Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
YungBuddha

Wietballonnen met Koninginnedag

Recommended Posts

Oranje wietballonnen

 

Een eigenaar van een coffeeshop in Groningen wil koningin Beatrix bedanken door in het hele land speciaal gekweekte hennepzaadjes te verspreiden. De toppen van die hennepplanten worden oranje.

 

Tegen RTV Noord zegt de coffeeshop-houder dat hij de zaden in 250 oranje ballonnen gaat stoppen. Hij verwacht dat de ballonnen knappen en de zaadjes zo worden verspreid. Over een half jaar zullen de oranje toppen van de hennepplanten uitkomen, zegt de man.

 

http://nos.nl/koningshuis/artikel/498695-k...nhuldiging.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nu hopen dat het die klassieke Orange Bud is en wind uit het noorden, hmmmmmm ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zitten cannabiszaden in ,geen industrie hennep

 

en oranje toppen

het word ook steeds gekker ..

maargoed ik wil dat best eens zien .

en de zaden in de collectie uiteraard ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel g*dverdeg*dver

 

en nu gaan alle outdoorwouten zeker extra oplettend de velden naspeuren

 

slim bekeken, buitenkwekers het circuit in te dwingen als consument

 

geen goed woord voor over.

 

en als het hermas zijn , ja dan ist het helemaal sch**ten in de voederbak....

 

 

 

heb eersteklas k****dag achter de rug, misschien dat ik daarom wat emotioneel uit de hoek kom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha leuk voor de zaden verzamelaar, ik denk niet dat de coffeeshophouder er bewust van is dat het voor buitenkwekers funest kan zijn !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het wel een originele manier om de koningin een middelvinger te geven.

 

hopelijk blijven de balllonnnen wel lekker in grun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb geen naam bij het artikel gezien , maar heb wel vermoeden wie dit heeft bedacht.

Hij kan beter een stapel geplasitificeerde tegoedbonnen aan de ballon hangen..dan bestaat er tenminste kans dat er iemand wat van te roken opkweekt....in plaats van dat het als vissevoer in de oceaan landt , of als hertevoer dient...

 

Ik ga eens bij em op de koffie komende week ..hoop dat ie even tijd voor me kan maken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga 't maar eens regelen meneerjansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bombardement van wiet gepland voor koningswissel

 

In Nederland staan allerlei evenementen op stapel om de troonswissel van koningin Beatrix met prins Willem-Alexander te vieren, maar Theo Buisink heeft ongetwijfeld één van de gekste plannen. De coffeeshophouder uit Groningen wil heliumballonnen met duizenden wietzaden erin loslaten.

 

Buisink, uitbater van coffeeshop De vliegende Hollander, wil op 30 april 250 heliumballonnen, gevuld met wietzaden, laten opstijgen. 'We doen dit om de koningin te bedanken. Ze heeft in haar bestaan ontzettend veel bomen geplant, dus het leek me leuk om iets terug te doen, in de vorm van wietplanten', legde de man uit op de Nederlandse radio.

 

'Als de ballonnen kapot gaan, zal er een waar bombardement van wietzaden neerdalen en zullen duizenden wietplanten uitgroeien in allerlei tuinen in Nederland. En Duitsland', ging Buissink verder. 'En het leuke is: we hebben iemand gevonden die die zaden veredeld heeft. Rond september/oktober zullen de toppen van die hennepplanten oranje kleuren, oranje wiet dus, koningsgezinde wiet.'

 

Volgens Buisink is er niets illegaal aan zijn actie. 'Wietzaad is niet verboden en een ballon de lucht in laten ook niet. En iedereen mag vijf plantjes in z'n tuin hebben.' De coffeeshophouder ziet ten slotte ook geen ecologische bezwaren: 'Dit zijn biologisch afbreekbare ballonnen, en de touwtjes ook. Die lossen op in de natuur, dus zullen niet veel schade aanrichten.'

 

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.as...DMF20130423_054

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen dan zeker wel het feit dat opsporingsambtenaren massaal eropuitgestuurd zouden kunnen worden door een grote boze minister, met een overduidelijk vooringenomen aversie tegen alles wat rijmt op cannabidoide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

theo denk ik van de vliegende hollander, kan bijna niet anders......

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat staat er ja , en die ballonnen gaan echt de lucht in .. en die zaden zullen echt neerkomen ...

nederland word steeds groener ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ben benieuwd hoever die ballonnen komen.Enfin, worden ze ingenomen door rondvliegende ufo's.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wel g*dverdeg*dver

 

en nu gaan alle outdoorwouten zeker extra oplettend de velden naspeuren

 

slim bekeken, buitenkwekers het circuit in te dwingen als consument

 

geen goed woord voor over.

 

Jij moet niet altijd zo PARA zijn overal over. (valt me gewoon op)

No offence ;-)

 

Fuck them all .. idd, maar je moet er nie onder lijden dude

 

Ben benieuwd hoever die ballonnen komen.Enfin, worden ze ingenomen door rondvliegende ufo's.;)

 

 

Ligt een beetje aan de wind.. Maar normaalgesproken komen die ballonnen wel ergens terecht in Duitsland, Belgie, UK, Denemarken enz.

Dus jah dat ze hier allemaal vallen ... i dont dare to say hopelijk valt er 1 in me tuin koop ik ook meteen een staatslot.

Opzich is die actie wel ludiek and i like +1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ludiek dat woord zocht ik gisteren, 18.50

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mrG...mja dat zie je wel goed.

 

wil het liefste totale controle om paranoia te voorkomen..en dat gaat ni altijd..

 

thanks for feedback., no offense taken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het een geweldige actie! alleen niet voor de buitenkwekers, want straks hebben we her en der oranje mannen staan.....daaag kweek ;)

Of hij moet fem zaad gebruiken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ludiek dat woord zocht ik gisteren, 18.50

 

LoL, en dat bleef wel in t langetermijngeheugen staan amne(e)s(ia) haha ;)

 

 

@MeneerJansen, Ben je ook van de illuminati ofzo, omdat je totale controle wil :) ;-)

 

@Bechje,

K Mag aannemen dat een Coffeeshophouder toch wel brains heeft en geen mannetjes verstrooid Aight,..Right ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is een cannabis varieteit. geen hennepvezel zaadjes . of ze fem zijn weet ik niet . maar dat lijkt me gezien de zaden markt wel waarschijnlijk

 

laat maar vallen die zaden

 

hier in het dorp verspreid liggen 600+ zaden !!! cannabis fems . heb er toch genoeg ;)

 

 

 

en ja er zijn er al een aantal uitgekomen :)

 

heb er schijt aan

als het maar groeit

Share this post


Link to post
Share on other sites
ludiek dat woord zocht ik gisteren, 18.50

 

LoL, en dat bleef wel in t langetermijngeheugen staan amne(e)s(ia) haha ;)

 

 

 

 

onbewust selectief geheugen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we vooral wat zaad overal gaan verspreiden...komen de kwekers nog in beter daglicht ;) :) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja laat het maar overal groeien.. hennep en cannabis

 

laat de politie maar alle bosjes doorstruinen naar plantjes ... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wat bereik je daar dan mee....niks ;) :) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
En iedereen kan zich een filterdoek gaan aanschaffen, en buitenkwekers kunnen het al helemaal vergeten.

 

 

Valt wel mee hoor. Ik had buren die ook kweekten, ook voor zaad. 5 huizen verderop, nooit last gehad van bestuiving.

Je moet ook mazzel hebben, dat snap ik, maar ik word niet bang meer van iemand anders zn plantjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...