Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
eddy ondo

Cocos blokken van d action

Recommended Posts

Ik zal eens opzoeken waar dat foetsiebah van gemaakt is.

Is gebakken Deense klei (door en door rood, dus niet zoals hydrokorrels) met een geweldige vochtzuigende werking (erg goed hoorbaar ook). Gebruik het al jaren, ook zonder de geur eerst te verwijderen, want dat zou van een natuurlijke plantaardige bron zijn. Waarschijnlijk het best te vergelijken met lavakorrels, maar het lijkt ook sterk op Seramis (waar ik geen ervaring mee heb). Het kost meen ik iets van 9 euro voor een zak van 18 of 20 liter, en dat scheelt nogal wat met Seramis. (edit: 7,95 voor 20 liter bij mijn dierenzaak Jumper)

Edited by Groen Gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vriendelijk dank, zocht mij een ongeluk maar kon de samenstelling niet vinden.

Ik ga dus wat minder spoelen , laatst lading 7 keer gewassen, mijn gootsteen vindt dat niet lekker.

Ben er ook tevreden mee en nhet geeft een leuk geluidje als ze water krijgen. Ik gebruik het nu voor al mijn planten. (Chillies enzo)

 

Ik geloof dat ik ook zoiets betaald heb. Geen idee wat perlite kost maar de gamma was verder weg dan de dierenwinkel dus kattegrit heeft gewonnen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zo'n blok voor mijn neus liggen:

 

10 liter oor 65 cent.

Letterlijk van de verpakking:

Ph waarde 5,6 -6,5

EC Laag < 0.7 ms/cm

Gewassen en bevat van nature mineralen en voedingsstoffen voor +/- 6weken. Geen kunstmatige meststoffen toegevoegd.

 

Ik ben er blij mee en heb geen er problemen mee.

Edited by mrWeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...