Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jamess

Planten

Recommended Posts

Hoi,

 

ik ga voor het eerst groeien en ik vroeg me af wanneer ik het beste de zaadjes kon gaan planten zodat ik niet hoefde te verduisteren, t gaat hier om guerilla growen.

 

Thx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is wel zo fatzoenlijk je eerst even voor te stellen.............................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vooruit dan maar..Ik heb niet zoveel ervaring met het buiten kweeken. Maar ik denk als het je eerste grow is dat je het best autoflowers neemt. Dan moet je niet gaan verduisteren.. En je hebt tegenwoordig een groot aanbod van goede autoflower zaden. En ook veel keuze en al de bekende soortjes ook.

 

Greets Ganja_Stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al meerdere topics doorgelezen maar kan niet ergens concreet lezen wanneer ik ze moet planten zodat ik het precies goed doe zodat ik niet hoef te verduisteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben erachter gekomen dat vanaf 25 sept er <12 uur licht is dus moet ik hoeveel week voor 25 sept de plant planten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vooruit, ik zal de stickies ff samenvatten, geen rpobleem.

 

Als je op 12 mei om 10 minuten voor 12, ( snachts natuurlijk) je zaadje in de grond steekt, beetje schuin en er vervolgens overheen piest dan krijg je GE-GA-RAN-DEERD super planten.

 

Echt waar, dat is alles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes:

En alleen pure voeding geven, groeien ze nog harder van! (liters per dag)

alle andere kweken hier zijn gewoon goedkoop dat ze steeds maar een beetje voeding mee geven :whistling

Zo heb jij straks ook bomen van +/- 2 cm :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En voor de serieuzen onder ons,

 

Je kan ze wel laten ontkiemen hoor. Wat er op de verpakking staat, is een indicatie voor de tijd die ze ongeveer nodig zijn. Maar reken er maar gerust een week of 2 a 3 bij op. Dus staat er op dat ze binnen 12 weken klaar zijn, houd dan maar rekening met 15 weken.

 

De meeste guerilla kwekers zijn al een poosje geleden begonnen. Als je slim bent laat je ze wel thuis voorgroeien, zodat ze wat sterker zijn als ze de natuur in gaat.

Heb je al gekeken naar voedingsbodem? Wat is het soort plant? En wat wil jij zelf extra doen ( bescherming tegen ongediertje en mensen)

 

Ps Moeder natuur heeft haar eigen tijden met verduisteren, een beetje er op in spelen is wel mogelijk, maar je kan er niet te veel op in spelen. Gewoon een kwestie van leren kijken naar de plant zelf om te weten wanneer ze klaar zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste jonge.

 

Zonder zelf goed te gaan lezen ga je het waarschijnlijk niet redden en blijf je dit soort antwoorden krijgen.

 

Ik krijg ze ook nog steeds langs me oren beter lezen enz enz maar dat doe ik dan ook en als ik over een bepaald onderwerp iets niet begrijp vraag ik het wel gewoon.

 

Ik kan je 1 gouden tip geven schrijf alles wat je weet wil en kan voor jezelf op zodat het duidelijk blijft en elk beetje extra info wat je krijgt schrijf je ook op.

 

En der zijn hier genoeg zuurpruimen die alleen maar zullen zeggen lezen dit dat maar ook genoeg sympathieken mensen.

 

Als ik jouw was zou ik nog even niet denken aan verduisteren maar aan een bepaalde soort denken dan in specifiek een buitensoort of autoflower.

 

En wat voor grond en voeding je wilt gaan geven.

 

Of je op een gegeven moment de mannetjes en de vrouwtjes wel kan onderscheiden.

 

Het beste blijf je gewoon met je neus op de outdoor sectie plakken kweekverslagem stickys.

 

Miss staat 1 van jou vragen wel in de vragen sectie.

 

En vergeet niet houd het overzichtelijk voor jezelf.

 

Vorig jaar was het voor mij zoveel info en chaos dat ik alles opzij pleurde en niet heb gekweekt dit jaar is dat anders en heb ik uiteraard nu een plan van aanpak.

 

Dit is moet ik eerlijk zeggen ook met behulp van wat wf leden.

 

Maar als alles op papier staat is het zoveel duidelijker en als je een bepaald begrip niet snapt is het soms ook hulpzaam om op google het in te typen bij afbeeldingen soms zegt een foto meer als 1000 woorden.

 

Succes met je kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon maken dat er niemand je blaadje vindt dan want volgens mij laat je daar wat teveel bewijsmateriaal mee rondslingeren :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is heel simpel. We zijn hier ten alle tijde bereid om iedereen te helpen. Maar als we hier de indruk krijgen dat je zelf achterover hangt met je rechterhand in je broek en je linker hand in een zak chips, tja. Dan kan je inderdaad verwachten dat we je terug naar je studeer tafel sturen.

We willen altijd helpen, maar we gaan niet alles voor kauwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...