Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Knakie blind

Gepakt of toch nie?

Recommended Posts

Mogguh mede hobbyisten,

 

Gisteravond bezoek gehad van een maatje van me die zwaar pech heeft gehad, maar wat is er nu precies gebeurd?

 

Hij heeft precies een jaar gekweek in een pandje in 010. Locatie is onbewoond en hij zorgde ervoor dat alles netjes betaald werd en alles er normaal uitzag.

 

Komt hij op de locatie, past zijn sleutel niet meer in het slot, hij nog denken, kut verkeerde sleutel, maar na nog een keer goed gekeken te hebben komt hij tot de conclusie dat het slot verwisseld is ;)

 

Rondje om de woning gelopen en op een paar open getrokken gordijnen op de 1e verdieping niks te zien, geen brief van de gemeente of politie waar de sleutel opgehaald kan worden en geen mooi plakkaat op het raam van weer één opgeruimd.

 

is dit nieuwe werkwijze of zou er misschien iets anders aan de hand zijn? Zelf denk ik dat zijn partner die hem nog niet zo lang geleden even een paar weken heeft vervangen tijdens zijn vakantie misschien het hok geruimd heeft en het wil laten lijken of het pand door de blauw petten is ontdekt?

 

Wat denken jullie?

 

Groet,

knakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, zat hij zelf ook al aan te denken maar hij is een beetje paranoia nu en durft voorlopig zijn kop niet te laten zien.

 

Moet toch ergens wel een site zijn van politie berichten waar melding wordt gemaakt van opgerolde pandjes? Hingen best wat lampjes naar zijn zeggen, geen tentjes werk

 

Gr.

knakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zoiets ook gehad , na telefoontje bleek nieuwe sleutel op politiebureau .

ik denk in dit geval ook ,ik zou gewoon sleutelmaker ff slot uit laten boren .

als politie de huurder/eigenaar wil spreken zoeken ze maar een andere manier .

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat een sleutelmaker op zijn minst om legitimatie zal vragen voordat hij zomaar een slot gaat uitboren ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het zelf doet hoef je geen legitimatie.....slot is binnen 2 sec open.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het een huur pand is mag de verhuurder mits verdenking toch altijd het pand betreden ?

 

ik zou de huur opzeggen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

er hingen best wat lampjes.. eigenaar komt wekenlang niet in z'n pand.. slot is vervangn.. een 2e persoon waarvan je twijfelt of die te vertrouwen is.

 

naar mijn mening kan zoiets niet lang goed gaan. en dan is 't of rippen of politie of dreigen of schieten. wat doe je jezelf aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees,

 

Tis gelukkig niet mijn pakkie aan, hij is voor het eerst in jaren 2 weken op vakantie gegaan.

Oppasser is volgens zijn zeggen te vertrouwen (ken de man niet) maar ik dacht dat er altijd een brief aan de deur geplakt moet worden waar de sleutel opgehaald kan worden en zo'n mooie poster aan het raam.

 

Omdat beiden niet geplaatst waren twijfel ik, hij is niet degene die twijfelt, was daarom nieuwsgierig of er meer mensen op deze manier geruimd zijn?

 

Maar ben het met je eens, zijn werkwijze is ook niet mijn ding.

 

vakantie hebben we allemaal nodig, dan maar ff wachten en tussen 2 rondes gaan

 

Groet,

knakie

Edited by Knakie blind

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit geintje heet geript!! ook zoiets meegemaakt!!

 

 

mvg nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt slim is het niet om uit handen te geven . en dan raar kijken dat je er niet meer inkan ... tja ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je gepakt bent.

 

Een Ripper vervangt na de kraak niet netjes je slot ;)

 

Dus als het er verder netjes uitziet is het misschien de slotenmaker zijn werk en heeft een onverlaat die sticker verwijderd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

staat het op zijn naam? dan kan hij net zo goed binnen gaan kijken, want dan krijg je de rekening toch wel gepresenteerd.

 

anders lekker weg blijven

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hingen best wat lampjes naar zijn zeggen, geen tentjes werk

Gr.

knakie

 

Er gaat hier een slotje op omdat ik het niet handig vindt om dit hier te vermelden,handleidingen hoe je slot openmaakt zijn op google te vinden,dat hoeft niet hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...