Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

w33d

Azarius

Recommended Posts

Goede avond,

 

Zoals de titel omschrijft, wie heeft er goede/slechte ervaringen met de webshop Azarius.nl ?

Kwam die site tegen via advertentie op de border van het wietforum :rolleyes:

Ze verkopen smartdingen, zaden van verschillende banken etc jullie kennen het wel.

Ik wil 5x Hollands Hope fem bij ze bestellen voor buiten, omdat de orginele Dutch Passion site deze alleen in 3x aantal verkoopt of 10x en dat wil ik niet omdat ik 5 planten poot. :whistling

Bij plaatsing van je bestelling, kiezen ze ook nog een goodybag voor je uit.

Leek mij niets raar aan toch? Hoe is jullie ervaring met deze winkel?

Hoe verzenden ze de zaden, discreet verpakt? Eigen verpakking? Dutch Passion verpakking?

Brand los! :lol: Ben zeer benieuwd.

 

Vriendelijke groet, w33d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede site, heb al wel eens bepaalde zaken besteld bij Azarius, nooit zaden besteld. Je kunt er gerust bestellen.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cannabusiness,

 

Hee dat is al een geruststelling opzich :whistling

Bedankt voor de snelle reactie... het vertrouwen in Azarius begint zich op te wekken.

Het kan nog eens een leuk jaar worden :rolleyes:

 

w33d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een van de betere.

Grote bestelling wordt in een doos verstuurd. Bij kleine verpakkingen zoals zaden etc. in een bubbelenvelop.

Anonieme verzending (afzender 'Gameshop' of 'Gamefirm' geloof ik). Pakket kun je online volgen, envelop uiteraard niet.

Momenteel leuke kortingen op vele wietzaden tot 30 april (geen affiliatie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TLTG

 

Super review, thnx :rolleyes:

Volgende week even de zaden bestellen, dan zal ik hier in dit topic nog even me eigen feedback geven.

Handig voor als een ander zich hetzelfde afvraagt als ik.

Ik verwacht dezelfde kwaliteit/verpakking/service als de orginele zaadbank (Dutch Passion) in dit geval.

Ik ga het hopen :whistling Bedankt.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij growerschoice heb je ze ook per 5, scheelt aanzienlijk in prijs met azarius

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede winkel ... komt een stichting naam op afrekening te staan kan je altijd zeggen dat je aan een goed doel hebt geschonken :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azarius is een supershop ! De lakse instelling in Nederland vind je niet bij Azarius, meestal same day shipping, en dat is zeldzaam bij een webwinkel vandaag de dag. Ik heb bij webwinkels gekocht die adverteerden met 'binnen 48 uur geleverd' wat al 3x op rij, 2 weken bleek te zijn.

 

Ook problemen worden direct netjes en eerlijk opgelost. Je krijgt altijd een 'kadootje' bij je pakje, en natuurlijk de gratis verzending...

 

Bij mijn laatste bestelling (die de volgende dag al geleverd werd) heb ik zelfs 2 gratis zaden gekregen.. Een Automatic Mary van Greenlabel en een White Widow van RQS... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azarius is een van de beter webwinkels.

Bestel er al jaren.

2 keer wat problemen 1 keer platten zaden 1 x kapot glas maar binnen die zelfde week opgelost.

van de ander 100++ bestellingen nooit problemen (Kruiden, thee, smoke gear, zaden).

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dito, ik heb ook zaden gehad die alle 5 niet uitkwamen, en een pakje met gebroken glas. In beide gevallen heb ik binnen een week nieuwe items gehad. Super service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw allerlei positieve reacties :whistling dat zit wel goed dus!

Mijn zorgen zijn zo goed als verdwenen.. na mijn bestelling zal ik een eigen oordeel veilen over deze shop.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar hasj zeefzakken besteld, binnen 2 dagen binnen. Dikke prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede ervaringen mee.

 

alles snel en netjes in huis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie positieve reacties.

Ik heb nu enkele seconden geleden mijn bestelling geplaatst :)

Ben benieuwd en vanaf nu komt het aan op geduld

Later meer hierover ;)

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen of anders vrijdag heb je het binnen, ik wed dat je eind van de dag al een mailtje hebt gekregen dat je spulletjes verzonden zijn.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enkel goede ervaringen met Azarius. Koop er al jaren spullen, heb er zaad, kruiden, pijpjes, grinders... alles al besteld.

 

Snelle levering, discreet en (voor mij toch) altijd correct.

 

Ben geen fan van hun nieuwe site... en zoals bij elke zadenwinkel moet je eerst wat reviews en verslagen over de soort en producent die je wil kopen zoeken, en dan op andere sites als Azarius zijn comment section. Want hoe groter het aanbod, hoe meer rommel erin ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen honeybee bij bestellen! ;)

Daarvoor had ik alleen goede ervaringen. :)

 

Grtz. Aad

Edited by Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die honey bee is gevaarlijk! een kleine verstopping in het apparaat en het kan gaan knallen van de druk...

 

Gelukkig is het goedkoop materiaal dus het ontploft bij relatief lage druk, maar dan nog, als plasticsplinters door de lucht beginnen vliegen maakt de hoeveelheid bar niet zoveel meer uit ;)

 

Dat, plus het werkt gewoon helemaal niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

Ze hebben een nieuwe reclamesite...Karel de Steler... ;)

Deze samenwerking met een ordinaire meelifter op andermans succes is voor mij meer dan voldoende reden om er echt never nooit meer wat te bestellen...

 

Grtz. Aad

Edited by Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het net gezien op dat wietforum.eu

 

Wel vreemd eigenlijk, want azarius is geen growshop en verkoopt geen licht, filters, afzuiging, om te zwijgen over voeding...

 

nuja ze doen maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was bezig in me tuin met grond bemesten, en toevallig werden de zaden vanmiddag bezorgd :(

Super snel en erg netjes ben er zeer blij mee. Gister besteld, vandaag in huis ;)

Gauw de plantgaten gevuld pff wat een werk maar het is gebeurd, hekwerkje erom heen tegen me honden en zaden liggen nu te ontkiemen :)

Top webwinkel zal zeker niet de laatste keer zijn.

 

Gr w33d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfde hier, ik heb ook via azarius voor 90 euro in zaad besteld en vandaag had ik hem al...dat is nice ;) maar vind wel spijtig dat je voor 90 euro in zaad kooptt een geen extra zaadje bij gratis bij krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...