Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Tillion

Europa op z'n best regulatie van zaden.

Recommended Posts

http://www.avaaz.org/en/petition/We_dont_a...eds_EU/?cmBHcab

 

EU is preparing legislation that will make it illegal to grow crops that are not on a list of approved seeds? A list that currently 60% dominated by big corporations like Monsanto, AstraZenecar and others? The pros list are basically only hybrids - which means that you can not take next year's seed from his crop. Furthermore, it will not only be forbidden to sell other seeds than those already mentioned, but also to grow. "File sharing" in the area of seeds will become a criminal act. This means that people be even less able to influence what you eat, when you can not even decide what to grow. It also means that the varieties that are historically interesting will disappear, even varieties that can withstand our climate.

 

lang leve de Europese unie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als t inderdaad zo zwart is als men doet geloven, dan komt het er volgens mij niet doorheen. En... mocht t toch zover komen, dan wil ik wel eens zien wat ze gaan doen om t tegen te gaan.

Serieus, hier wordt je toch extremistisch van of niet? Ik ben benieuwd hoeveel "daders" dan flippen.

 

Wat ik dan weer mis, en dat zet me dus aan t twijfelen, is enige referentie naar de bron binnen de EU officiele site(s).

Dan moet ik alweer zelf gaan zoeken. Als ze zo serieus zijn, waarom tonen ze dan niet gelijk met dikke letters de bron erbij?

 

Of mis ik nu wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de reacties op gestoorde EU uitlatingen worden geregistreerd.

Aan de hand van deze data wordt nieuw beleid , en nieuwe media info geschreven.

Net zolang we murw zijn , en te gepamperd zijn om nog op het idee te komen een revolutie te organiseren.

 

in het engels is daar een mooi woord voor

 

Sheeple

 

en sheeple krijg je niet wakker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als al die ''sheeple'' zoals jij ze zo mooi noemt, ook maar enig idee hebben wat monsanto bedrijfjes met de volksgezondheid doen, dan kwam er een grote opstand.

 

Maarja veel mensen hebben de ''lekker makkelijk'' instelling. Alles is toch al voor ons geregeld en licht kant en klaar in de supermarkt. Dus waarom zouden we ons gaan afvragen waar ons eten vandaan komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Conspiracy Theorists worden al decennia lang in het kaartenbakje van de gekkies gedouwd.

 

Samenzweringen worden bijvoordbaat niet geloofd.

 

Mensen vinden het te eng te realiseren dat de staat hen vanaf geboorte af aan al manipuleert.

Wakker worden doet dan pijn , en de angst schermen mensen zich liever voor af.

 

Er wordt snel vergeten dat de geschiedenis vol zit met gebeurtenissen die eigenlijk aangeven dat de heersende klasse ons als insecten ziet.

We zijn te comfortabel, te papperig , te gezapig.

 

Natuurlijk kunnen we niet alles doorhebben wat er gelogen wordt tegen ons, maar er zijn genoeg bewijzen waar we uit af kunnen leiden wat de rose draad is in het verhaal.

Elk "sheeple" is in het bezit van een toegang tot internet , of kan zo een bibliotheek inlopen en google aan het werk zetten.

Maar weinigen stellen de juiste vragen.

De meesten geloven blind wat de grote media hen vertellen, maar zelfs de media maken grote fouten..

 

Sheeple zijn in een diepe slaap.

( de kennis die ik heb van mind control programmas en het versplinteren van geest leidt ertoe dat ik kan herkennen welk programma sommige mensen "" in opgesloten zitten".

Hun mentale gevangenis is steentje voor steentje opgebouwd met gebeurtenissen die de geest vervormen.

Rare tv shows, angstige emoties van mensen uit dezelfde "peer group", vooroordelen, en "zogenaamd gezond verstand"( aangeleerd fatsoen.); alles wat mensen meemaken loopt de kans ingekleurd te zijndoor mensen die er gewin uit trekken.)

 

er is maar een oplossing.

Word mindful, wordt wakker.

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...