Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
donnm

vergeten de gloei lamp uit te zetten:(

Recommended Posts

ik ben vergeten me gloei lamp uit zetten dus nu hebben ze 24 uur licht gehad en ik zit al in bloei week 5 is dit heel erg of niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de normale manier de draad weer oppakken en hopen dat ze geen afwijkend gedrag laten zien :whip:

Waarom koop je geen tijdschakelaar? Scheelt veel gedoe en dit soort narigheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gebruik maken van een tijdklokje of een compleet schakelkastje zou dit in elk geval moeten voorkomen. Ook ben ik wel benieuwd naar je "gloeilamp"

 

Verder kun je weinig anders doen dan gewoon verder draaien, ik denk dat het wel mee zal vallen, beetje afhankelijk van het soort, en fem of niet.

Feminised kan wat gevoeliger zijn voor misstapjes.

 

Succes ermee.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker old school de lamp zelf in de stekker steken. :whip:

 

Respect als je het kan, heb het zelf ook eens een tijdje geprobeerd, maar kwam echt niet goed.

 

Gewoon schakelkastje aanschaffen. :wOOt

 

waarschijnlijk komt het wel goed, al is er wel kans op hermas

Edited by get in the ganjabus

Share this post


Link to post
Share on other sites

als jij echt met een 'gloeilamp' kweekt dan komt dat waarschijnlijk niet meer zo goed want gloeilampen geven niet genoeg lumen en hebben een verkeerd spectrum bovendien worden ze veel te warm ! kan je wat specs geven over die lamp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Och je hebt kans dat ze even een doorschieter maken qua groei maar als je verder het normale schema hanteerd no problem

 

Ik weet dat die analoge klokken zuigen als een zuurstok, en een fatsoendelijk digitaal klokje is al snel 20-30 pleuro, maar de Blokker en de Kwantum hebben digitale klokjes voor nog geen 10 pleuro. Dus echt de moeite waard, voor een joet zit je goed zeg ik maar.. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...