Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bluebloomer

Growshops en hun lever / verzend tijden.

Recommended Posts

let op mensen! eugrowshop.eu

en

degrowshop.eu zijn (naar mijn allerbeste weten) twee vershillende bedrijven. ervaringen bij de een zijn dus niet voor de ander.

 

met DeSjop heb ik vrij goede ervaringen, die ene keer dat ik er bestelde. :verrygood vlot en goed afgehandeld.

 

Mijn ervaringen zijn van beide bedrijven ,heb bij allebij besteld

eugrowshop heeft namelijk het canna voordeel pakket niet

Share this post


Link to post
Share on other sites
Afgelopen jaar heb ik bij verschillende online growshops wat spullen besteld en tot mijn grote ergenis zijn er een aantal zaken die gewoon niet netjes met de kleine orders omgaan. Bij Azarius krijg je een service die ik tot nu toe nergens heb meegemaakt, ook Zamnesia was bijzonder klantvriendelijk.

Maar eugrowshop.eu bijvoorbeeld geen goeie ervaring mee, 2 order beide duurde 2 weken voor ze geleverd werden en de zogenaamde laagste prijs garantie gaat ook niet op; elk voorstel van een goedkoper gevonden product wordt genegeerd.

Ook leplantage.nl is niet echt top; eerste bestelling op zondag betaald en na 4 dagen nog geen berichtje dat mijn pakketje verzonden, en een reactie op mijn mail laat ook al 2 dagen op zich wachten.

Ook de eerste order bij 123tuintechniek is fout gegaan en liet een week op zich wachten, en alleen growshoponline.nu heeft mijn bestelling de volgende dag verzonden en de dag erna had ik het in huis.

 

Maar ook andere online winkels gooien er zwaar met de pet na, het lijkt normaal te zijn / worden dat je in dit land na je online aankopen en betaling gemiddeld een dag of 10 moet wachten voor je je pakketje in huis hebt. Misschien een idee om hier je slechte ervaringen te delen, of gewoon kenbaar te maken hoe lang jij gemiddeld op je order hebt zitten wachten van een bepaalde growshop?

 

Misschien dat we dan een beeld kunnen krijgen welke growshop nette levertijden hanteerd en welke steevast vertraagd is. Niet om te bashen of te zeiken, maar als je betaald hebt mag je toch verwachten dat je pakketje binnen 2 werkdagen verzonden wordt, toch ? En als iets niet op voorraad is, is het een kleine moeite om ff een mailtje te doen en te zeggen dat het een weekje langer duurt ?

 

 

Online bij www.coput-online.nl gedaan en zelfde dag een email en dag later in huis.

Ben er ook geweest en kreeg zelfs aan de balie nog 10% extra korting op alle spullen die ik bestelde.

Dag later weer opgehaald.

Helemaal top !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even 2 kleine ''test'' orders geplaatst bij zowel greensell.nl als growshoponline.nu

 

Beiden zijn zeer correct en snel met het verzenden. Greensell had GHE voeding niet op voorraad. Wel order verstuurd op verzoek en de voeding sturen ze na!

 

Beide shops top in hun klantgerichtheid.

 

Gr,

Donnie

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zojuist nog kostenloos een nazending ontvangen van Greensell. Top, gratis schaartje, aansteker en BD plastipak vulspuit erbij.

 

Superservice van greensell. Ze hebben ook een eigen koerier, ik kan ze zeker aanraden.

 

Nogmaals dank.

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks for de headup.

Altijd handig.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb vanmorgen puk support een mail gestuurd over de maten van de smartpot's die niet goed op hun site staan vermeld.

Nog niks terug ontvangen, helaas.

gr

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmorgen een reactie van puk support gehad. :D

Die zien mij binnenkort wel verschijnen!

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf ook slechte ervaringen met webshops & growshops. Zelfs door dat in neppe tenten gekweekt, wat geen succes is.

Nu haal ik alles meestal bij www.growshopholland.com zijn super mensen dat. Service is top en ze weten ook waar ze het over hebben.

 

Greetingzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...