Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Feniks

Elke avond een joint?

Recommended Posts

denk dat het niet zo heeeeel veel uit maakt, en dan nog, je smoked toch elke avond dus het maakt niet uit. zo gauw je stopt kan je hooguit 1 of 2 weekjes slecht slapen en dan herstelt het wel...

 

Ik denk dat ±3 dagen al genoeg zijn, ik ben net trug van een weekje tsjechië en ik ging daar bewust niet blowen, ik heb de eerste 3 nachten moeilijk kunnen slapen maar de dagen daarna ging het perfect, het niet-blowen viel best wel mee.

Net me 3 eerste jointjes van de week op en ik ben helemaal van de kaart. :whistling Mijn advies: wordt je op den duur minder wazig van je jointjes, stop een weekje. (Geldt ook voor de jointjes voor het slapen gaan.) Het lijkt moeilijk maar het lukt prima :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
gewoon meer in je joint stoppen is toch nie zon probleem

 

Tja, dat gaat ook meer geld kosten :whistling , maar ik heb gemerkt dat ik nu maar 1 joint nodig heb om stoned te worden terwijl ik er 2 weken geleden 4 moest roken om wazig te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik deed ook iedere avond één en ben daar van afgestapt. Ik werd geestelijk verslaafd en na een tijd krijg je constant dunne ogen overdag, je kan moeilijk uit je bed, bent wat suf en lui. Als ik stopte met het dagelijks te doen kreeg ik zoals de meeste blowers slapeloosheid, je geraakt dan niet meer in slaap zonder joint, vandaar dat velen dat gebruiken als 'slaapmutsje'.

Het enige waar je dan naar uitkijkt is het roken van die joint. Nu dat is persoonlijk maar het lijkt me beter eens een dag tussen te laten al was het maar om te tonen dat je niet verslaafd bent. Hoe minder je het doet, hoe meer je ervan geniet vind ik omdat het exclusief blijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zo'n beetje mijn hele vakantie elke dag een blowtje gerookt (sommige dagen zelfs twee). En merkte dat ik dan nogal suf en futloos ervan werd, dus ben ik ermee gestopt. Ok ok.. heeft er ook wel mee te maken dat me ouders ook gestopt zijn met roken :whistling

 

Hou het nu bij een beetje wietin een waterpijpje voor in het weekend :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind persoonlijk als je elke avond een jointje rookte, op lange termijn veel minder droomt. Of als je heel stoned in je nest kruipt, vrij freaky droomt. Toen we eens op nen avond serieus geket hadden en veel racespelletjes hadden gespeelt, ben ik int slaap gevallen op het toilet, tis te zeggen nen halve slaaptoestand hazo, en ik was de helen tijd aan het dromen dat ik aan het racen was. Kwas wel zwaar weg toen. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook welles freaky dromen na jointjes voor het slapen gaan maar dat vink wel grappig. :whistling Maar ben nog nooit erges in slaap gevallen of outgegaan en daarna een droom gehad over wat ik eerder die avond gedaan heb. :whistling

 

Toch best ziek, lijkt me wel vreemd om een keer mee te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gister toch maar weer een beetje gerookt en heb echt superwazig gedroomt , vind t gewoon leuk. maar nadeel is dat ik weer opnieuw kan beginne met mijn slapeloze nachten ( was vorige week gestopt)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik deed ook iedere avond één en ben daar van afgestapt. Ik werd geestelijk verslaafd en na een tijd krijg je constant dunne ogen overdag, je kan moeilijk uit je bed, bent wat suf en lui. Als ik stopte met het dagelijks te doen kreeg ik zoals de meeste blowers slapeloosheid, je geraakt dan niet meer in slaap zonder joint, vandaar dat velen dat gebruiken als 'slaapmutsje'.

Het enige waar je dan naar uitkijkt is het roken van die joint. Nu dat is persoonlijk maar het lijkt me beter eens een dag tussen te laten al was het maar om te tonen dat je niet verslaafd bent. Hoe minder je het doet, hoe meer je ervan geniet vind ik omdat het exclusief blijft.

Jij hebt helemaal gelijk. Ik denk er precies hetzelfde over.

 

Ik probeer het ook zo aan te pakken,

 

Het is alleen zo moeilijk.. het heeft bij mij volgensmij zeker te maken met de nicotine-verslaving.

 

Ben 2 jaar geleden gestopt met roken maar niet met jointjes dus elke dag.. Krijg daardoor hele erge drang om een joint te roken terwijl het over zou gaan als ik een sjekkie rook... Maar daar doe ik dus niet meer aan!

 

Echt kut zo'n nicotine verslaving :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb gister toch maar weer een beetje gerookt en heb echt superwazig gedroomt , vind t gewoon leuk. maar nadeel is dat ik weer opnieuw kan beginne met mijn slapeloze nachten ( was vorige week gestopt)

Gebruik dan gewoon tijdelijk een slaapmiddel. Een middel als stilnoct is een inslaapmiddel, meer heb je niet nodig. Eenmaal je slaapt, slaap je.

Voordeel is dat er geen bijwerkingen zijn en je niet verslaafd kan geraken (pas als je weken aan een stuk neemt).

Het is allesbehalve plezant om de volgende dag vroeg op te moeten en te kampen hebben met slapeloosheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb twee jaar lang iedere avond een joint gerookt en ben daar mee gestopt, de eerste dagen erg slecht geslapen en enorm zweten, bed echt kletsnat, dat is nu voorbij en slaap ook zonder een joint weer als een roos :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit de realiteit:

 

Bron van inkomsten:

Ik ken een 41-jarige ontwikkelaar van web-applicaties die fantastisch werk aflevert. Volgens de reacties van zijn opdrachtgevers toch: goed loon, firmawagen, gsm, tankkaart,...

 

Ambities:

Jaarlijks volgt hij minimum één cursus avondschool om bij te scholen.

Zit thuis constant met geleerde boeken in zijn handen die hij 's avonds laat weliswaar iets moeilijker leest :no

Hij heeft samen met zijn vrouw (een niet-gebruiker, drinkt wel dagelijks glaasje wijn) een zoon (18) grootgebracht die nu in het laatste jaar 'Economie - Moderne Talen' zit. Hij heeft vorig jaar voor zijn gezinnetje een huisje gekocht die hij iegenhandig aan het restaureren is. Met hulp van zijn lief vrouwtje uiteraard!

 

Gebruik:

Sinds jaren rookt hij dagelijks wat 'jarntag' (leuke benaming, hé :no ). In het weekend durft hij zelfs al eens een dag van vóór de middag al 'canard' zijn :specool

Behalve op reis (2 X per jaar een weekje Frankrijk). En dan heeft hij daar niks last van. Vroeger deed hij dit niet en had last van slaapapneu(die eerlijkheidshalve ook gedeeltelijk opgelost is door een neusoperatie). Ook miste hij levenslust en woog véél te zwaar.

 

Gezondheid:

De laatste 3 jaar is deze brave ziel slechts een 5-tal dagen ziek thuis gebleven.

 

Conclusie

Wat ik maar wil zeggen, zoals die andere commercial: GEBRUIK, MAAR MET MATE.

Voor de fun alleen al, je dagelijks van de wereld wegroken, dat deugt toch niet?

Het is géén middel om de realiteit te ontvluchten. Het dient enkel om je iets comfortabeler in je vel te voelen en méér te relativeren. En bij mij werkt het :D

 

En ohja, die persoon?.....IK

 

Enne, ik heb nog een vriend, die een een geroemd scheepsplanner is en die er een beetje dezelfde levensstijl op nahoudt. Eveneens een veertiger B)

 

Geestelijke verslaving , hmmmmm :specool nee, ik hou het op gewenning.

Hoe noem je het dagelijkse glaasje wijn die mijn vrouw en ik drinken? Toch ook géén geestelijke verslaving?

 

Een verslaving heeft nadelen, nevenwerkingen en ontwenningsverschjinselen. Niets hiervan terug te vinden bij cannabis :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zijn dat voor achterlijke woorden die jij gebruikt man! "jarntag :S"

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat zijn dat voor achterlijke woorden die jij gebruikt man! "jarntag :S"

Klinkt enkel achterlijk voor acht... mensen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...