Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
leila

Zijn jullie ervaringen t zelfde met sj tentjes...

Recommended Posts

Hey

 

Zijn jullie ervaringen het zelfde als wat k heb..Heb mijn dr90 nu een tijdje, kwam er al gauw achter dat t lekbakzeil niet waterdicht is dus gebruik k een afwasmachine lekbak om t water in t tentje te houden maar nu dit..

 

gallery_31516_12732_115213.jpg

 

gallery_31516_12732_79852.jpg

 

gallery_31516_12732_137099.jpg

 

De lekbak

 

Echt ideaal!<

 

 

gallery_31516_12732_7070.jpg

 

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damm, dat tentje ziet er verkracht uit..

 

Heb zelf ook een DR90 en bij mij is de lekbadzeil gewoon waterdicht en de balkjes glimmen nog gewoon.

 

Mischien heb je een neppe ofzo? Of je doet er rare dingen mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dr240 die k heb heeft t zelfde. K kweek erin en af en toe rook k een jointje in mijn tentje samen met mijn kleintjes...

T kan dat k een neppe heb maar dat betekent dat 2 verschillende growshops mij een nep tentje hebben verkocht. waarvan eu growshop en die ander kan k me niet meer heugen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee denk ook niet dat t zin heeft. Dit topic was vooral bedoelt om te waarschuwen voor diegene die van plan zijn om een tentje aan te schaffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mss toch s polsen bij hun, mss krijg je wel n nieuwe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik persoonlijk zou nooit zon tent kopen,...de markt is verziekt door Nep en

de prijzen/winsten gaan vaak minstens een keer over de kop,...voor wat tentzeil met stangen

 

 

TIP

 

Ik raad iedere beginnende kweker aan (indien je handig bent en kijk anders eens rond in de sectie De Bouwdoos)

zet zelf een kast in elkaar en leer tevens een hoop over

het klimaat en benodigde rand apparatuur bij het ontwerpen, inmeten, en bouwen van de kast.

 

 

 

Daarbij wordt de hele eigen kweek beleving een stuk intenser dan bij vlug vlug een tentje kopen :D

 

:lol:

 

 

PS: Let Op,..veiligheid staat voorop. :lol:

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon the green room kopen! 28mm allu buizen en oersterk en degelijk. Ik pak nooit meer een sj behalve intense lijn maar daar betaal je dan ook DIK voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelfde hiero, 240w roest, niet goed passende buizen voor lamp en filter, lekbak die zijn naam eer aan doet hij lekt, her en der gaatjes, en de rits maakt een pokkeherrie als je hem dicht doet :S ik heb ook een 1mtr super box mylar, die is ouder maar in veel betere staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de maten klopt ook geen kut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gewoon the green room kopen! 28mm allu buizen en oersterk en degelijk. Ik pak nooit meer een sj behalve intense lijn maar daar betaal je dan ook DIK voor.

 

greenroom schijnt stuk beter te zijn kwa ritsen hoorde ik, daar kan SJ nog wel wat aan verbeteren die ritsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje roest.. en een Lek onderzeil.. Ach, ga maar is een hok timmeren voor 120x240x200, en dan snel moeten verkassen...

 

Alles heeft ze voor en ze na. En ook de fabrikant moet nog heel wat leren.

 

 

Kweekse.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not cool.

Maar het is a llemaal verchroomd dacht ik dus als je niet krast dan zou het niet moeten roesten toch?

 

Mijne zien er na 4 maanden nog uit als nieuw, die ik kan zien in elkgeval.

Over een weekje gaat de DWC bak o p de schop dus dan kan ik eventueel kijken of er iets is beschadigd in de tent.

Ik zal dan ook de uiteinden die in de plastic connectors zitten checken.

 

Je kan evt nieuwe pijpen kopen, ik heb zelf 1 nieuwe gekocht (aluminium) om een twee buizen in de lengte te hebben om dingen aan te hangen.

Daar heb ik wel de vericale voor opgeofferd.

 

Misschien komt die 240 gewoon uit een kut fabriek?

Edited by MrMonkE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rvs/gegalvaniseerdmetaal dat roest heb je toch echt zelf fout gedaan met je voeding

Rvs roest van zout water

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF,..... ik ken iemand die redelijk veel tenten verkoopt (tussen de 10 en 20 per week in verschillende maten).

Ik heb hem nog nooit over dit probleem gehoord, welk merk dan ook.

 

Maar het feit dat er meerdere forumleden dit beamen, betekend dat het geen bullshit is. Echt vaag hoor.

Zou toch een contact met de leverancier opnemen.

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

k blijf een voorstander van hokken bouwen en ja als je snel moet verkassen s t lastiger..nou als k al snel moet verkassen is een hok ook zo opgeruimd en hoevaak gebeurt het nou dat er vantevoren wordt aangegeven dat de blauwpetten aan de deur komen? en als ze er staan is het toch al te laat ook met je tentje

 

Daarbij als k in mn huis zo n opvallende tent neerzet en gewoon mensen over de vloer heb verklaar dan maar eens waar dat ding voor is als k een hok in een kamer zet

kan k daarnaast gewoon zitten met mensen zonder dat ze ook maar t idee hebben dat r achter dat muurtje wat gebeurt..

dus ja voor mij alleen maar een hok vind het zelf ook veel gemakkelijker werken alle wanden zijn te gebruiken om spullen aan/tegen of optehangen en ga zomaar door

 

 

Daarnaast een goed hok hoef je niet aftebreken apparatuur eruit stretcher erin swing aan t plafond hangen en je hebt je eigen sm kamer en das niet verboden :lol: :lol:

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...