Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ogkush

30 tot 100% meer opbrengst en nooit geen rot meer

Recommended Posts

Heeft iemand toevallig nog een elektromagnetische aardpuls generator slingeren?

 

Er staan ook verwijzingen in het stuk naar wetenschappelijke rapporten waarin dit alles wordt onderbouwd.

 

Link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er al eerder over gehoord maar dit artikel wakkert opnieuw m'n interesse aan.

Toch maar eens een proefje doen :lol:

 

Thanks 4 Sharing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

das best interessant

heeft er iemand nog wat koperen buizen over van een meter of 4 ?:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind iik ook wel intresant !

 

testje waart!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb er nog 1 je kan hem huren via mijn holografische energiewereld die ook weer sub-hologrammen bevat dus gegarandeerd 100% extra opbrengst.

De huur periode is 70 dagen a32 euri per dag of we delen de opbrengst 25/50 :lol:

 

PM me maar wanneer je begint met je ronde want het kost mij wel wat voor bereiding in mijn holografische energiewereld want ik moet ook weer even zoeken naar mijn sub-hologrammen

Share this post


Link to post
Share on other sites

32euro per dag is een schijntje vtov 25% meedelen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er staan ook verwijzingen in het stuk naar wetenschappelijke rapporten waarin dit alles wordt onderbouwd.

Ik zie een -in slecht Nederlands geschreven- stukje van iemand die graag woorden als wetenschap, wetenschappers en wetenschappelijk gebruikt, maar waarin iedere verwijzing naar wetenschappelijke rapporten ontbreekt. Kun je de links ff posten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat weet ik Amnees maar via mijn sub-hologram kan ik ook meerdere kwekers bij staan :lol:

Ook jij kan mij voor dat schijntje in huren ik heb weer een paar sub-hologrammen gevonden

Share this post


Link to post
Share on other sites

regel voor 32euro/dag maar een huis :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar een pyramide van koper is dan toch eigenlijk een soort kooi van farraday

daar kan dan weer geen eletromagnetische straling doorheen komen

 

Hij ging naar de landbouwhogeschool en studeerde in 1999 af op een scriptie over de invloed van geluid, in het bijzonder van verschillende geluidsfrequenties op de groei van planten. Zijn afstudeerscriptie had de titel: ‘The Applications of Sound Waves in Agriculture for Pest Control and Plant Growth and Development’, wat je zo goed en kwaad in het Nederlands vertaald als: ‘De toepassing van geluidsgolven in de landbouw als pestcontrole en plantengroei en –ontwikkeling.’

 

het gaat dan ook meer over geluidsgolven dan over electriciteit

maar in zo een pyramide kan je dan weer geen radio golven ontvangen volgens mij :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
regel voor 32euro/dag maar een huis :lol:

Mag het een koepel zijn ipv een piramide??

Misschien heb ik wel een kamer voor je, en gratis een bezoekje van Buch :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

prettig gestoord gebruikt toch een soortgelijk apparaat of is dit weer iets anders? link

 

gallery_33809_15183_24269.jpg

 

hallo forum vrienden.

 

wat ze me verteld hebben ( of wijsgemaakt ) kan ook :lol: :D :D

dat het een apperaat is die een magnetis veld maakt om zich heen.

het is vaker gestest in de tuinbouw. in de vs

de goeie man, die dit ding ontwikkelt heeft of uitgevonden. heeft al in heel wat landen,

een pattent aangevraagt, dat hij er zo stelig er van overtuig is dat dit gaat werken.

ze hebben er ook al testen mee gedaan, en daaruit is gebleken, dat hij in een straal van

50x50 uit straalt. ze hebben de bio wave gestest. en het gewas wat in een straal van 50 meter

rond om de bio wave stond. dat er meer vrucht aan zat.

 

 

 

 

eigenlijk zou ik hem testen. in een ruimte wat op en af ging. twee de zelfde ruimtes zeg maar.

wat stabiel is.

maar wat ik gehoord heb zijn er een paar in nederland. en die mensen die hem hebben willen hem al

niet meer kwijt. wat hij zou doen, is de huidmondjes open maken. ( dat het proces allemaal wat sneller zou gaan.)

als ik wat verkeerts schrijf, dan moet hij of zij zich maar melden, en het verbeteren.

 

 

groetjes prettig.

 

Groeten Beaker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een nonsens weer.

Er is echt iets raars aan de hand op het forum.

Straks duikt Yomanda nog op.

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb je geen linkje naar dat topic ?

 

Staat er bij hoor :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het artikel nogal vaag, hoewel dat deels kan komen omdat ik het niet uitgelezen heb, tot het piramide-stuk.

ik vind het net wat teveel lijken op zoveel van die broodje aap-verhalen, combinatie van een sukje moderne wetenschap, met een paar termen die een deel van de lezers niet zal kennen(zoals tellurische, nou ken ik die term wel doordat ik het eens opzocht toen ik over earth-batteries aan het lezen was, maar anders had ik dat ook niet gweten)

in combinatie met een link naar een oude beschaving die de kennis ook al gehad zou hebben

 

ik ben benieuwd naar experimenten, maar ik ben nogal skeptisch

 

 

en als ik de koppen op de voorpagina van die site lees wordt ik nog wat skeptischer

Edited by zookaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Sceptisch he?

Ik zie niet hoe iemand nog enige twijfel kan hebben bij dit soort kul. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik pis gewoon op mijn planten, mooi groen en reuze toppen.

Kom op die pyramide hoax is allang door geprikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat was een apparaat om de bladhuidmondjes open te zetten, had niks met spint te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites
prettig gestoord gebruikt toch een soortgelijk apparaat of is dit weer iets anders? link

 

gallery_33809_15183_24269.jpg

 

hallo forum vrienden.

 

wat ze me verteld hebben ( of wijsgemaakt ) kan ook :lol: :D :D

dat het een apperaat is die een magnetis veld maakt om zich heen.

het is vaker gestest in de tuinbouw. in de vs

de goeie man, die dit ding ontwikkelt heeft of uitgevonden. heeft al in heel wat landen,

een pattent aangevraagt, dat hij er zo stelig er van overtuig is dat dit gaat werken.

ze hebben er ook al testen mee gedaan, en daaruit is gebleken, dat hij in een straal van

50x50 uit straalt. ze hebben de bio wave gestest. en het gewas wat in een straal van 50 meter

rond om de bio wave stond. dat er meer vrucht aan zat.

 

 

 

 

eigenlijk zou ik hem testen. in een ruimte wat op en af ging. twee de zelfde ruimtes zeg maar.

wat stabiel is.

maar wat ik gehoord heb zijn er een paar in nederland. en die mensen die hem hebben willen hem al

niet meer kwijt. wat hij zou doen, is de huidmondjes open maken. ( dat het proces allemaal wat sneller zou gaan.)

als ik wat verkeerts schrijf, dan moet hij of zij zich maar melden, en het verbeteren.

 

 

groetjes prettig.

 

Groeten Beaker :lol:

 

Me monke

 

Jij moet gewoon hetzelfde blijven doen.

 

En op de zijlijn blijven kijken, en roepen, dat alles onzin is.

 

Gr prettig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg niet dat alles onzin is.

Ik zeg dat dit onzin is: Link

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb je geen linkje naar dat topic ?

 

Staat er bij hoor :lol:

 

ik zie het ja , na 19.30 uur ben ik onder invloed dus dan zie ik niet alles meteen meer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...