Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hey

 

ik ben nog maar pas lid van dit forum. Ik heb vorig jaar een Guerilla kweekje gedaan met wat AF, dit jaar hoop ik het wat groter aan te pakken. daarom heb ik al enkele zaadjes te ontkiemen gelegt:

-2x easy sativa

-2x purple maroc

-2x white widow

-2x sweet cheese (hiervan ga ik er nog 2 zetten als deze klaar zijn)

 

dit gaat hoogst waarschijnlijk een biologische kweek worden door ze enkel compost en kippenmest te geven.

misschien ga ik een paar van de sweet cheese AF soort van scroggen dmv lst om de resultaten te vergelijken met normale kweek methode.

zo dat was het voorlopig, binnenkort als de plantjes boven de grond komen zal ik enkele foto's toevoegen.

 

groetjes BP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je verduisteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik ga niet verduisteren, de easy sativa en purple maroc zouden rond eins September moeten afgebloeid zijn, dit zijn echte buiten soorten en zouden dus schimmel bestendig moeten zijn. De white widow gaat misschien wel een probleem worden, maar als echt nodig is kan ik deze in de serre zetten rond half of eind september.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum en veel outdoorplezier dit jaar.

 

Mooi dat je vroege soortjes hebt gekozen als je niet verduisterd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe is je guerrillakweekje met auto's afgelopen?Welke soortjes had je gezet?

 

Veel geluk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had 3x Aurora Borealis hiervan heb ik een kleine 30gr vanaf gehaalt, nogal weinig vond ik maar het was wel een heerlijk wietje qua smaak erg fris en erg zacht om te roken. Het was niet egt van superkwaliteit maar voor een buitenkweekje was het zeker niet slecht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah,al doende leert men he :lol:

En wie het kleine niet eert... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_37079_15627_424029.jpg

Dat is al de eerste sweet cheese die zijn hoofdje boven het zand steekt.

gallery_37079_15627_1154417.jpg

En dit zijn de andere zaadjes die net ingepland zijn. Enkel nog een WW en SC zaadje laat op zich wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet je die 's nachts binnen of blijven ze al buiten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zullen nog enige tijd zowel dag en nacht lekker warm in de serre staan, tenzij het 's nachts echt te koud word dan zet ik ze binnen aan de raam zodat ze toch nog van de vroege ochtend zon kunnen genieten voordat ze terug naar de serre gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn ondertussen allemaal stilletjes aan boven de grond aan het komen, de sweet cheese is zijn voorsprong aan het vergroten en is nu al enkeke centimetertjes groot. Jammer genoeg lijkt het er op dat 2 andere sweet cheese en een white widow zaadje niet ontkiemen. Ik wacht nog even af maar heb toch alvast de 2 laatste sweet cheese zaadjes aan het ontkiemen laten beginnen, hopelijk met meer succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_37079_15627_1226542.jpg

Hier een fotootje van alle plantjes die net boven de grond zijn.

gallery_37079_15627_26383.jpg

En dan hier een foto van de tot nu toe enigste sweet cheese die overblijft.

Als de SC zaadjes morgen nog geen blijk tonen van ontkiemen ziet het ernaar uit dat ik een paar nieuwe AF zaadjes ga halen bij de OE aangezien ik morgen toch nog eens in Maastricht ben.

 

Misschien heeft iemand nog ervaring gehad met een AF soortje dat je zeker zou aanraden? Anders wordt het terug de Aurora Borealis die ik vorig jaar ook gezet heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_37079_15627_660781.jpg

Nog eens een update, ze zijn nu allemaal enkele centimeters groot. Het lijkt er wel op dat ze een beetje strekke door het slechte weer van de laatste dagen.vrijdag heb ik mijn nieuwe zaadjes, een ak49 AF en een northernlights AF, al te ontkiemwn gelegt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De AF zaadjes willen dit jaar jammer genoeg niet ontkiemen. We zullen het moeten doen met 1 SC en de 5 andere grote planten

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_37079_15627_886182.jpg

Een mooie namiddag in de zon zal ze zeker geen kwaad doen :tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_37079_15627_269881.jpg

Omdat het buiten net iets te koud is staan ze momenteel maar binnen op de vensterbank.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_37079_15627_977173.jpg

Geduld loont dan toch, al had ik ze opgegeven is er toch nog een AF boven de grond gekomen.

gallery_37079_15627_1154222.jpg

De andere genieten duidelijk van het lekker warme weer en de zon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflowers ontkiemen heel erg traag, maar voor de rest doen ze het altijd prima! :lol:

 

Je kunt ook wel zeggen dat ze vrij moeilijk te ontkiemen zijn, maar dat scheelt per methode..

Bij mij mislukt het direct in de pot met grond planten voor 90%, maar tussen vochtige wattenschijfjes is het 99% succes :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat weet ik nu dan ook weer. Jammer genoeg te laat maar toch bedankt voor de tip :rolleyes:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog maar eens een paar foto's.

 

gallery_37079_15627_275227.jpg

 

Een plantje, een white widow, staat achter op de ander, ze is duidelijk kleiner en begint nu pas zn 2e set bladeren te groeien. Deze bladeren lijken ook misvormt te zijn.

 

gallery_37079_15627_218992.jpg

 

gallery_37079_15627_496884.jpg

 

Heeft iemand misschien een idee hoe dit komt en of het nog voor problemen kan zorgen of dat het zichzelf wel oplost?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met dat kleine White Widowtje, kan het allemaal nog goedkomen, sommige zijn wat later of doen er wat langer over en als ik misvormde eerste blaadjes heb, komt daar meestal een triploide of een andere mooie dame uit, even geduld en je weet het.

 

Tevens zou ik de andere plantjes naar de definitieve pot doen en dieper in de aarde zetten.

 

Nu nog wat zon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze komen in volle grond te staan en als ik ze nu omplant naar een grotere pot kan ik ze niet meer binnen zetten. Maar als ik ze omplant zal ik ze zeker wat dieper inplanten aangezien ze nogal gestrekt zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog maar eens wat foto's, vandaag scheen de zon nog eens dus hebben ze lekker buiten gestaan. Het ijzeren frame is zodat ze niet omwaaie, maar het gaat misschien ook diene om 1 AF erin te LST'en. Het is duidelijk dat ze erg gestrekt zijn. Een lekkere brandnetelthee staat op het moment te trekken en die zullen ze vanaf volgende week krijgen.

gallery_37079_15627_1341498.jpg

In het kader.

gallery_37079_15627_424115.jpg

Uit het kader.

gallery_37079_15627_943695.jpg

En nog eentje van de misvormde WW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze lijken behoorlijk nat te staan ,

 

ook zal ik je potten tot de rand vullen , of ze snel uitplanten en wat dieper ingraven ... dus niet te lang mee wachten

 

Succes

 

gr dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ze net water gegeven en de potten hebk ook al tot de rand gevuld ondertussen. Deze week ga ik ze nog in grotere potten planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...