Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

J-player

Zon

Recommended Posts

wat jij ruikt is wat anders hoor :tu :tu om het maar netjes te houden :)

 

:) :)

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tot 4.00 is het nog te volgen, daarna moest ik een paar keer hard lachen. Je geloof dus ook in wezens die anti stoffen in nemen en zo?

 

 

O boy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Jaja je zou nog eens verbaast staan als liefhebber van het boerenland, wat er allemaal nog meer is, zou 's avonds maar oppassen :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
zou 's avonds maar oppassen :)

 

voor wie? de illuminatie zeker :tu :) :) of de marsmannetjes :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Droogte en overstromingen

09.06.2013 10:23

Het droge zomerweer levert in Nederland nog niet direct problemen op. Er wordt al wel op uitgebreide schaal kunstmatig beregend en de kans op natuurbranden neemt toe. Het staat natuurlijk in schril contrast met de overstromingen in Centraal en Oost-Europa. In het gebied rond de rivier de Elbe zijn inmiddels duizenden mensen op de vlucht geslagen voor het snel stijgende water.

Advertentie

 

Hoogste waterstand ooit

Ten noorden van de Duitse stad Dresden heeft de waterstand in de rivier de Elbe en haar zijrivieren het hoogste peil bereikt dat ooit is gemeten. Mede door de aanhoudende regenval stijgt het waterpeil verder met vijf tot tien centimeter per uur. Vooral de Duitse deelstaat Saksen-Anhalt heeft veel last van het hoge water. De Elbe staat hier zelfs vijf meter hoger dan normaal. Grote delen van de hoofdstad Maagdenburg staan al onder water. Er is zelfs een wijk met 3000 bewoners geëvacueerd. In het noordelijker gelegen Wittenberge moesten ook 1500 mensen hun huis uit. Vele dorpen langs de Elbe en de Saale zijn al verlaten. Door het geringe verval in de rivier de Elbe en de aanhoudende regen houden de problemen nog wel even aan. Ook de deelstaat Nedersaksen maakt zich op voor het hoge water van de Elbe. Daar wordt halverwege deze week de hoogste waterstand verwacht en worden dijken en kades opgehoogd met zandzakken. Het hoge water in de Donau nadert inmiddels de Hongaarse hoofdstad Boedapest. Waterkeringen worden versterkt en verhoogd door duizenden militairen met hulp van vele vrijwilligers.

Veel regen

Het geblokkeerde patroon in de atmosfeer boven Europa houdt nog altijd een depressie in stand in de buurt van de Alpen. Wij zitten net aan de droge kant ervan en profiteren nog een paar dagen van een hogedrukgebied op de Noordzee. Het lagedrukgebied boven Centraal-Europa levert veel en langdurige regen op, zowel aan de noordzijde als aan de zuidkant van het Alpenmassief. Pas halverwege de week verandert het stromingspatroon en komt er weer wat beweging in de atmosfeer. Tot die tijd wordt er nog veel regenwater verwacht in de Alpenlanden. Vooral de komende 48 uur zijn kritiek. Op veel plaatsen in het zuiden van Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en Tsjechië komt er nog zo’n vijftig tot honderd liter water per vierkante meter bij. De toestand aan de noordkant van de Alpen wordt dan ook door het gerenommeerde ESTOFEX gecategoriseerd als een level 2, de op één na hoogste waarschuwingsfase wat betreft extreem zware weersituaties.

Droogte

Terwijl de rivieren elders in Europa buiten de oevers treden, neemt de droogte in Nederland juist verder toe de komende dagen. Het levert nog niet direct grote problemen op. Het neerslagtekort, het verschil tussen de verdamping en de neerslag die valt, is inmiddels wel opgelopen naar gemiddeld 85 mm. Normaal valt er in de eerste zomermaand juni over de gehele maand zo’n 66 mm regen, tot nu toe is er nog niets gevallen. Tijdens het verlate groeiseizoen zijn boeren en tuinders dan ook volop aan het beregenen omdat de grondwaterstand daalt. In de buurt van de rivieren blijft het grondwater op een hoger peil als gevolg van de hoge waterstanden. De verhoogde kweldruk in de nabijheid van rivieren zorgt voor meer toestroming van grondwater uit de diepere bodemlagen naar het ondiepe grondwater. Hierdoor blokkeert als het ware de afstroming van grondwater uit de achterliggende gebieden naar de rivier, waardoor ook in het achterland een stijging van de grondwaterstand plaatsvindt. Toch zijn er gebieden waar inmiddels al een vergrote kans is op het uitbreken van een natuurbrand en een code geel uitstaat. De situatie zal de komende dagen nog verder verslechteren. Pas in de tweede helft van de week kan er in Nederland weer eens wat regen van betekenis vallen, maar die lost de droogte zeker niet op.

Bron: NOS, ESTOFEX,www.natuurbrandgevaar.nl, Meteo Consult

 

http://www.weer.nl/weer-in-het-nieuws/weer...stromingen.html

 

Hoogwater legt treinverkeer Amsterdam-Berlijn plat

Na een dijkbreuk bij de Duitse plaats Fischbeck (Sachsen-Anhalt) is het treinverkeer van de hogesnelheidslijn tussen Hannover en Berlijn en Frankfurt en Berlijn voor onbepaalde tijd stilgelegd.

 

Hoogwater Duitsland Fotoserie

Dat meldt de Duitse nieuwssite N24 maandag. De IC van Amsterdam naar Berlijn rijdt niet verder dan Hannover.

De dijk bij Fischbeck hield het in de nacht van zondag op maandag niet meer en vormt sindsdien een gevaar voor een belangrijke spoorbrug. De breuk is ongeveer 50 meter lang.

Hoe lang de verschillende trajecten nog gesloten zullen blijven is niet bekend en afhankelijk van het hoogwater. Op sommige plekken wordt het treinverkeer omgeleid.

Het distributieonderstation in Maagdenburg schijnt in veiligheid te zijn. Het tranformatorgebouw werd enige tijd bedreigd door het opkomende hoogwater. 1500 Duitse soldaten waren in de stad aan het werk om de elektriciteitsvoorziening tegen het water te beschermen.

 

http://www.nu.nl/buitenland/3496557/hoogwa...rlijn-plat.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
zou 's avonds maar oppassen :)

 

voor wie? de illuminatie zeker :tu :) :) of de marsmannetjes :lol:

Nee, de Reptillians :tu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Weer een nieuwe docu over weermanipulatie

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb even met die illuminati boys gebeld of er niet wat regen kon komen voor mijn guerilla plantjes. Wat denk je?! Een uur later zag ik in 1 keer op de weersvoospellingen woensdag en donderdag regen! :)

 

Ik ga hier met mijn vrouwtje heen:

 

thumb_420x244_logo_bilderberg_hotel.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed he werkt echt top, 1 telefoontje en klaar is kees :) :) :)

 

zijn er nog meer kamers vrij daar :tu :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bij de illuminati werken ze efficiënt, 1 telefoontje en ze sturen meteen een paar vliegtuigen de lucht in om de boel te besproeien. :)

 

Plaats zat Gobru, je hele familie kan ook mee inclusief huisdieren. Daar doen ze niet moeilijk over. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ja bij de illuminati werken ze efficiënt, 1 telefoontje en ze sturen meteen een paar vliegtuigen de lucht in om de boel te besproeien. :)

 

Plaats zat Gobru, je hele familie kan ook mee inclusief huisdieren. Daar doen ze niet moeilijk over. :)

Niet zo slim weer om dat woord weer te gebruiken, klik

 

Zometeen is er voor iedereen plek zat :)

 

FEMA-CAMP.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Plaats zat Gobru, je hele familie kan ook mee inclusief huisdieren. Daar doen ze niet moeilijk over. :)

 

 

Dat is helemaal mooi, de prijzen vallen ook nog wel mee, zijn die trails spuiten toch niet zo duur als ik dacht :) :)

 

prijzen

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Nog ff wachten & dan is het gratis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoef niks gratis, ik betaal wel voor mijn kamer en eten :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sta nu ff aan gobru's kant als ik goed zie dat hij hier allemaal niet serieus op reageert.

Sommige dingen kloppen ja er vliegen vliegtuigen enlaten sporen achter ( geen chemtrails )

En aliens ufo's en dat soort onzin kom op ik dacht dat dit een wietforum was en geen www.niburu.nl ja dit is een echte site

Maar laten we maar niet hopen dat die chemtrails straks allemaal ziektes bevatten en dat we slaven worden :) :) :)

Edited by 22bas22

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Maar laten we maar niet hopen dat die chemtrails straks allemaal ziektes bevatten,dat we slaven worden :) :) :)

Ziektes krijg je al door de westerse voeding & slaaf ben je al sinds je aangifte van je ouders bij de burgelijke instantie, tenzij je belastingvrij door het leven gaat & voor de rest

 

Yeah-well-you-know-thats-just-like-your-opinion-man.jpg

 

Niet vergeten vanavond je tanden & je tandvlees goed te poetsen met een fluoride tandpasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en het is nog steeds lekker weer of niet dan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja de zon schijnt nog goed...zit al in het water Elmanito :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik drink brand, gemaakt van bronwater :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Plaats zat Gobru, je hele familie kan ook mee inclusief huisdieren. Daar doen ze niet moeilijk over. :tu

 

 

Dat is helemaal mooi, de prijzen vallen ook nog wel mee, zijn die trails spuiten toch niet zo duur als ik dacht :) :)

 

prijzen

 

Heb je het ik hou van chemtrails arrangement al gezien, 4 overnachtingen, ontbijt en je kunt 1 dag meevliegen. :tu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen gelooft maar wat ie wil, er zijn mensen die nog geloven dat je wiet spuiten doet. Ik denk

het mijne over die verborgen agenda's, en dat er meer speelt dan je word voorgelult ben ik zeker van.

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja bij de illuminati werken ze efficiënt, 1 telefoontje en ze sturen meteen een paar vliegtuigen de lucht in om de boel te besproeien. :)

 

Plaats zat Gobru, je hele familie kan ook mee inclusief huisdieren. Daar doen ze niet moeilijk over. :tu

Niet zo slim weer om dat woord weer te gebruiken, klik

 

Zometeen is er voor iedereen plek zat :)

 

FEMA-CAMP.jpg

 

Chemtrails, aliens, illuminati en nu komt de NSA ook nog eens achter ons aan. Die zijn vast nu de berichten op de facebook pagina van Hemk uit lutjebroek aan het lezen.

 

 

pfffff t'is tiet veur n pafke..... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik drink brand, gemaakt van bronwater :)

 

Gadver....

 

Bavaria vindt je zeker ook wel lekker of niet. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...