Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Faraon08

Hoes kiest voor aanval op straatdealers

Recommended Posts

MAASTRICHT -

 

Burgemeester Onno Hoes van Maastricht gaat extra agenten inzetten tegen de illegale drugsdealers op straat in zijn gemeente. „De personele capaciteit van de politie op straat wordt per direct versterkt”, zei Hoes woensdagavond tijdens een vergadering van de raadscommissie voor algemene zaken.

 

 

 

Ook zet hij meer stadswachten en wijkteams in en zullen de overleggen met buurten en wijken over het bestrijden van de drugsrunners intensiever worden. „De agressie van drugsrunners sinds afgelopen week is absoluut ontoelaatbaar”, zei Hoes.

 

Hoes zei dat de overlast op straat sinds 5 mei is toegenomen. Vanaf die dag begonnen coffeeshops wiet te verkopen aan buitenlanders. Sindsdien viel de politie binnen in drie shops.

 

Dat leidde tot een storm van kritiek uit gemeenteraad en buurten. Hoes werd gevraagd waarom hij de politiecapaciteit gebruikte tegen coffeeshops in plaats van tegen de criminelen op straat. Woensdagavond liet Hoes weten „per direct” de overlast op straat te zullen aanpakken.

 

Hoes heeft er maandag nogmaals bij de Maastrichtse coffeeshops in een gesprek op aangedrongen te stoppen met de verkoop van wiet aan buitenlanders. De coffeeshops blijven dat om principiële redenen weigeren, zei Hoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is Hoes het "drukkertje" en Verlinde het "bukkertje".

Oudhollandsche "pillowbiters".

 

Geintje mag hoor, ik heb serieus niets tegen homo's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel als ze in de politiek zitten , want dan gaat het helemaal mis ..

 

en dat is maar weer gebleken

 

heb ook niets tegen homo`s an sich ..

maar dat deze pielelikker het zo bont kan maken als burgemeester en nog aan kan blijven ook is echt onbegrijpelijk

 

 

... zelfs voor buitenstaanders ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoorde dit vanmorgen op de radio ... Ik moest wel even lachen ...

 

Keihard de coffeeshops de schuld geven dat er op dit moment straatdealers in maastricht rondlopen ...

 

Ik zou eens wat meer in de spiegel kijken Onno.... !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ze hebben tegen Hoes gezegd, of je regelt dit ff of je mag een andere baan gaan zoeken, toen zei Hoes: oke dan gaan we nu de dealers aanpakken, en na dat gezegd te hebben mocht Hoes aanblijven.

 

Onno zo ging het toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whuuup. straatdealers opbokken, coffeeshops opbokken.

 

5 planten, LEGALIZE, end... PERIOD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah die Hoes toch vandaag zegt ie dit morgen weer dat.Vanavond zei die weer dit : http://www.l1.nl/nieuws/215176-hoes-twijfe...id#.UZVR1KYazCQ

Kort samen gevat als er geen 100 agenten uit de lucht komen vallen Zijn de "drugstoeristen" weer van harte welkom.En dan denk ik dat de gemeente een fikse schadeclaim kan verwachtenVan de onodig gedupeerde shops.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja als je wat nieuwsartikelen van de afgelopen jaren naast mekaar legt is het inderdaad telken s een compleet tegenovergesteld verhaal. we're the 99% zal in dit geval eerder de 99,999999% zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geniaal plan. In welk land in de wereld heeft dat ook al weer wat opgelost ????????? Oja, ik weet het weer: NERGENS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...