Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SindaCate

Zoldertje 28 x Afghaan 2x600 watt

Recommended Posts

Als je een echte afghaan strain bezit, dan zou het beste kunnen 7/8 weken bloei. Ik heb al 2x meegemaakt dat de afghaan sativa trekjes heeft. Ik had een gemiddelde bloeiperiode tussn de 55/65 dagen. Een dikke 8/9 weken, maar dan heb je ook iets. Ik had van 1 afghaan 223gr droog,zie vorige ronde. Zorg voor minimaal 2 weken voorgroei. Stevige wortelstelsel + dikke stammen. Ik heb ook nu weer een afghaan staan. Succes ben benieuwd naar de foto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je een echte afghaan strain bezit, dan zou het beste kunnen 7/8 weken bloei. Ik heb al 2x meegemaakt dat de afghaan sativa trekjes heeft. Ik had een gemiddelde bloeiperiode tussn de 55/65 dagen. Een dikke 8/9 weken, maar dan heb je ook iets. Ik had van 1 afghaan 223gr droog,zie vorige ronde. Zorg voor minimaal 2 weken voorgroei. Stevige wortelstelsel + dikke stammen. Ik heb ook nu weer een afghaan staan. Succes ben benieuwd naar de foto's.

 

Ik heb nu 2 hokken gehad met met aghaan. de verhoudingen van planten per lamp zijn dan wel veel anders bij jou en mij maar ik zit ongeveer op een zon 20 tot 25 per plant dat is nogal een verschil foto's komen vananond !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze groeien goed heb gewoon pech met die apparatuur voor maken van foto's zal je de moeite besparen :whip: het uitteleggen.

 

8 met 1 week heb ik fatsoenlijke foto's :wOOt

 

Klein tipje van de sluier waarikvandaankomhebbenzegeenmemorystickproduoadaptors:s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Wférs,

Helaas heb ik het heel druk gehad jullie herkennen dat wel !

Sorry daarvoor, ik heb nu foto’s eindelijk dus laat ik die het woord doen

Reacties meer dan welkom

 

Update !

 

Dag 12/12

Licht aan: 28/30 LV 50%

Licht uit: 22/23 LV 40%

 

Ze hebben 14 dagen groei gehad en staan nu 1 week bloei en morgen krijgen ze voor eerste keer beetje bloeivoeding, ( dat was dus afgelopen zaterdag)

 

Hier de foto’s hoop dat het een beetje goed te zien is (mag wel eens aan me camera skills werken :s)

 

Dit ongeveer get gemiddelde wat er staat:

 

gallery_33358_15570_44796.jpg

 

Dit is de rest:

 

gallery_33358_15570_80458.jpg

 

gallery_33358_15570_128009.jpg

 

gallery_33358_15570_128009.jpg

 

Groet Sinda

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je 11 liters op elkaar zet is 7 dagen wel de max wat je aan voorgroei moet geven. dus ja, ze zijn/worden te groot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie nog wel wat ruimte, wellicht kan je ze wat uitelkaar zetten, anders gaan ze aankomende week heel snel de lucht in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jeice, Klopt hebt je ook gelijk in vorige x had ik 7 dagen en toen zag het er beter uit ! niet weer doen dus.

 

 

@ Krasi, Ze zijn inderdaad de lucht in geschoten wat is hier een passende oplossing voor ik heb ze inmiddels uit elkaar gezet en verder uit elkaar gezet op de bodem van 2.30 bij 1.20.

 

SindaCate

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Prutsertje: Daar had ik ng nooit van gehoord interressant!, zou dit nu nog effect hebben of is het daar al een beetje laat voor aangezien ik denk dat de groei/ strek er nu wel bijna uit is en zal dit de bloei dusdaning ten goede komen dat ik het de 50 eu inkoop van bio celstrekker waard is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan pas even in de bloei, dus ze zullen nog wel wat doorgroeien, met celstrekker wordt dat geremd.

Maatje van me gebruikt het nu in een tuin wel en andere niet ter vergelijk, de tuin waar die het wel heeft gebruikt had 6 dagen eerder de eerste bolletjes dan de tuin waar die het niet gebruikt terwijl de plantjes korter zijn, nu halverwege zijn de toppen in de tuin waar die het gebruikte dikker dan de andere tuin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Prutsertje.

 

Ok het werkt dus :lol: !

 

Ze staan nu 14 dagen bloei houd mijn inzien in dat ze dus nog een een week groeien ( 3de week bloei toch ? als ik het goed heb)

Zal even kijken als ze het ook bij de plaatselijke gs hebben denk dat als ik het bestel dat ze de groei net achter de rug hebben dan vind ik die 50 eu zonde,

maar wel vind ik het een goede oplossing waar ik ng niet van had gehoord waarvoor dank!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja doe dat :lol:

ben benieuwd

groeien ze hard ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat ze inmiddels enig blieverschijnselen hebben ipv dat ze hebben lopen strekken :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...