Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

w33d

Azarius

Recommended Posts

Zelfde hier, ik heb ook via azarius voor 90 euro in zaad besteld en vandaag had ik hem al...dat is nice ;) maar vind wel spijtig dat je voor 90 euro in zaad kooptt een geen extra zaadje bij gratis bij krijgt.

 

Bedankt voor de feedback iedereen :) Juist door fora als deze kunnen wij onze service steeds verbeteren, al lopen de wensen en opvattingen daarover uiteraard nogal eens uiteen.

 

@Faraon08 we geven altijd gratis producten weg (zelf uit te kiezen) bij bestellingen vanaf 50 euro. Momenteel kun je ook kiezen uit een gratis wietzaadje - wellicht heb je deze over het hoofd gezien? PM me anders even je ordernummer, dan ga ik kijken of er wat te regelen valt.

 

@Aad zou je me (om topicvervuiling te voorkomen het liefst in een PM) wat uitleg willen geven naar aanleiding van je laatste post?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren samen met ZoDd en Wsteb Azarius even bezocht.

 

Een zeer klantvriendelijke shop.

 

Mocht er zelfs lekker jointje draaien, wat ik ook heb gedaan en je kan er van allerlei verdampers testen.

 

Mooie zaak.

 

En Aad bedoeld jullie banner op de andere WF site.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een neppe site die wf.eu :S zie wel een paar bekende namen daaro rondhuppelen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is een goede winkel, snelle discrete levering. Had een paar weken geleden nog wat bij hun besteld, kreeg er gratis vloeitjes bij en een grinder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede zaak, had eens zaad wat niet ontkiemde, mailtje gestuurd en binnen een week nieuwe dames( wel andere) zaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook een trouwe klant bij azarius , niks dan goed over de shop .

snelle levering , duidelijke communicatie over de stand van uw bestelling , freebies .

enige minpunt is hun support , ook is een batch slechte zaden gehad, heel wat heen en weer gemail , ze beloven me te compenseren maar tot op heden (6 maand later ) heb ik deze helaas nog niet ontvangen . :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zelfde hier, ik heb ook via azarius voor 90 euro in zaad besteld en vandaag had ik hem al...dat is nice :rolleyes: maar vind wel spijtig dat je voor 90 euro in zaad kooptt een geen extra zaadje bij gratis bij krijgt.

 

 

 

@Faraon08 we geven altijd gratis producten weg (zelf uit te kiezen) bij bestellingen vanaf 50 euro. Momenteel kun je ook kiezen uit een gratis wietzaadje - wellicht heb je deze over het hoofd gezien? PM me anders even je ordernummer, dan ga ik kijken of er wat te regelen valt.

 

 

 

 

Ik heb het degelijk over mijn hoofd gezien, sinds mijn laatst reactie op dit topic, heb ik al 5 keren besteld en heb 2 keren iets gratis mee gekregen....ik blijf een zeer tevreden klant...( AD617915), nooit meer dan 4 dagen geduurd en heb mijn package gekregen.....

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ben ook een trouwe klant bij azarius , niks dan goed over de shop .

snelle levering , duidelijke communicatie over de stand van uw bestelling , freebies .

enige minpunt is hun support , ook is een batch slechte zaden gehad, heel wat heen en weer gemail , ze beloven me te compenseren maar tot op heden (6 maand later ) heb ik deze helaas nog niet ontvangen . :rolleyes:

 

Stuur me even een PM met je ordernummer, dan ga ik kijken hoe we dit (dit keer snel) kunnen oplossen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...