Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Art

Vijf amnezen onder 1000Watt in een tentje

Recommended Posts

Thx,ik heb tot nu toe nog niks met de loep waargenomen,soms knip ik een blaadje of vinger af om goed in het licht te bekijken met een loep.Maar ik blijf allert :D

 

Krasi,

Denk ongeveer een week,ik controleer bijna elke dag de ec van het kraanwater en dat klopte eerst nog,opeens week hij vreemd af.Liever dat dingen meteen kapot gaan dan dit :lol:

Ze lijken wat gedrongener,maar ik heb ook meer geknakt/geplet/gebonden,nu zit ik op een ec 1.3 tot hooguit naar 1.4 ga ik,daarna twee keer ripen op week7 en daarna afgezuurd water.Werkt makkelijk de Blue-Lab ec pen.

 

Misschien dat de groei wat geremd is door de hogere ec,ik zie geen verbrande tips,kweek nu nat want ze zuipen nu,ook drogen de smartpots snel uit aan de zijkanten,dus pompen :lol:

Lamp staat nog steeds op 1150Watt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw meester gaat je weer geweldig af. jammer van de spint maar ja die overleef JIJ wel.

 

erg druk de laatste tijd dus weinig op het forum, maar deze zal ik zo af en toe tog komen begluren.

 

las in je laatste post dat dit voorlopig je laatste kweek was in deze tent ? why ga je een grotere tent halen. die 1000watter doet t tog prima nie?

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is een mooi vol tentje man die wil ik ook wel

mooi groen :tu

dat word een mooie oogst

Share this post


Link to post
Share on other sites

hemprenaissance,

Bedankt,....tot nu toe heb ik geen sporen meer gezien van spint maar blijf alert <_<

Er is een baby op komst en ga dan stoppen,tent is afgeschreven,4jaar oud,beginnen scheuren in te ontstaan :tu

 

Green Lee,

Bedankt!

 

Krasi,

Het EC verhaal valt mee,want de Hm geeft dezelfde waarde aan als de Bluelab nu,temp klopt ook weer,denk dat die dag er water in gekomen is en iets van kortsluiting omdat de tempsensor ineens 50graden aangaf,het viel me meteen op dus die dagen ervoor was de meter gewoon goed,dosering klopt ook wel,de ec van het water varieert hier tussen de 0.58 en 0.66 een tijdje geleden,vergelijk ook de pdfjes van het pompwater/verdeel drinkwater punt, Hier klik zie je de productiepunten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is dus positief, ik zag ook weinig hinder in je dames :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat lekker art, tentje bommetje vol beginnende cola fles toppen.

 

Btw, ik doe 1 ronde mijn voeding in ml afmeten en schrijf het meteen op.

Zo kan ik gewoon het juiste aantal ml toevoegen, nameten doen ik dan eigenlijk niet meer.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke plant, zaailing of stek heeft andere behoeften wat betreft waterhuishouding en voeding, ik doe toch minimaal naar de planten kijken en zo m`n toekomstige watergiften en voeding afstellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The-Predator,

Bij mij schommelt de ec van kraanwater tussen 0.55 en 0.68................ik bekijk ook de pdfjes van het waterleidingbedrijf...pH is wel constant hier.

Gebruik nu 5.5 tot 6ml Floranova op 7.5liter afgezuurd water,dat geeft een ec van 1.4 afgerond.

 

Krasi,

Lijkt nu met GHE Floranova dat er meer sterkere citrusgeur(zuriger) is,met Bac/thee een zoetere geur,en lekker wit al :tu

Tussen Bac/ een GHE Bio-sevia heb ik geen verschil geroken/geproefd maar tussen de Floranova en bio is er wel verschil.

Dit is mijn eerste minerale ronde zonder buffertabs,wel schimmels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar foto's van vanavond,wordt wel een gele Donner ronde,fanleaves beginnen beneden al :rolleyes:

 

gallery_16683_14157_1774757.jpg

 

gallery_16683_14157_1814582.jpg

 

gallery_16683_14157_2934605.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow mooie bloei :rolleyes: gele Donner rondes zijn vaak rijkelijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een paar foto's van vanavond,wordt wel een gele Donner ronde,fanleaves beginnen beneden al :rolleyes:

 

gallery_16683_14157_1774757.jpg

 

gallery_16683_14157_1814582.jpg

 

gallery_16683_14157_2934605.jpg

 

Even weer foto's op de nieuwe pagina,..haha....valt me ook op dat ze minder de hoogte inschieten met Floranova,zal toch met stikstof te maken hebben t.o.v. Bac/thee methode.

Planten zijn ook minder diepgroen,en al wat vergelende fanleaves beneden....maar de toppen bouwen en daar gaat het om,ze zijn al lekker plakkerig,ruiken citrus,en voor die 28 dagen 12/12 al lekkere toppen :)

Ik zit nog steeds voluit op 1150Watt..plan is om rond week 7 naar 1000Watt te gaan...het is allemaal op het uiterste randje qua temp/lampafstand :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie bak vol hoor art , zal ook wel steeds lekkerder gaan ruiken

succes en groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben erg benieuwd of je met deze methode meer gaat kweken.

Ik schat in dat je volgende keer weer naar je oude systeem gaat. :rolleyes:

Mischien moet PH-Donner jou systeem maar gaan proberen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik voeg me bij doc toe.

 

die bac thee combi is natuurlijk voor bio blower wel it natuurlijk. nou ben ik natuurlijk wel jaloers op ph donner zijn opbrengsten maar ben huiverig voor de smaak. die met met bac en thee zachter zijn.

 

toppen zitten er al in nog een paar weekjes en dan giga zwellen. beloofd wederom een gruwelijk ronde te worden

 

maar das nix nieuws

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mischien moet PH-Donner jou systeem maar gaan proberen. :rolleyes:

 

Gaat hum ni worden,heb geen zin om te leuren :)

 

ben huiverig voor de smaak. die met met bac en thee zachter zijn.

Dat is het um nou!

De Aroma's winnen het van BAC en co!

 

 

Ik zou er een puntje Ec bij doen :lol:

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook pp word lekkerder van ghe voeding.

 

maatje van me is nu met mijn voeding aan de haal en haalt goede resultaten.

 

Volgende ronde doen ik me aarde hergebruiken en dan mag ik er ook aan geloven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smaak is voor iedereen heel persoonlijk, bij mij gaat er niets boven organic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smaak is persoonlijk idd maar de aroma's verkopen beter ;)

 

@krasi.koop je ook bio groente & vlees? :lol:

 

Je hebt leuren en trekken,dat laatste doen ze uit je handen :lol:

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verkoop prima PH, dat weet jij ;)

En zeker koop ik ook andere bio producten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou,dit is niks voor mij,de planten zijn nu al knalgeel,bladeren hangen slap,wordt echt mijn slechtste oogst ooit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...