Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Faraon08

Maastricht wil coffeeshops 3 maanden sluiten

Recommended Posts

MAASTRICHT -

 

De gemeente Maastricht wil de coffeeshops Mississippi en Kosbor voor drie maanden sluiten. Dat maakte de gemeente vrijdag bekend.

 

 

 

De politie viel beide coffeeshops afgelopen maandag en dinsdag binnen, arresteerde beheerders en personeelsleden en nam de handelsvoorraad softdrugs in beslag. In beide shops waren buitenlanders aanwezig, en in Limburg mag dat niet. De shops krijgen een week de tijd om zich tegen het voornemen van de gemeente te verweren. Daarna neemt de gemeente een definitief besluit.

 

De politie viel woensdag ook binnen bij de Smokey, maar de gemeente wacht nog op meer informatie over deze inval, aldus een woordvoerder van Maastricht.

 

 

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

willen ze dan ECHT dat we de wiet direct bij de gemeente kopen? we gingen toch de kant op van gemeentelijke kwekerijen die leveren aan de shops.. zo houden we weinig shops over als dit zo doorgaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies .. en dan gewoon 5 plantjes gelegaliseerd en klaar is kees. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Verkoop van aardappelschilmesjes is ook omhoog gegaan daarzo, coffeeshopeigenaren worden er nu al mee bedreigt.Vraag me af wat burgemeester Buttplug nog meer voor bullshit-bs-smiley-emoticon.gif in petto heeft :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn ze maf geworden daar? Dat wordt weer een rechtzaak die de gemeente gaat verliezen. Ik snap niet dat die knakker niet afgezet word door de gemeenteraad. Zou hij graag marokkaanse jongetjes doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat dit plannetje doorgaat, en dat er ENORM veel overlast word veroorzaakt, dat maastricht een nieuwe bronx word... en dat de popo's de boel niet meer in de hand kunnen houden...

 

Eens zien wat burgemeester nicht en minister van 'veiligheid' dan gaan doen.

 

Ik weet al wat de volgende stap word. De avondklok. En bij de volgende verkiezing kunnen die 2 flikkers opzouten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar drie coffeeshops sluiten terwijl ze allemaal aan buitenlanders verkocht hebben lijkt mij rechtsongelijkheid dus inderdaad kansloos bij de rechter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onno Hoes weet dat als de pleuris uitbreekt, zijn stad een hele dikke zak centen krijgt om stadswachten en andere petten in te huren.

Op papier ziet het er dan uit alsof de werkgelegenheid onder zijn bewind is gestegen.

Tevens vloeit er dan geld terug naar de middenstand.

 

Verbod op buitenlanders in shops is een zielige strohalm die Onno inzet om maar geld uit den haag te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is in mijn ogen zonneklaar dat de gemeente Maastricht (Onno Hoes) de drie procedures gaat winnen. (read my lips, na de uitspraak). De eerder verloren procedure ging ten onder aan een motiveringsgebrek met betrekking tot de strafmaat. Het i-criterium bleef als een paal overeind staan in de verloren procedure.

De gemeente kan simpelweg voor twee ankers gaan liggen: bestuurlijke handhaving of strafrechtelijke handhaving. Wat voor rechtsgang er verkozen wordt, is volstrekt irrelevant. Dat er gewonnen gaat worden door de gemeente is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.

Het is niet wijs om intelligente mensen (Onno Hoes) met een ander gedachtengoed als dom aan te merken en hem aan te vallen op zijn seksuele geaardheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij zal vast en zeker niet dom zijn, maar hij doet wel domme dingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees, Onno doet dingen die ons niet aanstaan. Wat hij doet vinden we dom. Maar dat is slechts een mening en geen feit. Ik vind een belastingtarief van 52 % over de top van een heel bescheiden inkomen ook dom, maar meer dan 90 % van de bevolking vindt dat alleszins gerechtvaardigd. Vandaar dat er mensen zijn die op de PvdA, SP of Groenlinks stemmen. Maar de stem van een loser is evenveel waard als de stem van iemand die wel ambities heeft.

Daar kan ik overigens best mee leven hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier rekende de kosbor en de miss en alle andere shops op.

Dit wilden ze juist nu kunnen ze via een strafproces weer naar de rechter.

En wij hebben t hier echt gehad met die vuile hond hij moet goed in z'n oren knopen

dat we hier in Maastricht doen wat wij willen altijd al gedaan.

 

Als het aan mij ligt hadden we hem net zo weggejaagd als khadaffi.

Maar t maakt niet uit dit probleem is te groot om opgelost te worden door onnozeltje.

Het gaat hier helemaal lekker na de klote dat ze elkaar maar afmaken hier op staat.

 

Ik vind het alleen maar mooi dat alle politie bezet is voor de wietpas problemen

laten ze de kwekerijen tenminste met rust.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tis niet slim wat hij nu aan het doen is.Hij had er voor kunnen zorgen zeker ook met zijn geaardheid (veel homo's houden ook van een jointje & andere genot van Dionysos) om van Maastricht een bruisende stad a la Amsterdam ervan te maken, maar ipv daarvan is het onder zijn bewind langzamerhand 1 groot rotzooitje aan het worden.De middenstand gaat echt niet meer geld verdienen door de extra stadswachten.De middenstand mogen zelf hun boontjes doppen, zolang ze hun hoofd boven water kunnen houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo dudes!

 

We zouden het tij letterlijk moeten keren.

Hier hebben we blijkbaar al de belangrijkste vraag voor de burgemeester van Maastricht op het forum gesteld.

Moet hij niet de coffeeshops toegankelijk houden voor niet-ingezeten, juist omdat hij de openbare orde moet handhaven?

En moet hij daarom niet juist het i-criterium naast zich leggen, net als sommigen van zijn collegae?

 

Een interessante vraag die ik graag door een rechter beantwoord zou zien.

Maar dan moeten de shops natuurlijk wel bezwaar maken en de burgemeester aanspreken op zijn hoofdtaak.

Als ze dan slim genoeg zijn om een schorsende werking aan te vragen voor de sluiting maatregel...

 

Maar waarschijnlijk hebben we daar niet genoeg wetboeken voor gelezen...

En kunnen we elkaar hier beter op het forum terecht wijzen...

 

Gr. BGS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zijn er maar bij drie shops invallen geweest?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier rekende de kosbor en de miss en alle andere shops op.

Dit wilden ze juist nu kunnen ze via een strafproces weer naar de rechter.

En wij hebben t hier echt gehad met die vuile hond hij moet goed in z'n oren knopen

dat we hier in Maastricht doen wat wij willen altijd al gedaan.

 

Als het aan mij ligt hadden we hem net zo weggejaagd als khadaffi.

Maar t maakt niet uit dit probleem is te groot om opgelost te worden door onnozeltje.

Het gaat hier helemaal lekker na de klote dat ze elkaar maar afmaken hier op staat.

 

Ik vind het alleen maar mooi dat alle politie bezet is voor de wietpas problemen

laten ze de kwekerijen tenminste met rust.

 

Je reactie vind ik onvolwassen. Wat is de toegevoegde waarde om een plaatselijk bestuurder een vuile hond te noemen? Een bestuursbesluit (van de raad of B&W) is rechtsgeldig tot het moment dat een hoger rechtsorgaan dat besluit onverbindend heeft verklaard.

Als je je onvrede wil ventileren, ga dan naar een openbare raadsvergadering en noem Hoes aldaar een vuile hond. Maar daar is wat meer lef voor nodig dan hier op dit forum anoniem de schreeuwlelijk uit te hangen.

Nu ben je voor mij een held op sokken. Zodra je in een raadsvergadering de zelfde toon aanslaat als hier op dit forum plaats ik je op een voetstuk.

Zie je niet in dat dit soort cris de coeur geen enkele waarde hebben en dat je je blameert?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ie toch ook? ( hij is niet de enige. Heleboel politici en bestuursleden denken alleen aan hun eigen reet.)

 

hij moedigt criminaliteit aan, zorgt ervoor dat Maastricht stukken minder veilig is, en blijft stug volhouden dat ie gelijk heeft...

Opstelten 2 ?

Zal wel iets met baantjes en extra centen te maken hebben.....

Edited by GroeneShizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schelden is een vorm om de eigen machteloosheid te ventileren. Bekijk het beleid van Hoes eens door een andere bril. Met "groot lef" heeft hij aangekondigd handhavend op te treden. Terug komen op dit standpunt leidt tot gezichtsverlies en verlies van geloofwaardigheid. Dat is dodelijk voor een bestuurlijke carriere.

De coffeeshops zijn de confrontatie aangegaan. (Tijdelijke) sluiting zal leiden tot een overlast veroorzakende straathandel met als gevolg nog meer weerstand -niet alleen bij de gebruikers maar ook bij de burgers- over dit beleid.

Straathandel, die een gat in de markt opvult, is niet uit te roeien: zodra er iemand wordt gepakt, staan anderen in rotten van drie gereed om de vrijgekomen wijk over te nemen.

Bestuurlijk raakt Hoes simpelweg het gezag kwijt: ook dat is dodelijk voor zijn reputatie. Iemand die vol overgave zijn eigen graf aan het graven is, hoef je niet uit te schelden.

Na ommekomst van zijn ambtsperiode wordt hij vermoedelijk op een zijspoor gezet. Er wordt een of ander goedbetaald "flutbaantje" in de luwte gecreeerd. Zijn ambities en zijn beoogd toekomstperspectief kan hij waarschijnlijk gewoon aan de wilgen hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Gaan mensen niet ventileren dmv schelden, dan kan je nog leuke dingen verwachten.Dat Onno zijn eigen graf aan het graven is, is langzamerhand steeds meer een feit aan het worden.Ben benieuwd hoe het lang het gaat duren voordat die een schop onder zijn reet krijgt. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er pijnlijker? Een vuile hond genoemd worden of een badinerend commentaar met een in vitriool gedoopte pen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben niet zo van de moeilijke woordjes & lange verhalen <_<

 

onno%20twittert%20wietpass.jpg

:tu

Edited by GroeneShizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou ik me beperken tot het lezen van de Story of de Viva. Die doen hun best om woorden van meer dan twee lettergrepen te vermijden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

" Amnees, Onno doet dingen die ons niet aanstaan. Wat hij doet vinden we dom. Maar dat is slechts een mening en geen feit. "

 

wat jij wilt Onno Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...