Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bassiey93

Snowryder Sensi Seeds DR 60 II

Recommended Posts

Ik had geplant autoflowers op het balkon te zetten, maar op de een of andere manier toch geswitcht

naar een DR60 II.

 

Secret Jardin Dark Room 2 tentje

125 mm Slangventilator 185 m3

150 m3 Can-Lite filter (eerst filter dan stukje sonodeck waar de afzuiger inzit dan weer sonodeck dan demper en dan nog een stuk sonodeck)

2x 55 Watt T-neon + 2x 36 Watt T-neon + casefans aan het armatuur voor luchtcirculatie

3x 12 l potten met 80% lightmix en 20% zaai- en stekgrond + 2 buffertabs per pot.

 

 

Mijn zaadjes zijn 17 april ontkiemt, vervolgens gelijk in de grote potten. Het idee was 5 autoflowers op het balkon maar uiteindelijk kwamen er maar

2 uit, en nu is de 3e met een inhaalrace bezig

 

De plantjes hebben eerst midden in een kamer gestaan onder de 72 watt, en dan met zon naar t balkon. Sinds enkele dagen staan ze in de tent met met

de beide t-neons erboven.

Temperatuur is redelijk steady rond de 22 graden maar ik moet kijken hoe dit wordt als de zomer eraankomt.

 

De planten worden net als mijn PC grow gegroeid door middel van de LST methode, inmiddels zijn ze zo goed als klaar met groeien en begint de bloei.

Lichturen staat op 20/4. Volgens hun site is de bloeiperiode 40 tot 55 dagen (http://sensiseeds.com/nl/gefeminiseerde-zaden/whitelabel/snow-ryder-gefeminiseerd) ,

moet ik dan al bloeivoeding geven, want takken groeien nog door en dergelijke??

 

 

gallery_28658_15703_423842.jpg

 

gallery_28658_15703_584920.jpg

 

gallery_28658_15703_134034.jpg

 

 

gallery_28658_15703_147750.jpg

 

Bloeivoeding? :rolleyes:

 

gallery_28658_15703_319296.jpg

 

Greetz,

Sebbie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikzelf geef in de overgang van groei op bloei steeds zuiver water tot de bloei er goed in zit.. zo zijn alle resten groeivoeding dan uit het medium en is het terug schoon voor de bloeivoeding. Bij mij gaat het toch steeds goed zo, en aan je planten te zien redden ze het wel eventjes op zuiver water. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt voor de tip :rolleyes: Ik heb geen aparte groeivoeding gebruikt, gewoon die lightmix met buffertabs.

Maar ik heb dit verslag verplaats naar micro/fluo bouwverslagen dus deze kan dicht denk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...