Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hang er toch gewoon een opticlimate in. Al dat gedoe met buisfans.... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rolleyes: ................ik dennk dat iedereen wel een opticlimate zou willen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ faraon.

 

Klopt helemaal :rolleyes:

 

Voor de rest ben ik tevreden alleen die afzuiging grrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een dp90 is een klein frutsel tentje, een groot uitgevallen propagator, (hence the name DP)

 

Ja buisafzuigers zijn kudt.. Ik heb een hele tijd lopen kutten met die kleine 125m3 afzuiger en het stilste kreeg ik hem door die afzuiger gewoon in een stuk geisoleerde slang te frotten, door de uitloop een meter of geisoleerde slang te geven dim je boel wel, maar hey horen zul je het altijd wel iets..

 

Wil je de boel echt een beetje rustig hebben en geen joekel van een afzuigkastt hebben koop dan een slakje van 250m3, dat ding kun je onderhand in een schoenendoos inbouwen, niet er wat noppenschuim aan de binnen kant in en voila silent as night... :rolleyes: De uitloop kun je het best dimmen door of een dure demper te kopen of er een te maken van kippegaas zoals hier. Maar koop gerust een paar meter van die geisoleerde slang, want dat scheelt een berg geluid waar je U tegen zegt.

 

You can make it as f**ng complicated as you please... :lol:

Edited by Bluebloomer

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook voor een box silent air gaan, het is vergelijkbaar met een softbox, het is een goedkope versie maar ik vind ze even goed als een softbox...

 

Hier heb je 1 van 250m3 het kost rond 119 euro https://www.growshoponline.nu/luchtbehandel...ent-air-250-m3/

 

 

 

Die Dp 90 vind ik leuk om er in te kweken, ik heb er 1 met 2 x 2 x55 watt, ik zet er 1 plant in , in een smart pot 11 liter, een scrog en voila, ik heb er wel een buisafzuiger in, ik heb die in de kelder dus het stoort mij niet echt, het lawaai....

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk dat is iets waar ik wat aan heb :rolleyes:

 

Wat heb ik daarbij nodig faraon kan men huidige filter daarop ?

 

Me setup die ik nu heb staat in mijn eerste post.

Sowieso als ik dit bestel dat ik nu wel geisoleerde slang derbij neem :lol:

 

Want ook de luchtverplaatsing lijkt op een boeing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die filter kan er ook in, ze hebben ook de zelfde flensmaten, ik raad je wel aan om een variac aan te schaffen en dan zal je zeker geen gebrom horen.....of een deftige fan controller

 

 

die 500M3 is maar 30 euro duurder voor ingeval je in de toekomst voor een grotere tent gaat...

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogmaals bedankt voor je info faraon :rolleyes:

 

Ja daar heb je ook een punt.

 

Met die 500 moet ik wel een ander filtertje halen he ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja toch wel en normaal bij die 250m3 ook eigenlijk maar als je die wat zachter zet met een fan controller zou het wel lukken......je kan even goed ook bij 123tuintechniek kijken daar verkopen ze een slakhuis in een mdf van 550M3 voor 117 euro dan heb je nog wat over voor een filter en is je budget goed besteed voor in de toekomst....als ik mij niet vergis kost een filter can lite bij 123tuintechniek van 425m3 rond de 56 euro....totaal komt het uit 173 euro mdf slakhuis 550m3+filter

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt ook het best.

 

Ik weet genoeg ga van de week effe shoppen :rolleyes:

 

Bedankt !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hang er toch gewoon een opticlimate in. Al dat gedoe met buisfans.... :lol:

 

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk zelf dat zon softbox 500 met sonoconnect en variac de beste optie is.

Maarja dan kom je volgens mij al snel rond de 300 eu ?

 

Kijk tis wel een inverstering waar ik ook wat in de toekomst wat aan kan hebben maarja :rolleyes:

 

 

Alle energie & geld wat je in je project stopt, betaald zich vaak dubbel en dwars terug. 1 ding heb ik wel geleerd sinds ik een beetje aan hobby ; goedkoop is duurkoop.... ofwel, bezuinig niet op materiaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt !

 

Dit bedoelde faraon ook dit heeft hij mij vanaf het begin af aan verteld.

 

Ik was een beetje eigenwijs en kocht een complete set;€

Niet dat ik niet tevreden ben alleen die afzuiging is gewoon bagger.

 

En dit voorspelde faraon ook :lol:

 

Ik laat wel weten als ik iets nieuws binnen heb :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gebruik je filter die je dan zou overhouden dan als inlaat filter heb je minder vlot last van beestje. hebbe gij ook ni da ding voor nixus aangaft!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja komt goed.

 

Alleen het laatste van die zin snap ik niet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja het gaat wel om een dp90 he :)

 

Ook voor mrmonke die zit ook in een dp90

 

 

Dan is zon setje een beetje teveel van het goede denk ik grow :)

 

Lees de onderste regel

Die 750 kan ook op een ds 60 als je de controler dan maar gebruikt

Ja met een hps erin werd het een beetje hol gezogen maar met tneon gong het prima ik gok dat de afzuiger toen op zon 20% steady bleef draaien

 

Maar Aleen je buis maakt nie uit wat voor een op die controller en je bent van de bron af

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...