raad ik aan eens te googlen.

De heilzame werking van floaten op lichaam en geest is al tientallen jaren bekend en vooral reuma, fybromyalgie, psoriasis patienten hebben er baat bij. Floaten is het drijven in een bad( capsule van zout water op lichaamstemp. en omdat je drijft wil je lichaam zich gaan ontspannen. De mate van ontspanning bepaal je zelf naarmate je jezelf durft los te laten.De spieren en gewrichten hoeven niet tegen zwaarte kracht te vechten dus zoeken ze een ontspanning op.

Meditatieve toestanden zijn mogelijk en ikzelf ben altijd dermate ver weg dat tijd en ruimte volkomen verdwijnen en ik donder ook altijd in een soort van pre slaap ( REM achtige toestanden).

1 uur in een float tank geeft het effect van een paar uur diepe slaap en ik kan je verzekeren dat je super uitgerust bent na een sessie en barst van de energie. En inderdaad je hebt je REM slaap wel nodig

Je kunt floaten met een relaxt muziekje( ik zou geen metal luisteren!) en verlichting aan.

Wil je echt diep gaan dan kies je voor stilte en donker maar dit kan confronterend zijn.

Je gaat er trouwens in je blote kont in liggen.

 

Ik kan het een ieder aanbevelen het geeft diepe ontspanning, energie en rust.

Ik heb de mazzel dat in Tilburg er een floatcentrumpje zit want ze zijn niet zo bekend en wijdverbreid.

Tientallen jaren terug een paar keer in Amsterdam(Keizersgracht) gefloat maar dat was geen succes. je komt nogal "open"uit zo'n sessie en als je daarna het relaxte centrum uit stapt en Amsterdam komt met al zijn energie bij je binnen is dat iets te veel....

 

Helaas weten weinig mensen van deze mogelijkheid en artsen zijn meestal ook niet op de hoogte, hah...vergelijkbaar met de werking van mediwiet daar weten de meeste ook niets van...

 

groet en houdoe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...