Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

22bas22

Wiet

Recommended Posts

Hee lede,

Buitenwiet of binnenwiet

Welke wiet vinden jullie zelf beter en waarom ,

Heb het niet over fluffy buiten wiet maar gewoon goede buiten en binnen wiet.

:lol: ik ben erg geïnteresseerd in jullie andwoorden en redenen .

Groetjes :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zeggen dat binne wiet beter is maar waarom weet ik ook niet je zou denken dat buiten beter is omdat natuurlijker is

maarja ik zie zo de reacties wel :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef mij maar lekkere buitenwiet (en als laatste op de dag een binnen amnesiaatje). :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limbic mooi gezegt , leuke regenboog letters haha :rolleyes:

binnen wiet heeft meestal hoger thc gehalte en betere buds omdat het perfecte omstandigheden zijn kwa warmte, licht & vochtigheid.

geen meeldauw, insecten en geen wolken in je kast etc,

gewoon goede omstandig heden .

Maar het licht volkomen aan je smaak of gedachte.

Enige buitenwiet die ik heb gerookt was me eigen en die vond ik inderdaad lekkerder roken dan binnenwiet maar dat kan ook liggen aan het feit dat je het zelf hebt zien groeien bloeien en hebt geoogst .

Heb met binnenwiet alleen wat micro projectjes gedaan een komt lang niet overeen met een 1000 watter en serieuzen opstelling

Dus tja ga denk ik dus voor zelf gekweekte buitenwiet

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles beter dan koffieshop wiet :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonder twijfel . buiten wiet

 

de plant hoort buiten te groeien en te bloeien . niet onder kunstlicht van 600 watt

 

buitenwiet werkt beter , smaakt beter en ruikt veel beter .. om maar te zwijgen over de uitwerking van goede buitenwiet ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb eigenlijk nog nooit een goede buitenwiet gerookt, dus het verschil zal ik niet kunnen zeggen. Ik kan alleen maar zeggen dat een lekker binnenwietje ook niet verkeerd is :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: buiten wiet is beter,niets kan de zon na doen , :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen jammer van ons klimaat :rolleyes: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe kun je buitenwiet nu beter vinden als binnenwiet?

 

binnen wiet = compact, ruikt beter, minder scherp omdat er minder blad aanzit, en je wordt er high van.

 

buiten wiet = fluffier, ruikt minder hard, is meestal niet volledig afgebloeide wiet, scherpe smaak door het blad, en ik word er lam van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buitenwiet, verduisterd, geheel afgebloeid, goed gedroogd, goed gecured.

 

gallery_6979_9442_67093.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buitenwiet kan net zo sterk en kwalitatief goed zijn, als je een goed voorjaar en zomer hebt. Dat is

de spelbreker, zoals dit jaar. Slechte start met lange winter, en dan matig voorjaar.

Maar nu in de tuinkas, kweek ik net zo'n goede wiet als binnen, ondanks het matige seizoen.

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo mooi krijg ik mijn buitenwiet niet Blowsterke!

Petje af :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De buitenwiet van Blowsterke lijkt altijd erg op mooie afgebloeide binnen wiet vind ik , echt super !! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus buitenwiet is de winaar petje af voor de natuur haha :rolleyes:

,

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat mij betreft wel ja, miljoenen jaren evolutie maak je niet zomaar na in je hokkie :rolleyes:

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb niks tegen buitenwiet, maar heb je dan al eens goede binnenwiet gerookt?

 

tegen een goede indoor kali mist, daar kan niks tegen op, zelfs al is je buitenwiet gekweekt onder spaanse zon.

Edited by get in the ganjabus

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang we nog steeds geen lamp hebben waar het spectrum gelijk is aan die van de zon, zal buiten wiet complexer en ''beter/lekkerder'' zijn. (niet per definitie een hoger thc gehalte)

alleen werkt ons zonnetje niet echt mee. :lol:

 

rook maar eens een mooi afgebloeide amnees uit spanje ofzo, proef je gelijk het verschil. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

beide kan lekker zijn. binnenwiet wordt ik vaak wat sloom/loom van, vooral later op de dag, ook al is het een sativadominant soortje(indica's vermijdt ik zowieso al)

buitenwiet(of hasj) daarentegen kan ik ook later op de dag een goeie high van krijgen(mits ik een sativadominant soortje uitkies)

kwa smaak vind ik meestal binnenwiet beter(smaak is vooral sterker en blijft langer in m'n neus hangen), maar buitenwiet is ook lekker.

 

met binnenwiet heb ik ook vaak dat ik het effect na een poosje minder fijn vindt, bijv. als ik een week lang alleen maar binnenwiet damp dan wordt ik er sneller/meer moe/sloom van en geniet er minder van.

dus vind ik het het fijnst om gewoon af en toe een binnenwietje te halen vlak voor het weekend, en het voor de rest bij buitenwiet en hasj houden, dan blijft de binnenwiet fijn en heb ik variatie

 

en het hangt ook van de situatie etc af wat ik op dat moment het liefste kies, ik heb meestal in elk geval 1 soortje hasj en 1 soortje wiet om te kiezen

 

een paar maanden geleden hadden ze ook nog een paar soortjes bij de lokale shop die eruit zagen als binnenwiet, maar geprijsd als buitenwiet, lag ook tussen de buitenwiet. denk dat het uit een kas kwam, maar heb het niet gevraagd, zou ook wel eens verduisterd kunnen zijn. vooral 1 daarvan(s5 x amnesia) was lekker, maar helaas ook snel uitverkocht

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Een Kalimist afgebloeid onder de Spaanse zon is totaal anders in de positieve zin dan een Kalimist afgebloeid onder een 600 watter.Buitenwiet geeft een veel diepere high of je nu een Amnesia of een Durban hebt, verschil is er.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de wiet die ik in gambia gerookt hebt.......sjonge jonge zeg........heffie sjit........buitenwiet onder de evenaar zon, dat wil wel.

 

ik ben fan van buitenwiet, ook de nederlandse!!!!!

 

en hash, ook lekker van buitenplantjes gemaakt! toppie.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto s Outdoor 2012

 

gallery_6979_9442_21482.jpg

 

gallery_6979_9442_15829.jpg

 

gallery_6979_9442_48444.jpg

 

gallery_6979_9442_23185.jpg

 

gallery_6979_9442_124101.jpg

 

gallery_6979_9442_153679.jpg

 

gallery_6979_9442_107419.jpg

 

gallery_6979_9442_134164.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...