Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Faraon08

Maastricht wil coffeeshops 3 maanden sluiten

Recommended Posts

Nou, Xtreme, als jij op je 65e een beetje gaat lopen trollen op wietforum dan ben je toch met afstand de grootste loser hier.

 

Volgens mij lul je trouwens gewoon uit je nek en ben je gewoon een lullig studentje, een lid van de JOVD-jugend wat denkt dat hij wat speciaals is omdat hij het vwo heeft afgemaakt en vind je het stoer om hier een beetje keet te schoppen.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand van 65 met een loopbaan in rechtspraak niet met betere argumenen kan komen en al bijna meteen vervalt in goedkope beledigingen.

Die klets over dure autos en je potjeslatijn past ook percies bij een studentenclub lullo.

 

Maar wat het ook is, het moge duidelijk zijn dat je geen enkel ander doel hebt dan hier een beetje mensen op te naaien.

Ik hoop dat Wazzup je dus ook z.s.m. van het forum schopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou nou niet meteen bannen, de beste man is ook al van JD verwijderd, blijft weinig over dan, al hebben sommige online shops wel een chatbox!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik snap dat niet. Als mij iemand niet aanstaat reageer ik op zijn kommentaar simpelweg niet. Waarom die botte taal?

 

gr, Zappie

 

 

1+, dat vind ik voor niets nodig....

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indeed, .. Dat is zo.

Als je achter de geraniums zit en de hele dag geen aandacht meer hebt krijg je zulke vertoningen.

 

Fijne pinksteren everyone

 

*

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou, Xtreme, als jij op je 65e een beetje gaat lopen trollen op wietforum dan ben je toch met afstand de grootste loser hier.

 

Volgens mij lul je trouwens gewoon uit je nek en ben je gewoon een lullig studentje, een lid van de JOVD-jugend wat denkt dat hij wat speciaals is omdat hij het vwo heeft afgemaakt en vind je het stoer om hier een beetje keet te schoppen.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand van 65 met een loopbaan in rechtspraak niet met betere argumenen kan komen en al bijna meteen vervalt in goedkope beledigingen.

Die klets over dure autos en je potjeslatijn past ook percies bij een studentenclub lullo.

 

Maar wat het ook is, het moge duidelijk zijn dat je geen enkel ander doel hebt dan hier een beetje mensen op te naaien.

Ik hoop dat Wazzup je dus ook z.s.m. van het forum schopt.

 

Het leuke van dit soort reacties is, dat ik me er niet nijdig over maak. Sterker nog, ik amuseer me er kostelijk over. Kun je me uitleggen wat er leuker is dan je te verwonderen in plaats van je te ergeren? Je vormt gewoon aan bron van amusement.

Overigens probeer ik niemand te beledigen.

Maar goed, ik vind het prima dat je me een "lullo" vindt. Vergeef me maar dat ik niet op soortgelijke wijze reageer. Veel beterschap toegewenst voor nu en in de toekomst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je doet het bewust he :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt Amnees. Hoe onbeschofter lieden zich richting mij richten, hoe vriendelijker mijn reacties worden. En dat "steekt", zoals blijkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, je bent in ieder geval Xtreme.

 

als ik je naam zie moet ik trouwens denken aan dat find-it spelletje bij de snackbar.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij DENK jij PERSOONLIJK binnen jouw kwabjes dat het ''steekt''

Echter is de realiteit anders, namelijk dat ik en e.e.a grotere lol hebben dan jou.

Beetje zinloos eigenlijk, bekijk het van de andere kant.. welk profijt heb je ervan ?

Ik vind dat je als '' wijs man '' toch enigsinds op menselijk vlak boven zulke dingetjes moet staan / c.q het laten voor wat het is ?! .. ;-)

En reacties zoals '' im ready for replies! '' daarmee haal je niet echt je gelijk, ook al heb je dat best vaak.

Daaruit concludeer ik eigenlijk dat iets jou ook steekt ..

Argumenteren is best toch, maar trek een keer een lijn, en denk pfff .. F.. you, end period..

Zoals ik nu.

 

Peace & Love , de mazzel :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal met u eens MrG......Dat deel van extrema snap ik eigenlijk ook niet zo goed. Ik vind u persoonlijk ook wel een wijze man, , om dat spelleke mee te spelen klikt niet echt met u persoonlijkheid of je lijd aan mani depressie, dat op elke moment wisselen je personaliteit constant af.....doe gewoonn niet mee aan dat spelleke....

 

en aan de andere kant vind ik spijtig dat wanneer er iemand oneens is over iemand zijn mening dat inneens een hele kudde mee doet aan " aanvallen" dan maken ze gewoon die persoon zwart op forum....zoals ingeval van extrema.....( hij is meestal respectfull, heeft zijn mening die veel niet uit staan maar dat is ook alles)

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat klopt Amnees. Hoe onbeschofter lieden zich richting mij richten, hoe vriendelijker mijn reacties worden. En dat "steekt", zoals blijkt.

 

Oh ja?

Daarom stel je zeker ,heel vriendelijk, twee posts geleden:

"Sommige mensen zijn nu eenmaal van nature losers en anderen hebben ambitie om van hun leven iets te maken en vrouw en kinderen iets te bieden."

 

Klets maar raak man

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes:

 

 

Nou, je bent in ieder geval Xtreme.

 

als ik je naam zie moet ik trouwens denken aan dat find-it spelletje bij de snackbar.

 

 

Dat spelletje ken ik nog, en hoor je ook zon joehoeee geluid, doet me ook denken aan iemand van hier :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, Xtreme doet net of die verstand heeft van bepaalde zaken, maar meestal zit die er naast.

Hij denkt dat freelance en zzp-er ook twee verschillende dingen zijn, terwijl de belastingdienst en de wet iets heel anders zeggen.

Maar laat hem in die waan.

 

Hij zal met Loser ook wel zichzelf bedoelen.

Want als je op een hobbyforum zo betweterig doet als hij kan je haast geen ambities hebben .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand in een manische toestand gedraagt zich sterk naar buiten gericht. Men uit zich wisselend uitgesproken opgewekt of erg prikkelbaar, is zeer ongeduldig en wordt snel boos. In ernstige gevallen kan er sprake zijn van hallucinaties of wanen. Bij vrijwel iedere lijder ontstaan er vroeg of laat conflicten met de omgeving.

 

(wiki) :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroeger hadden ze extreem rechts

hier op het forum is een nieuwe stroming ontstaan: Extreme Grootheidswaanzin

Edited by GroeneShizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites

To the beat with it, hip hop dont stop, kgooi t er lekker uit want anders kropiketop '' :rolleyes:

 

LoL .. Naja het is zo wel duidelijk eh hehe .. laten we er maar mee ophouden want volgens hem krijgt ie een harde dan dus dat wil ik ook nie op mn geweten hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waanzin heeft hij zeker niet.... :rolleyes: , hij weet goed genoeg wat hij zegt. Dat hij geen fans heeft dat is een ander ding

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tsja, misschien een EU-trol. Het goeie imago valt toch al in duigen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
To the beat with it, hip hop dont stop, kgooi t er lekker uit want anders kropiketop '' :rolleyes:

 

LoL .. Naja het is zo wel duidelijk eh hehe .. laten we er maar mee ophouden want volgens hem krijgt ie een harde dan dus dat wil ik ook nie op mn geweten hebben.

 

Een ieder heeft zo zijn seksuele geaardheid: als die bij jou optreedt in een dispuut, dan zij het zo. Overigens lijd ik niet aan jouw unieke seksuele onvolkomenheid. Beterschap toegewenst, maar heel ernstig lijkt me je aandoening niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, maar jou manische depressie , of geilheid op tegenkritiek heeft helaas niets van doen met mijn seksuele geaardheid, als dat jou visie/bevinding daarop rust, mag je toch echt enigsinds afvragen of je niet je eigen scenario/tegenscenario creert.

Daarintegen was mijn opmerking ietwat sarcastisch, maar toch humoristisch bedoeld.

Dat dat door jou anders opgevat word, en de manier hoe je erop reageerd moet je echt bij jezelf zoeken.

Verder vind ik je een gewoon aardige kerel en heb niks ''tegen'' je wellicht zie je dat ook anders ?

 

Mvg, MrG :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem mijn badinerende reacties maar voor wat ze waard zijn. Over 100 jaar weet niemand meer dat we geleefd hebben MrG, dat geldt voor mij, voor jou en verder voor een ieder die thans leeft, ongeacht dat sommigen achteraf bezien hun best hebben gedaan om iets van hun leven te maken en anderen zich daar niets aan gelegen hebben laten liggen.

 

"Je suis zero, vous etes zero, c'est pourquoi tout le monde est zero. Zero, plus zero, plus zero, fait zero."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onno voert een strijd tegen fatsoenlijke blowers/shophouders die hem niets hebben misdaan. Hij voert die strijd met stevige wapens: Sluiting, opsluiting, geldboetes - en gewapende, militaire hulp als het CDA haar zin krijgt.

 

"Vuile hond" zou ik niet zeggen - daarvoor hou ik teveel van honden. "Laffe rat", "hufter" en "nazi" zijn eerder mijn keuze.

 

Is dat een mening? Ja. Het is mijn mening dat iemand die zich verschuilt achter "befehl ist befehl" of "ich habe es nicht gewusst" een laffe rat, een hufter en een nazi is. Onno doet beide. Hij vraagt hardop "waarom houden mensen zich niet gewoon aan de wet!?" (Befehl ist befehl) en stelt "Het beleid werkt" (zodat hij volgende week kan zeggen: Ich habe es nicht gewusst). Dat zijn de feiten.

 

Als iemand mijn vrijheid en bezit bedreigd, zonder dat ik hem iets heb aangedaan, (zoals Onno en Ivo doen) dan neem ik het recht om ze uit te maken voor alles wat vies is. Wie is dan de klootzak: Ik met mijn woorden, of Onno met zijn gewapende politiemacht?

 

Misschien moet nog even vermeld worden dat de toevoeging "nazi" niet betekent dat Onno vroeger homo's of joden vergastte. Hem een "drol" noemen betekent ook niet dat hij uit iemand zijn reet komt. Het zijn scheldwoorden, waarmee we niet bedoelen dat Onno een drol of nazi is, maar dat hij net zo erg is als een drol of nazi. En dat is 'ie.

 

(Toevoeging: @Elmanito: "Leuk" artikeltje over de EU-trol. Mijn god, waar is de wereld toch mee bezig...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neem mijn badinerende reacties maar voor wat ze waard zijn. Over 100 jaar weet niemand meer dat we geleefd hebben MrG, dat geldt voor mij, voor jou en verder voor een ieder die thans leeft, ongeacht dat sommigen achteraf bezien hun best hebben gedaan om iets van hun leven te maken en anderen zich daar niets aan gelegen hebben laten liggen.

 

"Je suis zero, vous etes zero, c'est pourquoi tout le monde est zero. Zero, plus zero, plus zero, fait zero."

 

 

Dat was ik inderdaad nog vergeten te zeggen tegen je, thanks :lol: :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie zijn wel slecht in eindconclusies trekken.

 

MrG aan jou nog 1 keer het woord.

Xtreme aan jou nog 1 keer het woord.

 

Ik heb zelf niks zinnigs meer te zeggen, besef me net dat over 100 jaar niemand weet dat we geleefd hebben, waarom stop ik niet gewoon met leven, het heeft toch geen nut.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag voldoe ik aan deze uitdaging: apres nous le deluge. (vergeef me dat ik de accent aigu en accent grave voor op de "e" niet kon vinden).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...