Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

macerror

word het forum steeds kleiner of is dit gevoelsbedrog ?

Recommended Posts

alowa

 

al lezend en inloggend besluipt mij het gevoel dat het forum kleiner word en steeds minder actief .

het word een herhaling van zetjes en alle pioniers werk is al gedaan ?

het aantal bijdragen items en kweekverslagen is op 1 hand te tellen zo langzamerhand .

is dit echt zo ?

of ligt em dit allemaal weer aan mezelf ?

 

hou op de goeie werk

 

mac error

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij ben je stoned, want om dit nu in de ruderalis sectie te zetten :tu

 

Zal het topic verplaatsen naar Overig en Zo.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn wat veel plaatjeskijkers actief! En ik zie het zo, zolang je geen reacties krijgt in je verslag, zal het wel naar behoren gaan! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

dan kan dat em wel eens in het feit liggen dat ik sinds een x-aantal weken 5 om exact te zijn pijp rook .

en geen zwarte tabak meer en eigenlijks helemaal geen tabak meer .

en dan werkt de wiet gigantisch veel sterker .

het is me opgevallen dat er in tabak meerder happymaak stofjes zitten die je giga mist als je stopt .

zo vond ik mezelf ineens een dodelijk saaie lul iets wat ik nog nooit heb gehad .

ook heb ik beduidend veel minder wiet nodig .

mn gebruik is meer dan gehalveerd .

maar het is veel heftiger allemaal als je alleen nog maar wiet uit een pijp rookt .

en geur terug ik kan alles weer 100% ruiken .

de eerste keer dat ik langs een boom in de bloesum liep kreeg ik bijna een bbzl .

waarom ?

ik rookte bijna 1 pakje per dag wat met vloei neerkomt op bijna 235 euro per maand .

en omdat ik alleen nog via uitzendbureau s werk nu en dan is dat zo n beetje een weekloon .

ik heb geen zin 1 week te werken voor enkel mn tabaksverslaving .

dan werk ik liever 1 week minder per maand .

 

-ps ;dus het slinkt niet ?

 

OK

 

ps ;2 ::"""" reacties in mn verslagen krijg ik alleen als ik er een schijtlading nakende wijven tegenaan gooi dan wel .

maar gewoon met planten en groei /bloei items no way !!

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er zijn wat veel plaatjeskijkers actief! En ik zie het zo, zolang je geen reacties krijgt in je verslag, zal het wel naar behoren gaan! <_<

 

Maar toch is het leuk als je op zijn tijd een complimentje krijgt of een goed bedoelde tip.. Dat getuige van een beetje interesse... :tu

 

En ik denk dat het op fora altijd met golven gaat.. Denk ook dat er een hoop forummers zijn die op een gegeven moment of niet meer kweken, en andere belangen / interessen hebben of gewoon weinig toe te voegen aan wat er gezegd is in de topics.

 

ps ik ben nu 5 dagen gestopt met roken, en ik rookte er ca 20 per dag (javaanse jongens 3/4) en pak alleen savonds mijn medicinale jointje maar eigenlijk voel ik me juist hapier zonder de tabak, en ja de zucht naar tabak is nog groot maar ik voel me wel goed en lekker, eetlust neemt toe en heb meer energie, en dat merk ik al na 5 dagen niet gerookt te hebben dus een kleine 100 shaggies..

 

Mn jointje smaakt nu nog beter en ik heb dat euforie gevoel weer terug een kwartiertje na mn jointje... Al denk ik dat iedereen dat op zijn eigen manier ervaart..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macerror.

 

Ik zit ook al een paar dagen met de gedachte dat het lijkt alsof het wat rustiger is op het wf forum.

Dit niet om naar jou straatje te praten maar dacht er echt over.

 

De topics zijn minder druk.

 

Verslagen worden minder op gereageerd enz enz....

 

Ik denk dat mac error gelijk heeft dat het rustiger is.

Of iedereen blowt meer dat ze niet meer KUNNEN reageren......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook zo een gevoel dat er steeds minder verslagen gemaakt worden.

 

vorig jaar stond de guerilla sectie nu al bomvol met nieuwe verslagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben sinds mijn kweek pas echt actief aan het worden op dit forum.

Sinds een paar weken dus :tu

Maar het is inderdaad vrij rustig op het forum, godzijdank dat Bluebloomer er is anders had ik mijn mooie plantjes helemaal verzopen.

Edited by stoner123

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet = upper

tabak = downer

 

simpel als dat dat het beter werkt zonder tabak,

 

zijn heelveel mensen verdwenden de afgelopen 5 jaar dat ik hier actief ben maar zeker zovele bij gekomen

t

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niet echt het gevoel dat het rustiger is geworden, er zijn wel een aantal spammerts aanzienlijk minder gaan posten, maarja die hebben in de winter vaak niets beter te doen en komen in de zomer weer in de sociale wereld. :tu

 

Ik filosofeerde laatst over een soortgelijk iets, je had het over "pionierswerk". Denken jullie niet dat dat kom door internet. Mensen zijn al tig jaar aan het pionieren natuurlijk, maar door internet, alle wietfora kon al het pionierswerk even gedeeld worden en is er een behoorlijke inhaalslag gemaakt. <_<

 

Eerder hadden we natuurlijk wel boeken, meetings en dergelijke, maar het tempo van internet heeft ongetwijfeld een enorme boost gegeven.

 

Wellicht hebben we nu gewoon alle kennis wel zoon beetje gedeeld en is het aantal nieuwe ontwikkelingen een stuk lager.

 

Weet trouwens niet hoe het staat op de Engelstalige forums, Icmag? Opengrow? Is het daar ook minder? Anders valt mijn theorie in duigen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op een gegeven moment heb je idd wel zo'n beetje alles gezegd in kweekverslagen en is het plaatjes kijken misschien.

Ik vind het wel meevallen met de rust op WF.

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

vindt het jammer dat we eigenlijk geen mooie grotere rondes meer zien hier, in het laatste jaar heb ik weinig topics van het kaliber "deze kweek wordt mede mogelijk gemaakt door..." of een toffe mammoth ronde. Best wel jammer, in mijn ogen waren dat topics die echt de moeite van het lezen waren (en nog steeds zijn!).

 

ook jammer dat de test sectie die nieuw leven ingeblazen zou worden een vroegtijdige dood is gestorven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens DoneBone zeker met de test sectie dat moet weens weer aktief opgepakt moeten worden dat vond ik 1 van interessante.

Maar ik wel eens het gevoel dat juist die een beetje de kop in word gedrukt

Edited by lion61

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zitten teveel zeikerds op dit forum die grotere kweekjes niet waarderen.

 

wel jammer want een hoop grote kwekers zouden er wat aan hebben om af en toe te bekijken hoe kweken 2.0 werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees.

 

Dat vind ik ook.

 

Kan me nog heugen dat er iemand hier een verslag starte in de indoor sectie.

 

Dit ging om een tig aantal lampen en best grootschalig misschien weet iemand over wie ik het heb ?

Toen werd der door enkele moderator geschreven dat dit niet kon omdat waarschijnlijk de woute al meekijken en dat dit verslag het allemaal erger zou maken.

 

Dat vond ik wel jammer want der is een indoor sectie en der staat geen limiet ?

Sommige hanteren hier de gedachtenbigger is better.

 

Maar is het te BIG word worden ze pages.....

Alsof 30-40 lampe meer opvalt voor de woute dan 10....

 

Als ze op een hele simpele manier die kweker met 10 lampen konden pakken doen ze dat sowieso wel.

Idem dito met die van 40-50.

 

Duss vind het dan bullshit dat der een ongeschreven wet hier is met een maximum.

Terwijl die gene alleen kennis en technieken en zijn geweldige kweek wou delen!

 

Achja.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zo grote hokjes op het forum is allemaal leuk en wel.

 

maar als ik zo een grote kweek deed, dan hield ik het liever voor mezelf.

Het gaat immers om de knaken, en niet om de lof reacties die je op een forum krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook een plaatjeskijker omdat ik een leek ben er er geen kaas van heb gegeten reageer ik niet, maar ik geniet er wel heel erg van, ook van de grote kweekverslagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
er zitten teveel zeikerds op dit forum die grotere kweekjes niet waarderen.

 

wel jammer want een hoop grote kwekers zouden er wat aan hebben om af en toe te bekijken hoe kweken 2.0 werkt.

 

2.0 is zooooo achterhaald :tu

 

3.0 = de toekomst <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik stoor me er aan dat verslagen niet verwijderd kunnen worden door de mods, nadat het succesvol is afgerond en op pagina 10 van de kweekverslagen beland.

 

niet dat ik me zelf zo interessant voel maar daarom voor mij geen verslagen meer.

 

geen zin om een nieuw account aan te maken.

 

Ja zo grote hokjes op het forum is allemaal leuk en wel.

 

maar als ik zo een grote kweek deed, dan hield ik het liever voor mezelf.

Het gaat immers om de knaken, en niet om de lof reacties die je op een forum krijgt.

 

 

ja kunnen die mensen geen plezier hebben in wat ze doen,

denk het wel

 

en zijn die uitgeleerd???

dacht het niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

elk ''item'' dat je verwijderd is forum vandalisme, de kracht is juist dat ''alles'' toegankelijk blijft !

Share this post


Link to post
Share on other sites

standaard mod antwoord 3.0. das prima als men zo denkt, het is niet mijn site. geef aan waarom ik geen topics meer maak.

 

 

mag iedereen wel een nieuw account aanmaken voor elk verslag? en een apart account voor een fictief persoon die de planten watergeeft?

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor grote hokjes te bekijken is toch nog een andere optie..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ene grote hok na het ander wordt opgerold, verraders zitten niet stil en 'meld misdaad anoniem' is een favoriet nummer voor buurtjes die de hele dag tussen de gordijnen naar buiten zitten te gluren wat er op straat allemaal gebeurt..

 

Dus ja, al is het heel jammer dat er zo weinig grote kweekjes hier te bewonderen zijn, maar met de steeds slimmer wordende arm der wet, en rippers die mogelijk de locatie herkennen snap ik het wel.

 

Iets wat ik eigenlijk nog nooit in dit land op grote schaal gezien heb, een grote kas kweek, een bloemenkas vol medicinale wiet of zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelijk heb je Bluebloomer, ben van de week ook gepakt.

Geen mens die het weet en ik praat er nooit over, lees al jaren mee op dit forum en sinds kort reageer ik op berichten en heb ik 1 foto hier op forum geplaatst en krijg je een inval :tu.

 

Misschien is het toeval, maar mij zie je hier niet weer.

 

Bedankt voor de leerzame tijd, Adieu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...