Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GroeneShizzle

Brave Mocro heeft niks gedaan

Recommended Posts

Brave mocro heeft niets gedaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zn oogjes doen pijn . ach jochie toch ...he .......

 

je moet godverdomme blij zijn dat de politie je niet eerst helemaal de tyfus geslagen heeft ..

kut

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slimme vent, die coffee-shophouder. :lol:

 

Crow

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis al 10 jaar kut met die mokros .... en niet alleen in nederland!

 

ik zeg lange wapenstok eroverheen ...

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij heeft mazel dat hij mij niet tegen was gekomen deden zijn ogen ook pijn

maar waren ze ook dik en blauw geweest :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed werk van politie, maar zoals met velen van hun mogen ze wel wat aan hun conditie doen. Lopen

wat dikkerts bij zeg. Goed werk ook van JDTV, zet het maar allemaal op film en laat mensen zien.

Marrokaan had al zeker 10x niks gedaan meneer, standaard gelul van die gasten. En die Hoes moet

oprotten. Dat soort volk leeft de ver van mijn bed show, hebben te veel eigen belang, da´s net zo´n tuig.

 

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pim fortuyn trok aan de noodklok

maarja mensen met een realistisch eerlijk beeld over de wereld kunnen de machthebbers niet gebruiken he..

 

tumblr_mct7qwKvMY1rh05flo1_500.jpg

Edited by GroeneShizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze jongens zijn zo weer los.

Ze weten wat ze moeten zeggen en wat ze niet moeten zeggen op zon verhoor.

Hij heeft geen toestemming gegeven voor jdtv om te filmen.

 

Over een week staat zo iemand weer de super mokkie uit te hange.

Ik snap eigenlijk niet waarom je als

Coffeeshop houder niet het licht uit ze ogen slaat.

 

Ten eerste is je stament beter en tonen ze meer respect.

Maarja zolang de wietpas actief is blijft dit en geef ze ongelijk....

Share this post


Link to post
Share on other sites

de lijnen staan open!

 

Bellen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het TV programma weg-misbruikers, word ook geen toestemming door de aangehouden persoon gegeven,

en toch mag het blijkbaar gefilmd worden.

 

gr, Zappie

Edited by zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk mogen ze dat filmen is toch openbare ruimte..

En hij is vrijdag al vrijgelaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij heeft geen toestemming gegeven voor jdtv om te filmen.

 

Op de openbare weg mag je iedereen filmen die je wilt.

 

 

tja het enige dat je van dit filmpje kan zeggen is... stuur zowel onno hoes als zijn tuig vriendjes naar een eiland waar ze zich niet kunnen voortplanten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het er niet over dat het word uitgezonden.

Maar met staande hand van zaken mag der als de verdachte der tegen in gaat met een advocaat met verstand zal deze advocaat met genoeg steuntjes van verschillende wetten der voor zorgen dat het niet mee zal tellen in de straf van de verdachte.

 

Daar gaan we al zelfde vrijdag vrij <_<

 

Die jongen kunnen hier doen wat ze willen de straffen hier vallen met alles reuze mee.

Het land is best verrot aan het worden maar kijken wat er gebeurd als je in amerika word gepakt met je eigenkweek of spanje noem maar op!

Dus de dealers,criminelen,kwekers,noem maar op maken hier gebruik van.

 

Als iemand een allochtoon of iemand van de wagen of een crimineel die ze kennen dan zijn ze jaloers bla bla dat hun altijd nieges hebben of wat dan ook.

Als iemand zoiets in mijn buurt zegt, krijgt diegene altijd het zelfde antwoord van mij.

 

Als je het zelfde wil moet je evenveel risicos nemen.

Doe je dat niet of wil je dat niet moet je ook niet zeuren.

 

Als ze vast zitten ben je ook niet jaloers.......

 

Maar even back to topic zie mocro is een tyfus galbak als je naar dat filmpie kijkt.

Mans aapie maarja ze moeten dat soort gaste veel langer vasthouden. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom op mensen.......laat dit geen plaats zijn om marokanen af te gaan kraken, ze hebben een nl paspoort dus zijn nederlander.......en er is wat mis met dit soort figuren....wiet is handel, en die handel trekt vele mensen aan die geld willen verdienen, dat is het probleem......er zijn ook veel blanke hollanders die dit soort problemen maken en veroorzaken......wat dacht je van die shopeigenaar die houdt de boel ook in stand, hij kan niet anders ivm de achterdeur, maar er zit een mega crimineel netwerk achter.....

 

 

vreemd dat dit mag op dit forum!!!!!

 

wat een agressie en verwensingen...op slot er mee.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesus zeg...

 

Kan niet dit

 

Maar die foto van sms bla bla voor marokanen het land uit, en die reacties. Als je zoiets ziet en dan zo'n reactie geeft, dan ben je een beetje simpel wat mij betreft.

 

Er zijn genoeg Marokanen die klote en in de gevangenis horen, maar er zijn ook genoeg Nederlanders die dat doen. Om al de shit naar de buitelanders te schuiven, dat kan gewoon niet. Niet in 2013..

 

Beetje indianen gedrag, he er zijn buitenlanders, he het onweert de laatste tijd meer nou dat zou wel door die buitelanders komen dan, weg ermee!

 

Kom op zeg..

 

Deze reactie is trouwens van een NEDERLANDER!

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies fatty fatty....

 

ik heb ook gevraagd om een slotje dmv een melding REPORT, er wordt racistisch gedaan, oproep tot haat en geweld, hoort NIET op dit forum.

 

vreemd ook, er wordt nooit gepraat over: een blanke nederlander heeft dit en dat gedaan, maar wel een marokaan heeft dit en dat gedaan, terwijl deze zogenaamde marokanen nederlander zijn maar van marokaanse afkomst, is wel wat anders......

 

en ook al was het filmpje over een blanke nederlander en werden er zulke opmerkingen geplaatst dan had ik ook gevraagd om een slotje...

 

ik vind het wel een goed iets om te laten zien hoe erg het gesteld is met de drugsrunners/dealers daar en het shopbeleid, laten we het daar over hebben aub.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat een walgelijke vertoning....jammer dat ze hem water gaven om te spoelen...

laten branden die handel,wat een mismakend figuur...

 

 

 

 

 

 

 

Menen jullie dat???.....Ik snap dat nu echt niet se. Ik heb dit morgend een fout gedaan door iemand rascist te noemen voor een domme reden maar dit gaat er echt wel over. Ik kijk dagelijks naar wietforum en heb altijd wel een leuk gevoel gehad chille en al,. Maar dat gaat er echt wel over.......ik zal maar niets zeggen anders krijg je zeker zo n domme en laffe reactie ; zeg het was maar een grapje.......hier zitten echt een paar die voor mij in de prullebak mogen...schandalig. Thanks ejb en fatty om toch eens correct als een deftige mens te reageren

Edited by Art

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das dus wat ik bedoelde.

Maar dan anders iedereen die hier in nederland ze ding doet neemt ook daadwerkelijk een risico.

Allochtoon of niet.

Strafmaat is hier gelijk.

 

Maar om der een slotje op te laten zetten.

 

Dat vind ik bullshit.

 

En inderdaad die foto is niet leuk.

Sms me de pestpleures maar merk niets :tu hahahhahahhaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben echt telleurgesteld door een paar.....hopelijk wissen ze niets uit deze topic, gewoon op slot doen....en dat ze kunnen zien hoe een discriminerend topic er echt uit ziet

Share this post


Link to post
Share on other sites

raar dat dat soort foto's er enkel zijn van Marokkanen, de Nederlandse gevangenissen er voor merendeel mee gevuld zijn, dat 2 op de 3 mannen verdacht zijn geweest van een misdrijf het hoogste uitkeringspercentage heeft. (bron ministrando rapport 2012)

 

nog vreemder is zodra je er openbaar over gaat spreken mensen gaan piepen met discriminatie, sinds wanneer mogen wij hier niet meer vrij spreken in Nederland? haha volgens mij sindsdien wij door dit soort mensen monddood worden gemaakt door opmerking zoals discriminatie.

 

Ik vind dat je je ergernissen over een volk, ras best mag mededelen mits dit niet verzonnen is en blijkbaar is dit niet verzonnen.

Wat is de bedoeling dan?? dat we het maar accepteren, en nog meer kruipen voor dit volk?

Moeten we gaan liegen, tegen het volk en tegen onszelf dat ze niet zo zijn?

 

De makkelijkste manier is je gedrag veranderen zodat de mensen daar over kunnen praten of het als zo normaal gaan zien dat er niet over gepraat wordt.

 

De chinezen zijn het grootst vertolkt hier in ons land van de buitenlanders, behalve dat ik er eten haal wordt ik niet met deze mensen geconfronteerd, lastiggevallen of groeperingen op de hoek die proberen te hosselen...

RAAAAAR dat het kan, ondanks de grote cultuurverschillen.

 

Ik zeg draaideurcriminelen, terug naar land van herkomst ook degene met een dubbel paspoort.

Marokko straft beter om dit volk onder de duim te houden.

Past beter bij hun cultuur en geloof...

Share this post


Link to post
Share on other sites
raar dat dat soort foto's er enkel zijn van Marokkanen, de Nederlandse gevangenissen er voor merendeel mee gevuld zijn, dat 2 op de 3 mannen verdacht zijn geweest van een misdrijf het hoogste uitkeringspercentage heeft. (bron ministrando rapport 2012)

 

nog vreemder is zodra je er openbaar over gaat spreken mensen gaan piepen met discriminatie, sinds wanneer mogen wij hier niet meer vrij spreken in Nederland? haha volgens mij sindsdien wij door dit soort mensen monddood worden gemaakt door opmerking zoals discriminatie.

 

Ik vind dat je je ergernissen over een volk, ras best mag mededelen mits dit niet verzonnen is en blijkbaar is dit niet verzonnen.

Wat is de bedoeling dan?? dat we het maar accepteren, en nog meer kruipen voor dit volk?

Moeten we gaan liegen, tegen het volk en tegen onszelf dat ze niet zo zijn?

 

De makkelijkste manier is je gedrag veranderen zodat de mensen daar over kunnen praten of het als zo normaal gaan zien dat er niet over gepraat wordt.

 

De chinezen zijn het grootst vertolkt hier in ons land van de buitenlanders, behalve dat ik er eten haal wordt ik niet met deze mensen geconfronteerd, lastiggevallen of groeperingen op de hoek die proberen te hosselen...

RAAAAAR dat het kan, ondanks de grote cultuurverschillen.

 

Ik zeg draaideurcriminelen, terug naar land van herkomst ook degene met een dubbel paspoort.

Marokko straft beter om dit volk onder de duim te houden.

Past beter bij hun cultuur en geloof...

 

Dit!

 

 

Wat een trieste boel zeg dat hier meteen racisme wordt geroepen, ik noem het meer realisme.

 

Ik noem het beestje bij naam, veel Marokkaanse mensen zijn tuig. De jongeren zijn van dat tuig in het filmpje, veel oudere Marokkanen kennen vaak de taal niet en trekken al 20 jaar een uitkering.

 

Het is gewoon een feit dat veel mensen met een niet Nederlandse afkomt vaker betrokken zijn bij criminaliteit. Daar kun je wel je ogen voor sluiten en lekker de rasicsme kaart trekken maar het zijn gewoon feiten.

 

Vroeger was Johnny zelf een beetje stout en heeft een paar maanden in jeugd detentie gezeten, ik was van de 120 jongens die daar zaten 1 van de 5(!) Nederlanders.

 

Ik heb ook vrienden die niet Nederlands zijn, 1 van mijn beste vrienden is half Marokkaans, en die denken er precies het zelfde over. Het is triest voor de minderheid maar dat neemt niet weg dat het wel geld voor de meerderheid.

 

 

Ik discrimineer niet op afkomst, wel op gedrag!

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg heel duidelijk als er zulke opmerkingen over blanke nederlanders gepost worden ik ook gevraagd had om een slotje....

 

kom op mensen, de tijd van:"we sturen de marokanen het land uit"is wel voorbij...kortzichtig gelu, de marokanen en turken en andere gastarbeiders hebben dit land opgebouwd na de oorlog toen wij zelf het vieze werk niet wilden doen. Wij moeten nu polen etc in nederland halen omdat wij geen asperges willen steken. Echte hollanders die heel de dag lui op hun reet zitten en uitkering vangen, laat die echte hollanders het vieze werk maar doen en ja dan kunnen die gastarbeiders thuis in eigen land blijven, die echte hollanders die roepen dat buitenlanders hun banen afpikken....hahahah die buitenlanders doen ons vies werk, zo is het altijd al geweest en dat klootjesvolk, de pvv stemmers, de luie honden met een uitkering .......pak hun uitkewring maar af en laat ze aarbeien plukken, schiphol schoonmaken...

 

laat me niet lachen........

 

zo denk ik er over.

 

en die nederlandse marokanen die op straat dealen, straffen die handel, vind ik ook, maar er zijn vele blanke hollanders op dit forum die KILOS verkopen alleen niet op straat, wat is het verschil????? die zitten toch ook illegale dingen te doen, met hun kwekerijen met stank, water overlast en brand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

OP SLOT OP SLOT OP SLOT......

 

weet je.....theo maassen heeft een mooi stuk over voorvocht kinderen..........

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...