Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Afghanistan.....taliban, heroine en KUSH baby.

Recommended Posts

Hasjies Smoker, thanks dude, ik keek zonet bij m`n gekortwiekte moeders, de nieuwe scheuten beginnen al te groeien, fascinerend overlevingsproces. ;)

 

Topshield, dank je, haha ongezond lekker ja, ik wacht enkel nog op de bloei, groeien doen ze nog wel, de grootste mag nog zo`n 10cm groeien, anders ben ik genoodzaakt weer geweld te gebruiken. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker vol Krasi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal zo eens even goed terug lezen maar man man man wat staat het er mooi egaal bij!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmo, zeker volle bak, en het wordt alleen maar voller :lol: :lol:

 

Achterlijke Harry, dat net is verdwenen, waar is dat net :) :D

 

Schitzo, het valt nog mee nu, en thanks man :lol:

 

Oppersmoker, Dank je, en of ze er zin aan hebben, ik zal het hieronder ff verbaliseren :o

 

 

Tussen-update-nieuwsflits.

 

Jawel, de zichtbare bloei is vandaag gespot ;)

Daar heb ik flink naar uitgekeken, iets waar ik eerder naar uitkeek, maar nu niet zo wenselijk meer is, strek :D

Het zit toch in de genetica, ik dacht alleen groei, maar vannacht is de boel wat gaan strekken.

Waar ik eerder toestemming gaf voor 15cm evt groei, ben ik nu van standpunt veranderd, geen groei meer aub. :lol:

Ik heb alle uitlopers een plet gegeven, en zal vanavond nog wat blad plukken om een lichte stilstand alsmede wat meer openheid in het gewas af te dwingen.

Ik heb iig antwoord gehad op de vraag, heeft de genetica strek? en hiervan geleerd, 4 weken voorgroei is een week teveel.

Wat overigens wel weer positief is voor een minder langer voorgroei, de strain heeft wel degelijk groeipotentie. ;)

 

 

Edit: dus 12/12 dag 11, zichtbare bloei dag 1.

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou de strek niet grotendeels te wijden zijn aan het al dichtgegroeide veld?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou kunnen, ook de warme (plant) nachttemperaturen, geen man overboord, het is geen onstopbare situatie of dat de planten bij het openen van de tent-rits de takken m`n gezicht inslaan.

Ik heb het gewoon gespot en nu dus zaak daarop te reageren.

Vandaag dmv pletten en bladplukken, evt. snoei ik de minder dikke takken weg bovenin.

Al denk ik niet dat het zover zal komen.

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze kunnen nog maar 1 kant op he ;)

 

hangt de lamp aan het plafond?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yess, tegen het dak, maar op 90cm van het gewas, dus nog niet rampzalig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk mee zodat ik hier kan zien wat ik kan verwachten ;)

 

Ben benieuwd (om te roken) naar de uruz heb der buiten bijna in verduister modus staan.

 

Had je al een tester? :) ;)

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yess, tegen het dak, maar op 90cm van het gewas, dus nog niet rampzalig.

 

 

ok dan. dan zijn de planten al hoger dan ik dacht of zijn de smartpots zo hoog?

 

opzich is het wel lekker als je een meter over had gehad wanneer je 2,40 breed wil verlichten, maar 80 is geen ramp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu wel PH ;)

 

Ik zit te denken om m`n huidige moeder, waar ik eind volgende week stekken van ga snijden ook buiten te zetten.

Ze heeft iig al een mooie kluit. :)

 

Jeice, de smartpots zijn wel 45cm hoog ( kan iets meer of minder zijn) ik kan altijd naar 1000watt dimmen, maar ik voorzie vooralsnog geen drastische problemen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hen nog maar eens 100 bladeren weggehaald, en.......beter, maar vol. ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo moet het zijn!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van nooit blad plukken naar elke dag handen vol. ;) dat is best een contrast. ;)

 

En mooi dat de zichtbare bloei er is, wel jammer als er opeens echte strek in komt. Ik denk ook dat het door het dichte bladerdek komt. Hier ook een enkel takje dat op het laatst zich een weg wurmt door de blaadjes erboven. Nou ja nu niet meer in elk geval.

 

Ik ben bang dat er toch nog wel wat groei komt. Maar wie weet als je de teugels flink aantrekt komt alles nog goed.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, yepz....vol genoeg :)

 

Leo, dat scheelt iig weer met oogsten, de helft van het blad is reeds geplukt ;)

 

DJ, haha ja vreemde gewaarwording, de strek komt eigenlijk op het tijdstip zoals die dat altijd doet, zo tegen de zichtbare bloei, het dichte bladerdek heeft daar zeker mee te maken, het is wat Jeice zegt, ze kunnen nog maar 1 kant op, upstairs.

Groeien zullen ze idd nog wel een beetje, liever niet maar ik weet er nochtans raad mee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat zo te zien wel lekker met die poeders.

 

gallery_30844_15662_3712561.jpg

Mooie background, kan zo standaard in Windows 9 ;)

 

Ik heb zelf ook veel strek mede doordat het te vol was. De grote bladeren zelf bleven ook strekken, het steeltje dus, om er bovenuit proberen te komen, waardoor ze uiteindelijk nog meer over toppen er naast gingen hangen. Had achteraf gezien veeel meer blad moeten verwijderen.

 

Succes met de bloei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sativied, geen lelijke background nee.

Blad strek heb ik nog niet gezien hier, zonet bij het aanspringen van de lamp wel weer gewone strek gezien.

De lamp zat er nog maar 80cm vanaf, ik heb via tie-tips 5cm gewonnen, en ben de hoogste uitlopers gaan knakken, heb ze goed omgeknakt en won daarbij weer zo`n 15cm, ik heb weer even speling. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dont worry komt goed,,,,,,,nice job !

Edited by hupla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Hups, idd komt allemaal wel goed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

12/12 dag 13, zichtbare bloei dag 2.

Max temp 29C, min temp 19,5C.

Max lv 71%, min lv 63%.

Tensio`s tussen de 210 en de 290Mbar.

 

Hoge lv, tis niet gek met dat weer buiten, hoge tensiowaarden, dit komt omdat ik een dagje water heb overgeslagen.

Zo hoopte ik icm m`n knakken gisteren wat minder groei/strek af te dwingen.

En.....dat is goed gelukt, er is na gisteren geen strek en weinig tot geen groei geweest.

Vanavond krijgen ze gewoon weer water, wellicht was de eenmalige impuls zelfs voordelig.

En ja, ik heb nog wat blad geplukt, (op de foto`s nog niet te zien) zeker weer tegen de 50, ik ga hier nu mee stoppen, er is nu genoeg openheid en er moet wel blad aan de plant blijven zitten. ;)

 

Foto`s dan.

 

Rechts in de tent.

 

gallery_30844_15662_5035141.jpg

 

Links in de tent.

 

gallery_30844_15662_6088532.jpg

 

In het midden.

 

gallery_30844_15662_5434276.jpg

 

Zichtbare prille bloei.

 

gallery_30844_15662_1388783.jpg

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat zo te zien erg goed Krasi!

 

Het veldje ziet er erg vlak uit,

hopen dat het ook zo blijft!

 

Blijf je volgen.

 

Gr Hs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...