Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sssst...!

Helikopters

Recommended Posts

Vd week vloog er weer 1 over.... Komt wel vaker voor. Valt een 600 watt in een DR120 op voor die IR camera's van ze? Tent staat vrij van de wanden. Wel op zolder..... Afvoer via de schoorsteen.

 

Weet iemand of je online een politiescanner of zo kan checken?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan beter snel alles uit zetten als ze over vliegen !

 

Waarschijnlijk hebben ze je nu al ontdekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gast maak je niet druk man, 1 lampje niets te zien. Die helikopters zijn ook een mythe dus chill.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een elektrische oven maakt ff meer warmte dan 2 x 600 watt in een kledingkast.

toch heb ik nog nooit een agen in mijn keuken gehad...

 

een cv maakt makkelijk 2.5 kilowatt...

ook nog geen problemen met die hitte gehad..

 

 

 

 

snappie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je de helikopter app nog niet geïnstalleerd dan?

 

vind het wel handig, kan precies zien waar ze aan het zoeken zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice,

Werkt perfect na die update :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i phone? nooit problemen gehad op de bb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je naast het vliegveld woont dan vliegen er pas een lading helikopters over je huis.

Als deze helikopters actief op zoek zijn naar kwekerijen dan zit er een dikke kans in dat ze eerder naar die plantage gaan bij jouw om de hoek.

Met de simpele reden dat er daar 20 lampjes hangen 1 lamp lijkt mij de moeite niet waard. Weet je wat het kost om een helikopter te laten vliegen ?

 

Er is wel een andere helikopter die je van mij uit de lucht mag schieten :whip: De cannabis sniffer !

 

http://www.youtube.com/watch?v=lgCqGC6iIhc

Edited by ricop2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las laatst nog ergens dat het allemaal fake was. Zou me ook niks verbazen, gisteren rond 02.00 vloog hier een heli rond. Echt vervelend als het gaat om geluidsoverlast, hij bleef maar rond vliegen. Ik maar denken dat ze achter de wiettelers aanzitten. Dus niet, een kwartier later hoorde ik sirenes etc bleek om een overval te gaan. De heli zocht de dader.

 

Ik zou zeggen als jij thuis je kweekruimte echt goed isoleert, en de uitgezogen lucht van je hokkie koelt dan kunnen ze je nooit zien. Ze doen het wel maar ik denk niet zo random, misschien als er ergens een klacht komt ofzo. Maarjah als ik het zo bekijk de meeste worden altijd gepakt na een tip of water/geluid overlast. Als jij de boel goed isoleert, goede filters gebruikt om de stank weg te halen dan zit je zowel goed. En natuurlijk niks over je groene hobby vertellen aan je matties.

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb je de helikopter app nog niet geïnstalleerd dan?

 

vind het wel handig, kan precies zien waar ze aan het zoeken zijn

 

Ja die ap heb ik al.

Alleen vind ik het twitter account van die gasten die de heli's 24/7 volgen beter. Daar was op te lezen dat ze achter een inbreker aan zaten :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb daar geen app voor nodig, een van de piloten is mijn broer en die belt me wanneer ze gaan vliegen om kwekerijen op te sporen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wanneer jou broer opstijgt gaat er bij ons al een alarm af, dus weet niet wat je makkelijker vind

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whip:

 

 

 

 

De propaganda techniek van de blauwe heeft tenminste op 1 iemand effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me gewoon af.....wat ze zien als je zo klein schalig bezig bent. Mijn zonnenbank geeft veel meer warmte af dan het kleine tentje. Dat er nog geen foto's op het net zijn hoe zoiets van bovenaf er uit kan zien... Dat die grote hokken opvallen....tja dat is logisch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er bij mij iets op de radar komt gaan onmiddelijk alle lampen uit en stopt de ventilator

Hebben jullie geen radar op je dak ofzo? :whip:

 

 

@Prutsertje die zei: "een van de piloten is mijn broer en die belt me wanneer ze gaan vliegen om kwekerijen op te sporen."

 

Met het blootgeven van dit soort specifieke informatie kun je beter gelijk je tent opdoeken :wOOt

Edited by MrMonkE

Share this post


Link to post
Share on other sites
i phone? nooit problemen gehad op de bb.

 

Nee,Android.............werkt perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als er bij mij iets op de radar komt gaan onmiddelijk alle lampen uit en stopt de ventilator

Hebben jullie geen radar op je dak ofzo? :whip:

 

 

@Prutsertje die zei: "een van de piloten is mijn broer en die belt me wanneer ze gaan vliegen om kwekerijen op te sporen."

 

Met het blootgeven van dit soort specifieke informatie kun je beter gelijk je tent opdoeken :wOOt

 

Ik heb geen tent, wel een caravan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaaaaaaaa.............................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry gasten mijn fout. Ik was in de veronderstelling dat dit een serieus forum was.

 

Sluit dit topic maar mod.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb geen tent, wel een caravan.

 

 

ja dat is wel heeel serieus....

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Sorry gasten mijn fout. Ik was in de veronderstelling dat dit een serieus forum was.

 

Sluit dit topic maar mod.''

 

 

:wOOt

 

doei :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet huilie doen.. :wOOt

 

FLIR :whip:

Forward Looking Infrared Radar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorry gasten mijn fout. Ik was in de veronderstelling dat dit een serieus forum was.

 

Sluit dit topic maar mod.

:whip: :wOOt B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik huur altyd appartementjes bij bellevilla

.s nachts lampje aan dan vliegen ze niet .

en nooit paranoia worden want dan is je kwekerij gewoon te groot en trek je het niet in je mind .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prutsers zijn jullie met de heli app en broer is piloot.

 

Ik heb lampen die geschakeld staan mey de kerosinepomp van de wietheli. Zodra dat ding gestart word floepen hier de lampen uit. Ben nu bezig met telepatische lampen, die gaan half vermogen draaien zodra oom agent aan een inval denkt.

 

Kost wat maar dan heb je ook wat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...