Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Tess

Indoor kweekje

Recommended Posts

Hoihoi,

 

Ik zit hier met een aantal vragen..

 

Vorig jaar voor het eerst een buitenkweekje gedaan (the church, greenhouse zaadjes). Allemaal prima verlopen en een mooie opbrengst weten te scoren, ook haast tot geen last gehad van toprot gelukkig.

 

Maar nu to the point: ik heb dit jaar niet de mogelijkheid om buiten wat neer te zetten en een guerilla zie ik ook niet zitten.. Nu weet ik dat sommige mensen hun plantjes gewoon in de vensterbank zetten. Hoe zit het dan met de opbrengst? Ik heb ook geen kamertje of mogelijkheid om een tentje neer te zetten dus vroeg me gewoon af of een plant ook daadwerkelijk wat opbrengt aan het einde van de rit achter het raam in de huiskamer?

 

Wie heeft hier ervaring mee?? :lol: :lol:

 

Groetjes Tesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

huiskamer zou ik niet doen, teveel licht in donkere periode. Tenzij een autoflower...

Wat er van komt...... zou er niet echt op hopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja een autoflower schoot ook al door m'n hoofd.. Maar ben niet zo'n fan van autoflowers. Mischien toch maar overwegen. Of een soort verduister techniek toepassen.

 

 

Bedankt greenpoison

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ergens een donker plekje hebt waar je ze kan zetten....

Het minpunt is natuurlijk wel dat glas niet alle UV stralen doorlaat.

 

Misschien wel een optie om een dp90 tentje te zetten met tneon 2x55W. 90cm x 60cm x 60cm (L x B x H). 2 tneon lampen sets (groei en bloei).

En hier dan een micro scrog kweekje in te doen zal je alle sinds betere kwaliteit en meer grammen hebben.

 

Hier is een linkje waar je zo'n tentje kan zien.

 

En welk soortje zou je neer zetten?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb wel een plekje waar ze donker kunnen staan, of anders zelf wat in elkaar knutselen om er overheen te plaatsen..

 

Zo'n tentje is ook wel erg leuk, maar het probleem is dat het niet bij mij thuis is maar bij m'n zus.. En ik heb geen idee wat ze daarvan zou vinden.

 

Soortje ben ik nog over aan het nadenken. Zijn zooooveel verschilende soortjes en zaadbanken. Maar een diesel of een cheese lijkt me wel erg leuk. Jij nog aanraders wat dat betreft?

 

thnxx :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zeker voor autoflower gaan. Maar denk niet dat je veel opbrengst hebt als je het voor de vensterbank zet. Mss in combinatie met spaarlampen??Vraag het mss het best aan je zus of je daar een tentje kan zetten.

 

Greets Ganja_Stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar spaarlampen erboven, zou kunnen.. Hoeveel watt zou je dan aanraden? Heb daar verder niet al te veel verstand van :tu En nog een bepaalde soort spaarlamp met een spectrum wat goed is??

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meeste spaarlampjes zitten aan de 2700K dus het bloeispectrum, het standaard gelige licht.

 

Action heeft af en toe een partijtje 18 watters liggen, dit zijn mooie lampjes daarvoor. Aansluiten door middel van een paar verhuisfittingen en wat tyraps en voila there is light..

 

Wil je een beetje van je plantje kunnen roken zou ik er toch wel 3 neerhangen, en dat hoeft niet eens zo technisch of ingewikkeld te zijn, met een kroonsteentje kun je 3 fittingen aan elkaar zitten en van alu folie of halve liter blikjes kun je hele mooie reflectors maken.. :tu

 

So just think like McGyver.. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...